Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

підстава конкретна
Підстава чого? Вам телефонували, гроші з абонента-ініціатора виклику зняли, з'єднання відбулося. Підміну номера спишуть на технічні негаразди, а гроші не повернуть, бо, повторюсь, послуга вам була надана, протарифікована згідно умов роумінгу і ви нею успішно скористалися.
 

style

Заблокирован
Реєстрація
06.08.12
Місто
КИЕВ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Розчарований Мтс (водафон)

Надана послуга була не з тим номером.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Підстава чого? Вам телефонували, гроші з абонента-ініціатора виклику зняли, з'єднання відбулося.
Підстава - порушення маршрутизації трафіка.
Некоректна робота послуги "Визначник номера".
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

истек срок, номер пролежал день в грэйсе и прилетело смс с акционным предложением перепрыгнуть на др тариф - пустит? продлится?

проверить смогу в конце месяца, пополнять планировал под конец грейса.
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Підстава - порушення маршрутизації трафіка.
Некоректна робота послуги "Визначник номера".
Ну так МТС скажуть: "Соррі! Більше не будемо!"
Я не захищаю МТС, але очікую саме на такий результат.
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

medeo, если добавленный в контакты номер не наберет,
то набирай/отключай в др. аппарате.

Fraud, Vf R XS
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепр - Полтава
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Есть "правильный" номер Простого. Оригинальная симка заПИНована. Но есть доступ к номеру через сильвер-карту и твин-мультисим. В связи с чем вопрос: в приложении Мой Водафон не нашел, где глянуть ПАК код. Или его там и нет?
И остается вариант только звонить в каллцентр и выпытывать пак код у говорящей попки?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

mongol, такие коды должны хранится в зашифрованом виде. Скорее только через оператора узнаете.
 

ant

atheos
Реєстрація
20.07.11
Місто
Unna, DE
Телефон
юзаю телефоны
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Розчарований Мтс (водафон)
Надана послуга була не з тим номером.
в данном случае мтс ни при делах. это белорусский провайдер, соединил не напрямую, а отдал звонок конторе занимающейся терминацией (для экономии бабла видимо). мтс уже получил звонок от терминатора, с его номера. звонок мог идти и с номера киевстара, лайфа, 3моб.
ваша фишка с "экономией" не сработала, привыкайте. )
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

style, используйте с кентами бомжей через *104# всё корректно работает (хотя я хз доступно ли на контракте)
я так делал на припейде - всё ок
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
19.06.16
Місто
Изюм
Телефон
нокиа
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

style, используйте с кентами бомжей через *104# всё корректно работает (хотя я хз доступно ли на контракте)
я так делал - всё ок

Доступно. У вас осталось 6 запросов.
 
Реєстрація
26.11.08
Місто
PL/Киев
Телефон
Nokia 6021
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Есть "правильный" номер Простого. Оригинальная симка заПИНована. Но есть доступ к номеру через сильвер-карту и твин-мультисим. В связи с чем вопрос: в приложении Мой Водафон не нашел, где глянуть ПАК код. Или его там и нет?
И остается вариант только звонить в каллцентр и выпытывать пак код у говорящей попки?
PUK можешь узнать у оператора на 111, а через интернет помощник (если зарегистрирован) можешь узнать PUK и PUK2. Советую "правильную" карту разблокировать и узнать на нее все коды, в случае глупых ситуаций знание кодов подтверждает кто владелец (ессно наличие сильвера показывает иное)
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Порадьте безкоштовний номер для смс на кшалт вбитого 20172.
Перевірка балансу, або щось подібне. Потрібен для "пробивання каналу смс", інколи, поки не відішлеш смс, не приходять смс-ки від банку.
 
Реєстрація
11.04.12
Місто
Новая Каховка
Телефон
Nokia 3.1 Plus
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

820 (подключение водафон бонус) или Off на номер 700. В зонах неустойчивого покрытия наблюдаю такуюже проблему. Решается вызовом на 111 и во время звонка начинают приходить смски
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

а просто проверить счёт лишний раз, не решает проблему с смс от банка?
 
Реєстрація
11.04.12
Місто
Новая Каховка
Телефон
Nokia 3.1 Plus
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Где на сайтах МТС/вф чат с оператором? Или я слепой или лыжи не едут его там нет уже
 

gloogin

Заблокирован
Реєстрація
29.07.16
Місто
Винница
Зверху