Набрав чинності Порядок реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі
13 грудня 2018 року набирає чинності оновлений Порядок реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, затверджений рішенням НКРЗІ від 28 листопада 2017 року № 607 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06 лютого 2018 року за № 145/31597 (далі – Порядок).
Прийняття нової редакції Порядку обумовлено необхідністю спрощення реєстрації у операторів тих абонентів, які ще і досі не зареєстровані, оскільки їх велика чисельність створює підґрунтя для використання сім-карт для вчинення неправомірних дій, у тому числі, шахрайства, пов’язаного із використанням абонентських номерів. Ці фактори негативно позначаються на фінансовому стані абонентів та не сприяють репутації оператора, провайдера телекомунікацій.
Від запровадження Порядку очікується зростання бази зареєстрованих абонентів завдяки впровадженню дистанційної реєстрації: віднині подати електронну заяву можна із застосуванням новітніх засобів електронної ідентифікації особи – електронного цифрового підпису, BankID тощо. Цим Порядком також врегульово можливість реєстрації абонентів, які не є громадянами України.
З метою підготовки необхідних змін у програмно-технічному забезпеченні операторів, провайдерів телекомунікацій цим рішенням НКРЗІ при прийнятті нової редакції Порядку було встановлено 9-тимісячний перехідний період до набрання ним чинності.
Вважаємо за доцільне нагадати, що відповідно до Закону України «Про телекомунікації» та Положення про НКРЗІ Комісія видає нормативні акти з питань, що належать до її компетенції, та контролює їх виконання. Рішення НКРЗІ, прийняті в межах її повноважень, обов’язкові для виконання, зокрема, учасниками ринку телекомунікаційних послуг, їх об’єднаннями. За невиконання, у тому числі цього Порядку, законодавством встановлено відповідальність.
Оператори телекомунікацій, які під час надання телекомунікаційних послуг переважно укладають договори зі споживачами не у письмовій формі, поінформували #НКРЗІ про свою готовність до виконання встановлених цим Порядком вимог.
https://my.lifecell.ua/uk/osnovna-informacia/pasportizaciya/ - lifecell
https://registration.vodafone.ua/ Водафон - Ссылка проверки регистрации (Vodafone) https://registration.vodafone.ua/identification
https://register.3mob.ua/ - 3Mob
https://new.kyivstar.ua/ecare/ КС
Регистрация происходит через личный кабинет.
Доступна регистрация только через ЭЦП
Переглянути вкладення 24434
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0145-18
Как перерегистрировать уже зарегистрированный номер (предоплата) с одного абонента на другого?
1.lifecell... в снятии номера с регистрации отказывают
2. Водафон. Прийти с паспортом. Снять номер з 1 персоны и в присутствии 2 (нового владельца) перерегистрировать.
3. Киевстар. В МКС снять с регистрации ЭЦП и зарегистрировать с помощью ЭЦП нового владельца.
13 грудня 2018 року набирає чинності оновлений Порядок реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, затверджений рішенням НКРЗІ від 28 листопада 2017 року № 607 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06 лютого 2018 року за № 145/31597 (далі – Порядок).
Прийняття нової редакції Порядку обумовлено необхідністю спрощення реєстрації у операторів тих абонентів, які ще і досі не зареєстровані, оскільки їх велика чисельність створює підґрунтя для використання сім-карт для вчинення неправомірних дій, у тому числі, шахрайства, пов’язаного із використанням абонентських номерів. Ці фактори негативно позначаються на фінансовому стані абонентів та не сприяють репутації оператора, провайдера телекомунікацій.
Від запровадження Порядку очікується зростання бази зареєстрованих абонентів завдяки впровадженню дистанційної реєстрації: віднині подати електронну заяву можна із застосуванням новітніх засобів електронної ідентифікації особи – електронного цифрового підпису, BankID тощо. Цим Порядком також врегульово можливість реєстрації абонентів, які не є громадянами України.
З метою підготовки необхідних змін у програмно-технічному забезпеченні операторів, провайдерів телекомунікацій цим рішенням НКРЗІ при прийнятті нової редакції Порядку було встановлено 9-тимісячний перехідний період до набрання ним чинності.
Вважаємо за доцільне нагадати, що відповідно до Закону України «Про телекомунікації» та Положення про НКРЗІ Комісія видає нормативні акти з питань, що належать до її компетенції, та контролює їх виконання. Рішення НКРЗІ, прийняті в межах її повноважень, обов’язкові для виконання, зокрема, учасниками ринку телекомунікаційних послуг, їх об’єднаннями. За невиконання, у тому числі цього Порядку, законодавством встановлено відповідальність.
Оператори телекомунікацій, які під час надання телекомунікаційних послуг переважно укладають договори зі споживачами не у письмовій формі, поінформували #НКРЗІ про свою готовність до виконання встановлених цим Порядком вимог.
https://my.lifecell.ua/uk/osnovna-informacia/pasportizaciya/ - lifecell
https://registration.vodafone.ua/ Водафон - Ссылка проверки регистрации (Vodafone) https://registration.vodafone.ua/identification
https://register.3mob.ua/ - 3Mob
https://new.kyivstar.ua/ecare/ КС
Регистрация происходит через личный кабинет.
Доступна регистрация только через ЭЦП
Переглянути вкладення 24434
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0145-18
Как перерегистрировать уже зарегистрированный номер (предоплата) с одного абонента на другого?
1.lifecell... в снятии номера с регистрации отказывают
2. Водафон. Прийти с паспортом. Снять номер з 1 персоны и в присутствии 2 (нового владельца) перерегистрировать.
3. Киевстар. В МКС снять с регистрации ЭЦП и зарегистрировать с помощью ЭЦП нового владельца.
Вкладення
Останнє редагування модератором: