Джерело безперебійного живлення (UPS ДБЖ ИБП)

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Источники бесперебойного питания (UPS)

Что не нравилось в предыдущем - так это то, что когда работало от аккумулятора пищало каждые 10 сек. и действовало на нервы. Отключить или сделать тише было нельзя. Есть может какие-то, что регулировать этот вопрос?
Кстати, по Мустеку есть офигенный драйвер, написанный одним программистом. http://rghost.ru/1305779 заливала сама больше двух оказывается уже больше трех! лет назад, до сих пор ссылка живая, качают по немного :) У меня он работает на Мустеке 1000 В/А Звук писка там можно отключить. Там еще какой то спектр УПСов есть, но не вникала, так как сама долго тогда искала именно на Мустек, ибо в комплекте с УПСом ужасное ПО было, громоздкое и на Яве...
 

zZz

Заблокирован
Реєстрація
28.07.08
Місто
Житомир
Мораль сей басни такова, что сервисные центры по обнаглели и почему-то думают, что их функцией является только ремонт. Но в таких случаях - это тоже их компетенция.
К сожалению таково законодательство. Чтобы отдать деньги - нужно заключение, что товар имеет дефект и не подлежит ремонту.
Без заключения сервисного центра - действует 9-я статья. Так как товар "належної якості". Обращаю внимание, что даже на основании этой статьи возможен сначала обмен.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

А если не качественный, то ст.8.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
То есть можно требовать только:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
О возврате нет ни слова.
И только если
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
То есть только тогда возможен возврат.
На завершение в начале закона есть расшифровка понятия "істотний недолік".
істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Вот такое законодательство, так что магазин еще никому ничего не должен ...
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Может кому будет интересно. В общем очень не просто у нас вернуть товар. Вчера отвёз.

Естественно, ты же его юзал, вскрыл упаковку и т.д. По закону такой товар возврату по причине "уже не хочу" не подлежит.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
ты же его юзал, вскрыл упаковку и т.д. По закону такой товар возврату по причине "уже не хочу" не подлежит.
Для возврата не обязательно не юзать. Для возврата одна только вариация: НЕТ следов использования и наличие полной заводской упаковки. Так как УПС относиться к сложнобытовой технике, то надо заключение сервиса о том, что он исправен. Если будет речь о чем то другом, например мышь, не понравилась как лежит в руке, не удобная или мало ли что... то за заключением не пошлют, сами могут проверить на месте и произвести осмотр на наличие царапин, потертостей, трещин, и поменять. Другой вопрос, что возврат денег сейчас не сделаешь просто, а только если заменить этот товар нечем.
Я покупала 20" монитор, вернула по тому, что в игре изображение плыло так, что у меня голова кружилась. Титан Квест, текстуры мелкие, и при беге ГГ все теряло резкость, потребовала поменять на 2 мс реакции монитор. Не оказалось. Были на тот момент только гораздо дороже, из за кучи не нужных мне выходов на нем :) Платила кредиткой, но вернули наликом.

Добавлено через 8 минут
Из самого огромного меняла недавно стиралку. Менеджер не правильно проконсультировала на счет оборотов на ней, утвердительно ответила, что мол да, эта модель на 800, а оказалось что 600, отличие в одной циферке в средине модельного номера. Созвонились с магазином, переговорили, ждали правда три недели пока привезут именно ту модель, поменять на что либо другое не было возможности, ибо нужна была машинка, которая используется без центрального водопровода :) Брали исключительно Горенью из за этого. Машинка запускалась на проверку один раз чистой водой без моющий средств (по совету самого магазина). Привезли отдали, нужную забрали)) Проблем не возникло никаких. Доплатила разницу в 100 грн примерно и все дела.

Кстати, из за того, что возможен возврат в Донецкой области сейчас при покупке не отмечают гарантийник. Дают чистый и говорят приезжайте с чеком через 2 недели, отметим гарантию.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: Wox
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганськ
Телефон
Samsung Galaxy A30
Естественно, ты же его юзал, вскрыл упаковку и т.д. По закону такой товар возврату по причине "уже не хочу" не подлежит.


Добавлено через 35 секунд
вскрыл упаковку и т.д.
Упаковку, кстати, вскрыл не я, а курьер, который доставил товар.

Добавлено через 5 минут
Для возврата не обязательно не юзать.
Тут сложная ситуация: с одной стороны обязательно, с другой нет.

НЕТ следов использования и наличие полной заводской упаковки. Так как УПС относиться к сложнобытовой технике, то надо заключение сервиса о том, что он исправен
Правильно, главное чтобы был товарный вид и все пломбы были намести, ну и конечно работоспособное состояние. Стоит отметить, что ИБП проверяли как и обычную мышку, подключили и отключили. Что его там проверять? Просто рассчитано на то, что лень будет бегать по сервисным центрам. Но это, в моём понимании, минус магазину. Обычно компьютерную технику брал всегда в одном магазине, а тут решил в другом. Больше такой ошибки повторять не буду. Так в том магазине (в котором всегда брал) была ситуация, что не подошла видеокарта, хотя я её около 1 дня можно сказать использовал. Привёз к ним системник - забрали видеокарту и дали другую+ещё отдали разницу, ибо "другая" стоила дешевле.
 
Останнє редагування:

Lexim

мобильный странник
Реєстрація
03.05.09
Місто
Сахара :)
Подскажите пожалуйста. Имеется ИБП APC Back-UPS CS BK500-RS который после 9 лет службы начинает здыхать. Посоветуйте какую батарею к нему купить чтоб заменить. Или полностью новый бесперебойник покупать?
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Питание сервера - тема временная

Народ, тут такое приключилось - на серваке сдох упсик, стоял дорогущий, но видно время его вышло:( На новый денег в нынешних условиях не дадут стопроцентно, а без сервака работы не будет! Чем чревато, если я его напрямую в сеть включу? Оба кабеля включу через обычный 5-ти розеточный удлинитель. Сдохший упс, как бесперебойник уже не работал, чисто как стаб.
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
MI 8, Note 5, Droid X2
Re: Питание сервера - тема временная

Буде шуршати, я так розумію у тебе сервак з двома блоками живлення?
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
MI 8, Note 5, Droid X2
Lexim, я в своїх 1000ках, міняю раз на три роки аккумулятори. Електроніка працює більше 10ти років, ціна питання 350 грн, при цині нового 2400. П.с. ціни до нового року.
 

Spoke

Заблокирован
Реєстрація
08.11.13
Місто
Zaporozhie
Телефон
ZTE Android
Re: Питание сервера - тема временная

а почему не поменять аккумулятор ?
 

igork

xD
Реєстрація
21.08.10
Місто
Кривой Рог
Re: Питание сервера - тема временная

Spoke, я так понимаю, что затруднения с финансами.
 

Dmitry

Заблокирован
Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Samsung Galaxy Ace 3
Re: Питание сервера - тема временная

Чем чревато, если я его напрямую в сеть включу? Оба кабеля включу через обычный 5-ти розеточный удлинитель.
Ничем, только если выключат свет то и сервак выключат.
 

Lexim

мобильный странник
Реєстрація
03.05.09
Місто
Сахара :)
Tsa, посоветуй тогда какую батарею поставить.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Нужно вынуть старую из бесперебойника и купить с такими же характеристиками. Я брал на радиобазаре. Было пару вариантов.
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
MI 8, Note 5, Droid X2
Кочевник, +1, але й про габарити не забуваємо.
 

zZz

Заблокирован
Реєстрація
28.07.08
Місто
Житомир
Посоветуйте какую батарею к нему купить чтоб заменить
Стандартная на 12 Вольт 7 А/ч.
И скорее всего именно этого и будет достаточно для продолжения его использования.
Да, и если не ошибаюсь, то достается она через открывающуюся крышку снизу бесперебойника.


Чем чревато, если я его напрямую в сеть включу?
Когда сеть есть - ничего не изменится, хотя в большинстве бесперебойников есть режим "Bypass" (прямое соединение входа и выхода), который позволит даже провода не переключать.
 

Lexim

мобильный странник
Реєстрація
03.05.09
Місто
Сахара :)
Посмотрел маркировку батареи: vision cp 1270 12 v 7.0AH.
Глянул те что продаются на сайте, а их фирм: GEMBIRD, LOGICPOWER, LUXEON, Brunt, Gemix,
Какая из них лучше и дольше прослужит?

Добавлено через 19 минут
Прочитал что Logic power - гелиевый аккум. Как они вообще в эксплуатации?
 
Останнє редагування:

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Lexim, что значит сдыхать? У меня был опыт с RS-500, так он, зараза, при любой батарее мог произвольно перейти в режим защиты (особенно напрягало ночью). Хоть и случались такие казусы раз в месяц, все равно неприятно. А если упс стал меньше держать - бери любую батарейку 7А12В (или даже 9А12В), подходящую по формату. Но учитывай, батарея неоригинальная, прослужит меньше 9-ти лет (даже оригинальные 9 лет очень редко выхаживают, обычно 6-7, неоригинальные - как повезет, 5 лет максимум, что я видел, обычно 3-4)

Добавлено через 11 минут
Все марки - примерно одного качества, вроде бы все эти аккумы - гелевые. Лучше качество - CSB, они примерно в полтора-два раза дороже (скорее всего, и в АРС стоял такой)

P. S. Я беру обычно Casil
 
Останнє редагування:

Staslviv

Заблокирован
Реєстрація
20.02.11
Місто
Львов
Телефон
супербюджетная жабка
Прочитал что Logic power - гелиевый аккум. Как они вообще в эксплуатации?
цена вопроса брал такой летом 120-130 грн ну пусть по новому курсу 180 грн, какой смысл заморачиваться ? главное что бы в корпус влезло по габаритах. :eek:

Добавлено через 1 минуту
Lexim, чУ меня был опыт с RS-500, так он, зараза, при любой батарее мог произвольно перейти в режим защиты (особенно напрягало ночью). Хоть и случались такие казусы раз в месяц, все равно неприятно
а ты уверен что произвольно ? у меня например ночь (после полуночи) в сети ~255 Вольт (замерял именно ночью) и УПС как бы по делу переходит на батарею :feel:
 
Останнє редагування:

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
а ты уверен что произвольно ? у меня например ночь (после полуночи) в сети ~255 Вольт (замерял именно ночью) и УПС как бы по делу переходит на батарею
он у меня не на батарею переходил, а мгновенно вырубал потребителя и загорались все лампы + непрерывный писк. Как будто батарея неисправна (батарею менял - не в ней дело). Так как есть еще один ИБП с ПО, которое пишет изменение напряжения, я вижу, что никаких скачков не было.
 
Зверху