Домофони

ГлавБухарик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
у тому числі дистанційно з використанням технічних засобів електронних комунікацій у режимі відеоконференції, або письмовому опитуванні...
Навіть у 21 столітті це здається досить фантастичним. :)
Що саме тут фантастичного? Ви ніколи у Вайбері (чи іншому месенжері) відеозвонок не робили чи у чаті дома/класа/ще чогось не голосовали за що небуть?
Наскільки це зобов'язує платити за послугу, яку не замовляли?
Ні на скільки не зобов'язує. Я не дуже розумію чого ви далі колотитеся? Вам нараховане зняли, визнали що договора у вас з ними нема - - основа для нарахування відсутня. Вас ввічливо запросили договор укласти, ви не менш ввічливо це прохання проігноруйте і живіть собі далі спокійно.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
17.06.22
Місто
Lviv
Слова про попередній розгляд звернення, начебто, передбачають що ще передбачається повноцінний розгляд, але це може бути і банальна відписка в інтересах недобросовісного підприємця, уточніть цей момент у територіальному відділенні і пояснить їм, що ви наполягаєте на адекватній реакцій, інакше звертатиметеся до центрального апарату.

Якщо ви вимагали проведення перевірки з накладенням штрафу, то ваша вимога, як споживача поки ще аж ніяк незадоволена в повному обсязі. У нинішніх умовах така перевірка і накладення санкцій може бути здійснена з дозволу центрального апарату Держпродспоживслужби. Ви можете повторно подати скаргу з урахуванням цих моментів, а можете одразу поскаржитися до керівництва Держпродспоживслужби на те, що територіальний орган не звернувся за дозволом, не провів перевірку та не наклав санкцій на порушника.

Подайте заяву, щоб у ході перевірки була витребувана копія договору з підписами співвласників, пройдіться по співвласникам і перевірте, чи вони справді підписували його. У переважній більшості випадків - це фальсифікат і липа. Якщо знайдете хоча б одного співвласника, який не визнає свого підпису може разом з ним сміливо звертатися до поліції з заявою про порушення кримінального провадження за підробку документів.

Подайте заяву, що послугами підприємця не користуєтеся, договору з ним укладати не збираєтеся, а подальші його надсилання рахунків розцінюватимете як примус до вчиненння цивільно-правових дій та вимагання.

Узагалі, зазвичай, адекватним підприємцям доходить з першого разу, оцю тяганину з залученням поліції, суду і т.д. доводиться проводити лише в рідкісних випадках, коли органи контролю на боці порушника ("кришують") і він, за рахунок цього, є монополістом у певному місті.
Далі "Держпродспоживслужба" - "Служба", "Домофон-сервіс" - "Сервіс".
Так, я теж звернула увагу, що відповідь вже була, але є подібне застереження у відповіді "Служби". Хоча, по суті, завершення відповіді "Служби", нічого не говорить про продовження перевірки, а скоріше про завершення її. Можливо вирішили заощадити на ресурсах чи справді "прикрити" цю історію.
Про вимогу провести перевірку з дозволу, а також застосування відповідних заходів до "Сервісу" вказувала (про накладення штрафу явно не вказала).
Запитання. Власне, мені не зрозуміло, навіщо "Сервіс" написав у заяві "Службі" про прохання укласти з ними договір? Служба, як може впливати у цій ситуації на споживача? Їм тисне мабуть.
Тобто, зараз по суті потрібно написати повторне звернення, і уважніше підійти до опису моментів та вимог.
Запитання. У ньому ж (зверненні) чи окремо в заяві, доданій до нього, потрібно вказати на необхідність отримання копії договору з підписами співвласників?
Запитання. Заява про відсутність використання послуг, відмову від укладання договору тощо, теж подати до "Служби"?

Наскільки я зіткнулася з представниками "Сервісу", там все дуже запущено в плане комунікації, це якщо коротко. Деякі моменти я вже висвітлювала раніше.

Дякую.


Post automatically merged:

Що саме тут фантастичного? Ви ніколи у Вайбері (чи іншому месенжері) відеозвонок не робили чи у чаті дома/класа/ще чогось не голосовали за що небуть?
Так звичайно, але тому як особливості кожного індивідуальні, досить різними можуть бути можливості і навіть бажання.
Post automatically merged:

Наскільки це зобов'язує платити за послугу, яку не замовляли?
Я не дуже розумію чого ви далі колотитеся? Вам нараховане зняли, визнали що договора у вас з ними нема - - основа для нарахування відсутня. Вас ввічливо запросили договор укласти, ви не менш ввічливо це прохання проігноруйте і живіть собі далі спокійно.
Я не знаю, наскільки можна з упевненістю говорити про спокій, після того, як зіткнулася з самим фактом, ситуацією з моєю особистою присутністю в "Сервісі" та підходом до не споживача у вирішенні питання і навіть зараз. До того ж є вже інформація, що щось подібне вже відбувалося з сусідами і через деякий час все знову повторилося.
Тому з'ясовую для себе всі моменти, поки займаюся даною проблемою.
 
Останнє редагування:

ГлавБухарик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
Так звичайно, але тому як особливості кожного індивідуальні, досить різними можуть бути можливості.
Так ніхто ж не змушує бабусь які завжди на лавочці біля під'їзду голосувати через інтернет. Це навпаки, нарешті зроблено (і це дуже добре!) недавно , для тих кому немає можливості на зборах бути фізично, а інтернет та вайбер у них є.
Я не знаю, наскільки можна з упевненістю говорити про спокій,
Тоді колотіться, звичайно - я не проти. Просто сил та ємоцій затратите, а в результаті вийдете на той же самий рівень що і зараз - ні ви сервісу, ні сервіс вам нічого не винен. :)
 

Bubblegum

Мимо проходил
Реєстрація
09.01.13
Місто
Сумщина
Про вимогу провести перевірку з дозволу, а також застосування відповідних заходів до "Сервісу" вказувала (про накладення штрафу явно не вказала).
Запитання. Власне, мені не зрозуміло, навіщо "Сервіс" написав у заяві "Службі" про прохання укласти з ними договір? Служба, як може впливати у цій ситуації на споживача? Їм тисне мабуть.
Тобто, зараз по суті потрібно написати повторне звернення, і уважніше підійти до опису моментів та вимог.
Запитання. У ньому ж (зверненні) чи окремо в заяві, доданій до нього, потрібно вказати на необхідність отримання копії договору з підписами співвласників?
Запитання. Заява про відсутність використання послуг, відмову від укладання договору тощо, теж подати до "Служби"?
Підприємці натякають, що у них є необхідна кількість співвласників, що вони діють у правовому полі, і що, незважаючи на те, що у вас нема трубки абонплату все одно треба б сплачувати, хоч вони з барського плеча і скасували вам нарахування зараз. Особливо нахабні домофонщики виставляють одні рахунки, тим у кого є трубка (більші), і тим хто від неї відмовився (менші, але все одно виставляють). Іншими словами, ця відповідь без необхідного рівня поваги і каяття.

Щоб у них не виникало навіть думки вчиняти так з кимось у подальшому слід, щоб служба застосувала якусь санкцію - припис, штраф, попередження і т.д. і видала вам про це бомажку. У разі повторення інциденту - у вас вже буде свідчення, що це злісні отетерілі рецидивісти.

Писати всі аргументи і вимоги краще однією заявою, також можна вимагати своєї особистої присутності під час перевірки, це теж слід зазначити письмово. У такому разі може бути проведена реальна перевірка з виходом на місце провадження підприємницької діяльності, мінімум, з двома працівниками служби, із залученням їхнього юриста, а не лише телефонні перемовини між сторонами і написання відмазки споживачу. Щоб вас залучили до перевірки слід обов’язково залишати контактний телефон прямо в заяві, а не десь ще, аби не виникло маніпуляції - "ми хотіли, але ви не залишили адреси, телефону, ще чогось". Слід усвідомлювати, що службовці, як і будь-які люди, істоти ліниві, і якщо їм надати найменшу можливість чогось не робити, вони цього робити не будуть.

Присутність заявника на місці перевірки цікава тим, що комунальна мафія, зазвичай, небезпідставно вважає споживачів терпілами, яких треба і можна стригти, порішавши все з місцевою владою і лише методи виховного характеру дещо приводять їх до адеквату. Зазвичай, на довгому шляху десятиліть знущань над безмовними "споживачами неіснуючих послуг" виховну процедуру проводять лише одиниці з них і це є неймовірним шоком для тих, хто звик жити за законами феодального суспільства.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
17.06.22
Місто
Lviv
Підприємці натякають, що у них є необхідна кількість співвласників, що вони діють у правовому полі, і що, незважаючи на те, що у вас нема трубки абонплату все одно треба б сплачувати, хоч вони з барського плеча і скасували вам нарахування зараз. Особливо нахабні домофонщики виставляють одні рахунки, тим у кого є трубка (більші), і тим хто від неї відмовився (менші, але все одно виставляють). Іншими словами, ця відповідь без необхідного рівня поваги і каяття.
Переїзди, тільки вийшла на зв'язок і відписую.
Та теж дійшла такого висновку відразу, виходячи з приписки у відповіді Сервісу, що їм на даний момент все це як мертвому компрес.
Було відразу зрозуміло, що навіть при відвідуванні вони поводилися неадекватно, все можна було обговорити за 10 хвилин, а не знущатися з півтори години.

Наскільки вдалося розібратися за місцем із сусідами, саме так все і є, різні рахунки (адже вони б і з родичів/друзів, що приходять до мешканців, брали гроші, вони ж теж юзають замок, і навіть переговорний пристрій!). Це по-перше.
По-друге, судячи з існуючих зараз і списку домочадців, за попередніми даними договір укладали відсотків 20-30 із кількості старих власників, що залишилася, решта або вже не проживає або проживає інші люди, які не мають договору.
Слід усвідомлювати, що службовці, як і будь-які люди, істоти ліниві, і якщо їм надати найменшу можливість чогось не робити, вони цього робити не будуть.
Дуже дякую за рекомендації, візьму до уваги, і обдумаю подальші дії, щоб все було ґрунтовно.
Триматиму в курсі.
 
Зверху