Величезна кількість наробок і тематик призвела до того, розпочинаю проробляти деякі теми, які вже були мною зроблені.
Або необхідно згадати, який інструмент був розроблений по певній тематиці і як його застосовувати.
У зв'язку із цим планую вести робочий щоденник.
Тематика. Назва завдання.
Назва замовника теми. Джерело інформації. Зроблена робота. Отриманий результат. Рекомендації видані виконавцю.
Ну й окрім пошуку ключових слів, можна було б робити вибірки по тематиках, замовниках, виконавцях...
Що окрім Excell може бути для цього? Пошук видає лише шкільні щоденники.
Або необхідно згадати, який інструмент був розроблений по певній тематиці і як його застосовувати.
У зв'язку із цим планую вести робочий щоденник.
Тематика. Назва завдання.
Назва замовника теми. Джерело інформації. Зроблена робота. Отриманий результат. Рекомендації видані виконавцю.
Ну й окрім пошуку ключових слів, можна було б робити вибірки по тематиках, замовниках, виконавцях...
Що окрім Excell може бути для цього? Пошук видає лише шкільні щоденники.