Електронні петиції

Реєстрація
01.04.18
Місто
Киев
№10566 Перейменування проспекта Науки на проспект імені Іллі Ківи
Перейменування проспекта Науки на проспект імені відомого вченого, кандидата наук з державного управління, Іллі Ківи, допоже кожному школярику та студенту, розуміти важливість вищої освіти в житті кожної людини, кожного мешканця нашої прекрасної країни України.
- Было очень смешно.
- А почему было? Шутка быстро приелась?
- Представил шансы, что скоро это станет не шуткой, а реальностью.
 
Реєстрація
07.09.15
Місто
København
Телефон
Iphone from China :))
Уважаемые сограждане, очень прошу поддержать, - подписав и разшарить в интернете для сообщества максимально, пусть у других людей также будет возможность и выбор поддержать петицию. В тексте её всё очень просто. Прочь из Рады депутатов, которые в время трудное и опасное для всех нас улетели куда угодно лишь бы не оставаться в Украине на фоне угроз нашему суверенитету. Спасибо и хорошего дня.Петиция тут
 
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Уважаемые сограждане, очень прошу поддержать, - подписав и разшарить в интернете для сообщества максимально, пусть у других людей также будет возможность и выбор поддержать петицию. В тексте её всё очень просто. Прочь из Рады депутатов, которые в время трудное и опасное для всех нас улетели куда угодно лишь бы не оставаться в Украине на фоне угроз нашему суверенитету. Спасибо и хорошего дня.Петиция тут
Круто! Дякую вам та підтримав.
 

Перемедон

Тиха украинская ночь,но..
Реєстрація
12.06.17
Місто
Південь України.
Телефон
iP 13, Px 6, Sg S23

ВИСНОВОК

на проект Закону України "Про відкликання народного депутата України" (реєстр. N 7481 від 10.01.2018 р.)

У Головному науково-експертному управлінні розглянуто поданий законопроект, яким пропонується врегулювати підстави і порядок відкликання виборцями народного депутата України та внести окремі зміни, пов'язані із запровадженням інституту відкликання, до Закону України "Про статус народного депутата України" (п. 2 Прикінцевих положень проекту).
У проекті передбачається можливість відкликання виборцями народного депутата України у випадках: порушення депутатом положень Конституції і законів України, що встановлено судом; пропуску народним депутатом України протягом року більше половини пленарних засідань Верховної Ради України або/та її органів, до складу яких його обрано; систематичного невиконання доручень Верховної Ради України, відповідного комітету, депутатської фракції (групи), тимчасової спеціальної або тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України, до складу яких його обрано; невідповідність практичної діяльності депутата основним принципам і положенням його передвиборної програми чи передвиборної програми партії, за списком якої його обрано; використання депутатського мандата в особистих чи корисливих цілях; голосування на засіданні Верховної Ради України народним депутатом України чужими картками (стаття 1 проекту).
Право порушувати питання про відкликання народного депутата, обраного по мажоритарному округу, за проектом належить виборцям відповідного виборчого округу, від якого було обрано народного депутата, а народного депутата, обраного по виборчих списках політичної партії, - керівному органу політичної партії у порядку, визначеному її Статутом (стаття 2 проекту).
Питання про відкликання народного депутата може бути порушено на зборах виборців, за результатами яких створюється ініціативна група, яка збирає підписи за відкликання народного депутата у відповідному виборчому окрузі (статті 2, 4 проекту).
У разі, якщо ініціативною групою зібрано необхідну кількість підписів виборців, Центральна виборча комісія призначає голосування за відкликання народного депутата у відповідному виборчому окрузі (стаття 7 проекту).
Народний депутат України вважається відкликаним за умов, що за його відкликання проголосувала більшість виборців, внесених до списків виборців по округу (частина 1 статті 15). Відкликання народного депутата виборцями тягне припинення його повноважень (частина 1 статті 16 проекту).
Поданий проект майже повністю відтворює положення законопроекту за N 1012 від 12.12.2012 р., який було подано народним депутатом С. Г. Міщенком і щодо змісту якого Головне управління вже висловлювало свою позицію. У зв'язку з цим вважаємо за необхідне у висновку на даний законопроект повторити раніше викладені зауваження та зазначити наступне.
1. Законопроект передбачає надання виборцям права відкликання депутатів парламенту, пропонуючи тим самим запровадження в Україні так званого імперативного мандату.
Ідея імперативного мандату парламентарів не є новою для вітчизняної теорії та практики, оскільки у Конституції СРСР та Конституції УРСР свого часу було закріплено право відкликання депутатів виборцями, яке було невід'ємною складовою соціалістичної державно-правової доктрини.
Зокрема, у законодавстві УРСР імперативний мандат вперше був запроваджений Конституцією Української РСР 1929 р., у якій було зазначено: "члени рад повинні регулярно давати звіти своїм виборцям. Членів рад можна відкликати до скінчення реченця їх обрання, за постановою виборців". Основний Закон УРСР 1937 р. визначав, що "кожний депутат зобов'язаний звітувати перед виборцями в своїй роботі і в роботі Ради депутатів трудящих і може бути в усякий час відкликаний за рішенням більшості виборців у встановленому законом порядку" (ст. 142). Елементи імперативного мандату для депутатів всіх рівнів закріплювались і Конституцією УРСР 1978 р. Зокрема, передбачалось, що виборці дають накази своїм депутатам (ст. 91), які зобов'язані звітувати про свою роботу і роботу Ради перед виборцями, а депутат, який не виправдав довір'я виборців, може бути в будь-який час відкликаний за рішенням більшості виборців у встановленому законом порядку (ст. 96).
На реалізацію приписів статті 96 Конституції УРСР 1978 р., яка передбачала право відкликання депутатів, 19 жовтня 1995 р., вже за часів незалежної України, було прийнято Закон України "Про відкликання народного депутата України", який втратив чинність на підставі Закону України N 2328-III від 22.03.2001 р.
Поданий законопроект значною мірою відтворює приписи Закону України "Про відкликання народного депутата України" від 19.10.95 р., який був розрахований на зовсім інші суспільно-політичні умови та конституційні норми радянської доби.
2. Сучасна конституційна доктрина базується на концепції вільного депутатського мандату, яка передбачає: 1) мандат є загальним, а депутати представляють всю націю, а не лише виборців окремого округу, які їх обрали; 2) мандат - не імперативний, а факультативний (його здійснення вільне від примусу); 3) мандат не підлягає відкликанню; 4) мандат при його здійсненні не потребує узгодження дій мандатарія.
У конституціях багатьох країн міститься пряма заборона імперативного мандату. Про це безпосередньо йдеться, наприклад, у Конституції Казахстану (ст. 52), де зазначається, що депутат парламенту не пов'язаний будь-яким імперативним мандатом, у Конституції Французької Республіки (ст. 27) та Конституції Румунії (ст. 66), які встановлюють недійсність будь-якого імперативного мандату. Аналогічні приписи щодо відсутності у парламентарів імперативного мандату містять Конституції Молдови (ст. 68), Хорватії (ст. 74), Албанії (ст. 70), Князівства Андорра (ст. 70), Вірменії (ст. 66).
Крім того, з аналізу конституційного регулювання статусу парламентарів зарубіжних країн можна зробити висновок про закріплення різних складових вільного мандату у конституціях більш ніж двадцяти п'яти європейських країн, оскільки ці європейські конституції містять вказівку на ті чи інші елементи вільного мандату. Наприклад, у Конституціях Ісландії (ст. 48), Польщі (ст. 104), Словацької Республіки (ст. 73), Республіки Словенія (ст. 82), Чеської Республіки (ст. 26), Австрійської Республіки (ст. 56), Основному законі Федеративної Республіки Німеччини (ст. 38) зазначається, що депутати парламенту не пов'язані будь-якими наказами чи інструкціями. Ряд конституцій акцентує увагу на тому, що депутати парламенту є представниками держави, нації в цілому (ст. 152 Конституції Португалії, ст. 80 Конституції Туреччини) та не можуть бути відкликані виборцями (п. 14 Розділу II Конституції Латвії, ст. 62 Конституції Македонії).
3. Конституція України не містить прямої вказівки щодо характеру парламентського мандату, проте аналіз її положень дозволяє дійти висновку, що мандат народного депутата України не має імперативного характеру. Зокрема, згідно зі статтею 81 Конституції України повноваження народних депутатів України припиняються одночасно з припиненням повноважень Верховної Ради України (частина 1), а серед підстав дострокового припинення повноважень народних депутатів України (частина 2) немає такої підстави, як відкликання виборцями. Тому поданий законопроект не узгоджується зі статтею 81 Конституції України.
4. Невідповідність положень законопроекту Конституції України згідно з частиною 2 статті 94 Регламенту Верховної Ради України є підставою для повернення законопроекту без його включення до порядку денного та розгляду на пленарному засіданні.
5. До тексту поданого законопроекту можуть бути висловлені і інші зауваження. Однак їх включення до даного висновку не є необхідним з огляду на концептуальну неприйнятність законопроекту.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду у першому читанні законопроект доцільно відхилити.
а хотілось би.
 
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель

ВИСНОВОК

на проект Закону України "Про відкликання народного депутата України" (реєстр. N 7481 від 10.01.2018 р.)

У Головному науково-експертному управлінні розглянуто поданий законопроект, яким пропонується врегулювати підстави і порядок відкликання виборцями народного депутата України та внести окремі зміни, пов'язані із запровадженням інституту відкликання, до Закону України "Про статус народного депутата України" (п. 2 Прикінцевих положень проекту).
У проекті передбачається можливість відкликання виборцями народного депутата України у випадках: порушення депутатом положень Конституції і законів України, що встановлено судом; пропуску народним депутатом України протягом року більше половини пленарних засідань Верховної Ради України або/та її органів, до складу яких його обрано; систематичного невиконання доручень Верховної Ради України, відповідного комітету, депутатської фракції (групи), тимчасової спеціальної або тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України, до складу яких його обрано; невідповідність практичної діяльності депутата основним принципам і положенням його передвиборної програми чи передвиборної програми партії, за списком якої його обрано; використання депутатського мандата в особистих чи корисливих цілях; голосування на засіданні Верховної Ради України народним депутатом України чужими картками (стаття 1 проекту).
Право порушувати питання про відкликання народного депутата, обраного по мажоритарному округу, за проектом належить виборцям відповідного виборчого округу, від якого було обрано народного депутата, а народного депутата, обраного по виборчих списках політичної партії, - керівному органу політичної партії у порядку, визначеному її Статутом (стаття 2 проекту).
Питання про відкликання народного депутата може бути порушено на зборах виборців, за результатами яких створюється ініціативна група, яка збирає підписи за відкликання народного депутата у відповідному виборчому окрузі (статті 2, 4 проекту).
У разі, якщо ініціативною групою зібрано необхідну кількість підписів виборців, Центральна виборча комісія призначає голосування за відкликання народного депутата у відповідному виборчому окрузі (стаття 7 проекту).
Народний депутат України вважається відкликаним за умов, що за його відкликання проголосувала більшість виборців, внесених до списків виборців по округу (частина 1 статті 15). Відкликання народного депутата виборцями тягне припинення його повноважень (частина 1 статті 16 проекту).
Поданий проект майже повністю відтворює положення законопроекту за N 1012 від 12.12.2012 р., який було подано народним депутатом С. Г. Міщенком і щодо змісту якого Головне управління вже висловлювало свою позицію. У зв'язку з цим вважаємо за необхідне у висновку на даний законопроект повторити раніше викладені зауваження та зазначити наступне.
1. Законопроект передбачає надання виборцям права відкликання депутатів парламенту, пропонуючи тим самим запровадження в Україні так званого імперативного мандату.
Ідея імперативного мандату парламентарів не є новою для вітчизняної теорії та практики, оскільки у Конституції СРСР та Конституції УРСР свого часу було закріплено право відкликання депутатів виборцями, яке було невід'ємною складовою соціалістичної державно-правової доктрини.
Зокрема, у законодавстві УРСР імперативний мандат вперше був запроваджений Конституцією Української РСР 1929 р., у якій було зазначено: "члени рад повинні регулярно давати звіти своїм виборцям. Членів рад можна відкликати до скінчення реченця їх обрання, за постановою виборців". Основний Закон УРСР 1937 р. визначав, що "кожний депутат зобов'язаний звітувати перед виборцями в своїй роботі і в роботі Ради депутатів трудящих і може бути в усякий час відкликаний за рішенням більшості виборців у встановленому законом порядку" (ст. 142). Елементи імперативного мандату для депутатів всіх рівнів закріплювались і Конституцією УРСР 1978 р. Зокрема, передбачалось, що виборці дають накази своїм депутатам (ст. 91), які зобов'язані звітувати про свою роботу і роботу Ради перед виборцями, а депутат, який не виправдав довір'я виборців, може бути в будь-який час відкликаний за рішенням більшості виборців у встановленому законом порядку (ст. 96).
На реалізацію приписів статті 96 Конституції УРСР 1978 р., яка передбачала право відкликання депутатів, 19 жовтня 1995 р., вже за часів незалежної України, було прийнято Закон України "Про відкликання народного депутата України", який втратив чинність на підставі Закону України N 2328-III від 22.03.2001 р.
Поданий законопроект значною мірою відтворює приписи Закону України "Про відкликання народного депутата України" від 19.10.95 р., який був розрахований на зовсім інші суспільно-політичні умови та конституційні норми радянської доби.
2. Сучасна конституційна доктрина базується на концепції вільного депутатського мандату, яка передбачає: 1) мандат є загальним, а депутати представляють всю націю, а не лише виборців окремого округу, які їх обрали; 2) мандат - не імперативний, а факультативний (його здійснення вільне від примусу); 3) мандат не підлягає відкликанню; 4) мандат при його здійсненні не потребує узгодження дій мандатарія.
У конституціях багатьох країн міститься пряма заборона імперативного мандату. Про це безпосередньо йдеться, наприклад, у Конституції Казахстану (ст. 52), де зазначається, що депутат парламенту не пов'язаний будь-яким імперативним мандатом, у Конституції Французької Республіки (ст. 27) та Конституції Румунії (ст. 66), які встановлюють недійсність будь-якого імперативного мандату. Аналогічні приписи щодо відсутності у парламентарів імперативного мандату містять Конституції Молдови (ст. 68), Хорватії (ст. 74), Албанії (ст. 70), Князівства Андорра (ст. 70), Вірменії (ст. 66).
Крім того, з аналізу конституційного регулювання статусу парламентарів зарубіжних країн можна зробити висновок про закріплення різних складових вільного мандату у конституціях більш ніж двадцяти п'яти європейських країн, оскільки ці європейські конституції містять вказівку на ті чи інші елементи вільного мандату. Наприклад, у Конституціях Ісландії (ст. 48), Польщі (ст. 104), Словацької Республіки (ст. 73), Республіки Словенія (ст. 82), Чеської Республіки (ст. 26), Австрійської Республіки (ст. 56), Основному законі Федеративної Республіки Німеччини (ст. 38) зазначається, що депутати парламенту не пов'язані будь-якими наказами чи інструкціями. Ряд конституцій акцентує увагу на тому, що депутати парламенту є представниками держави, нації в цілому (ст. 152 Конституції Португалії, ст. 80 Конституції Туреччини) та не можуть бути відкликані виборцями (п. 14 Розділу II Конституції Латвії, ст. 62 Конституції Македонії).
3. Конституція України не містить прямої вказівки щодо характеру парламентського мандату, проте аналіз її положень дозволяє дійти висновку, що мандат народного депутата України не має імперативного характеру. Зокрема, згідно зі статтею 81 Конституції України повноваження народних депутатів України припиняються одночасно з припиненням повноважень Верховної Ради України (частина 1), а серед підстав дострокового припинення повноважень народних депутатів України (частина 2) немає такої підстави, як відкликання виборцями. Тому поданий законопроект не узгоджується зі статтею 81 Конституції України.
4. Невідповідність положень законопроекту Конституції України згідно з частиною 2 статті 94 Регламенту Верховної Ради України є підставою для повернення законопроекту без його включення до порядку денного та розгляду на пленарному засіданні.
5. До тексту поданого законопроекту можуть бути висловлені і інші зауваження. Однак їх включення до даного висновку не є необхідним з огляду на концептуальну неприйнятність законопроекту.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду у першому читанні законопроект доцільно відхилити.
а хотілось би.
Можна запропонувати відповідний сервіс в "Дії" :)
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
️Трибунал для Путина

Бывшие премьер-министры Великобритании, Джон Мейджор и Гордон Браун совместно с группой выдающихся ученых и юристов выступили с инициативой начать работу по организации международного "Нюрнбергского трибунала" над военным преступником Путиным.

В связи с этим, 14 марта они запустили петицию, для начала рассмотрения которой должно быть собрано 2 миллиона подписей. На сегодняшний день под этой петицией подписалось 1 160 615 человек со всего мира.

Предлагаем вам присоединиться к подписанию указанной петиции. Для этого необходимо перейти по следующей ссылке, ввести адрес электронной почты и нажать кнопку SIGN:

Просим распространить это сообщение среди своих родных, друзей и знакомых.
 
Реєстрація
02.06.15
Місто
Николаев
Какой-то странный счетчик на этом сайте, в колонке голосовавших - чуть ли не бегущая строка, а количество в течение пары минут осталось первичное, но е-мыло неосновное (для спама) добавил.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
️Підпишіть петицію, щоб Stripe з'явився в Україні

Ми продовжуємо працювати над тим, щоб дедалі більше міжнародних сервісів ставали доступними для українців. Одним із них є Stripe. Це міжнародна платіжна система з високою швидкістю обробки платежів та підвищеною безпекою. В Україні платформа ще недоступна.

Сьогодні тисячі українських спеціалістів із різних галузей продовжують працювати. IT-фахівці, юристи, консультанти, креативні спеціалісти, психотерапевти надають свої послуги онлайн та співпрацюють як з українськими, так і з міжнародними проєктами. Важливо забезпечити їм доступ до зручних та безпечних платіжних систем.

Саме тому ми створили петицію https://www.change.org/p/open-stripe-for-ukraine із закликом запустити Stripe в Україні. Підписуйте її та діліться з іншими.

Все буде Україна
 
  • Like
Реакції: drmz

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Прошу допомогти з підписом під петицією.

Зараз готується позов проти холдингу Prosus, якому належить російський сайт Avito. Через цю дошку оголошень рашисти активно рекрутують людей в армію (а заодно продають пральні машини, які змародьорили в Україні).

Нещодавно Prosus оголосив про начебто рішення вийти з росії, але зволікає з цим вже кілька місяців. Вони навіть наче вже знайшли покупця на бізнес, але є велика вірогідність, що в цьому продажі, якщо він відбудеться, будуть підсанкційні гроші.

Крім цього, компанія нічого не зробила, щоб бодай заборонити на своєму сайті оголошення військової тематики.

Голанські юристи, яки працюють над позовом, порадили зібрати бодай 25.000 підписів під петицією, щоб позов мав більше шансів на успіх.

Отже, прохання: перейдіть на сторінку петиції https://www.change.org/p/stop-russian-online-military-police-recruitment-on-avito-ru , будь ласка, та поставте свій підпис. Дякую!
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Прошу допомогти з підписом під петицією.

Зараз готується позов проти холдингу Prosus, якому належить російський сайт Avito. Через цю дошку оголошень рашисти активно рекрутують людей в армію (а заодно продають пральні машини, які змародьорили в Україні).

Нещодавно Prosus оголосив про начебто рішення вийти з росії, але зволікає з цим вже кілька місяців. Вони навіть наче вже знайшли покупця на бізнес, але є велика вірогідність, що в цьому продажі, якщо він відбудеться, будуть підсанкційні гроші.

Крім цього, компанія нічого не зробила, щоб бодай заборонити на своєму сайті оголошення військової тематики.

Голанські юристи, яки працюють над позовом, порадили зібрати бодай 25.000 підписів під петицією, щоб позов мав більше шансів на успіх.

Отже, прохання: перейдіть на сторінку петиції https://www.change.org/p/stop-russian-online-military-police-recruitment-on-avito-ru , будь ласка, та поставте свій підпис. Дякую!
Опять владельцам сландо-лоха имитировать перепродажу Авито из левого кармана в правый.
Нужно уже давно лохом перестать пользоваться https://vk.com/wall-81628383_58?z=photo-81628383_424923438
но че-то "too big to fail", наверное.
 
Останнє редагування:

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Также набрала голоса и противоположного смысла:
Петиція про легалізацію одностатевих шлюбів в Україні зібрала понад 25 тис. голосів. Після її розгляду президент Зеленський дасть відповідь на цю ініціативу.
"У цей час кожен день може бути останнім. Хай люди однієї статі отримають можливість створити сім'ю й мати офіційний документ, що підтвердить це. Їм необхідні такі ж права, як і у традиційних пар", - пише автор петиції.
 
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Прошу допомогти з підписом під петицією.

Зараз готується позов проти холдингу Prosus, якому належить російський сайт Avito. Через цю дошку оголошень рашисти активно рекрутують людей в армію (а заодно продають пральні машини, які змародьорили в Україні).

Нещодавно Prosus оголосив про начебто рішення вийти з росії, але зволікає з цим вже кілька місяців. Вони навіть наче вже знайшли покупця на бізнес, але є велика вірогідність, що в цьому продажі, якщо він відбудеться, будуть підсанкційні гроші.

Крім цього, компанія нічого не зробила, щоб бодай заборонити на своєму сайті оголошення військової тематики.

Голанські юристи, яки працюють над позовом, порадили зібрати бодай 25.000 підписів під петицією, щоб позов мав більше шансів на успіх.

Отже, прохання: перейдіть на сторінку петиції https://www.change.org/p/stop-russian-online-military-police-recruitment-on-avito-ru , будь ласка, та поставте свій підпис. Дякую!
Опять владельцам сландо-лоха имитировать перепродажу Авито из левого кармана в правый.
Нужно уже давно лохом перестать пользоваться https://vk.com/wall-81628383_58?z=photo-81628383_424923438
но че-то "too big to fail", наверное.
Що це ви написали?
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Що це ви написали?
Что пора собраться с волей и перестать пользоваться "slando став LOX". Потому что Slando как был Авито, так и остался.
Но всё "нэ на часи".

Сейчас фридмановский киевстар нагенерит убытков (к реальным надуманные) и потребует от Зе-фиса преференций и поддержки, выскочат чорты из табакерки Арахамия и Ткаченко https://red-forum.com/threads/Новости-НКРСИ.17705/page-38#post-1747385
и подсунут на подпись очередной зрадный законопроект.
Благодаря недальновидности и всепрощению, электорат проглотит как так и надо.
 
Останнє редагування:
  • Haha
Реакції: ed4t

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Ну що, підписуємо?

Надати Борису Джонсону громадянства України та подати його кандидатуру на пост Прем‘єр Міністра України
 
Зверху