Літаки, аеропорти, авіакомпанії

Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
скільки там бізнес залів було ?
я в двох різних був наче
а скіки вам ще треба? :)
З чим? Що одоробло? Чи що коли міняли рейс з термінала в термінал то не зрозуміло було як туди дістатись? Чи що як на таку площу мало кафе? Чи що речі не крали? Дасі-Брасі досі музичні інструменти не повернули...
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
idea, я вважаю що площа терміналу Д (коли Б та Ф не працювали) не була завеликою станом до лютого 22 року. Він був цілком комфортний, тисняви не мав, але і порожніх приміщень теж. Лютих черг в кафе теж не пригадую.
На рахунок краж багажу - не знаходжу зв'язку із розмірами аеропорту чи терміналу. Поясніть, як вони пов'язані, будь ласка.
Post automatically merged:

Взагалі єдина більш-менш вагома претензія до терміналу Д у мене була хіба що таксі. Вічно десь їх треба було перехоплювати. Хоча в останній рік і це вже почало вирішуватися і убер-болти стояли у загончику на паркінгу.
Загалом я бачив багато аеропортів, штук до 50. І повірте, Бориспіль Термінал Д - дуже комфортний. В тій же Німеччині старий Берлін-Шенефельд (зараз його вже нема) - зона вильоту була кімната 20 на 20 на 200 пасажирів, без води і туалету, або Кельн-Бонн - дві кабінки по 2 прикордонники в принципі - і це коли вилітає 400 чоловік до Туреччини, і по 200 до України, Великобританії та Марокко. Уявіть натовп. Або якісь аеропорти куди або таксі або автобус по 25 євро, або пішки з чемоданом 10 км :)
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
я вважаю що площа терміналу Д (коли Б та Ф не працювали) не була завеликою станом до лютого 22 року. Він був цілком комфортний, тисняви не мав, але і порожніх приміщень теж. Лютих черг в кафе теж не пригадую.
Лютих черг не було, бо це специфіка українського обслуговування, щоб усе пошвидше було. А, звісно, якщо користуватись фаст траками та лаунжами то любий аеропорт хороший. Ми в останнє теж через лаунж летіли, то все добре було і пусто :) А так, просто великий ангар із кріслами. Щоправда, посадкових місць набагато більше ніж у тій же Варшаві ( і обслуговування на перевірці безпеки швидше).
Мені сподобався аеропорт у Нюрнберзі. За розмірами схожий, але величезна кількість крісел. Внизу метро, кожні 10 хвилин. 20 хвилин і ти в центрі, на вокзалі. Єдиний мінус туристи ті крісла позасирали напоями :) Там теж мало кафе.
На рахунок краж багажу - не знаходжу зв'язку із розмірами аеропорту чи терміналу. Поясніть, як вони пов'язані, будь ласка.
Так це не про розміри, а про подобається чи ні. Тобто першою була емоція - чи сумуємо? Звісно сумуємо за мирним часом і за можливістю польотів, та нічого не вдієш...
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
idea, якщо сумувати - то можна і за сарайчиком аеропорту Дніпра, простигосподи, сумувати :) От там да, там точно сарай для трьох рейсів в день завеликий.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
21.08.16
Місто
DE
Телефон
Samsung Note 10
Взагалі єдина більш-менш вагома претензія до терміналу Д у мене була хіба що таксі.
В цілому головна проблема укр аеропортів - це транспорт, лише останні роки додали той 1 вагончик на Бориспіль з Київ-Пассу, а так стоїш у заторах завжди. До Європи нажаль далекувато з їх 20-40 хв і ти в центрі місті. Але і в Європі є невдалі аеропорти - мені не сподобався Paris CDG - він якийсь дуже довгий, плюс ще в нас була пересадка з терміналу 2F в термінал 2G - хвилин 20 добирались, спочатку довгими коридорами аеропорту, а потім ще й автобусом, бо це окрема будка в дупі аеропорту.

А загалом досвід в аеропорту дуже залежить від авіакомпанії - бо зі Швехату (Відень) літав і візами, і австрійськими - і це небо і земля у плані організації посадки.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
alfredhaos, з лівого берега, де я живу, то в аеропорт були затори хіба коли був ремонт дороги чи ДТП. Затори на мостах це біда не аеропорту.
Доречі, вагончиків в години пік добавляли, було і два, а найновіший дизель - був аж 3.
 
Реєстрація
21.08.16
Місто
DE
Телефон
Samsung Note 10
До речі про лаунджи, в європейських великих аеропортах лаунджи Priority Pass - найгірші за якістю, з невеликим вибором напоїв та їжі, і часто знаходяться в незручних для пасажира зонах. Все таки лаунджи АК кращі по якості, а для дальніх перельотів деякі АК надають лаундж для категорії Преміум Економ (+20% до ціни економ квитка)
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Я любив перед вильотом купувати на подарунки бахмутське шампанське зі знижкою 15% від мастера.
я був в VISA i наче МАУ
Я про те, що наче їх і два й було, і один від мастера, а другий лаунж кі.
Не знаю, у кого как, но для меня лично очереди - это травма из детства. Мечтал, чтобы очередей не было.
люто плюсую, тому й люблю Київ, тому що за 5 хв доходив від входу до брами.
Доречі, вагончиків в години пік добавляли, було і два, а найновіший дизель - був аж 3.
аж цілих два вагона :) з таким графіком і кількістю пасажирів - цього було замало. Але добре, що хоч щось зробили.
Але і в Європі є невдалі аеропорти - мені не сподобався Paris CDG
ну це ж один із найбільших аеропортів континентальної Європи, не дивно. З паризькими аеропортами взагалі щось не так із транпортом. У Деголя хоч ходить електричка і тежеве, хоча й не до Парижа.
Мене бог милував із великими аеропортами, завжди потрапляю на середні, певно Барна найбільший у якому я був, але і так там у Т2 досить зручно. А по відстані терміналу найдовші були на вихід Брюсель та Пальма. У Пальмі я взагалі не на тому секторі чекав рейсу і думав, що це так мало людей, добре що вчасно схаменувся ( у них виявилось один термінал плавно переходить в інший, а номери гейтів такі самі)... Зате які там класні домашні козячі сири продавали, і вина.... ех!
З усім, що Ви написали - повністю погоджуюсь. Але колись Швехат не був таким як зараз. Я колись віз делегацію через нього до Харкова на наше відкриття готелю, аеропорту й стадіону на 2012. То весь термінал був забитий людьми, як табір для біженців, купа людей запізнювались на рейси і їм баби на гейтах казали: соррі, нічим не можемо допомогти...вертайтесь взад :) А зараз да, поїзди, електрички, от тільки йти далеко цими петлями через безпеку і погано працює допомога для осіб з інвалідністю...
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Я про те, що наче їх і два й було, і один від мастера, а другий лаунж кі.
І той що лаунж кі, він по сумісництву був і бізнеззалом від авіакомпаній. По якості він теж був середнячок (в плані їжі та напоїв), порівняно з іншими європейськими аеропортами
Ще бізнеззал був в внутрішньому терміналі (там він один суміщений лаунж кі і мастеркард)
Найбільше лаунжі що мені сподобалися в плані їжі та напоїв це Відень і Мілан (наче Малпенса)
люто плюсую, тому й люблю Київ, тому що за 5 хв доходив від входу до брами.
А от бізнеззал в Києві був не дуже по наповненню, особливо напої (пиво Чернігівське). Там їх правда 2 зали були, але один ще з початком пандемії був закритий
 
  • Like
Реакції: idea

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Бывший аудитор по качеству компании Spirit AeroSystems Джошуа Дин, одним из первых сообщивший, что его начальство игнорировало информацию о производственных дефектах лайнеров семейства 737 MAX, — скоропостижно скончался во вторник утром.
Spirit AeroSystems поставляет ключевые компоненты для самолетов Boeing. Компания, в частности, произвела фюзеляж лайнера Boeing 737 MAX 9 Alaska Airlines, у которого в полете вылетела заглушка аварийного выхода.

Как сообщили газете Seattle Times родственники Дина, причиной смерти 45-летнего мужчины стала внезапная болезнь неясного происхождения. Они рассказали, что Дин редко болел и придерживался здорового образа жизни.
Два месяца назад трагически погиб другой информатор по делу о дефектах лайнера, Джон Барнетт, также давший показания против корпорации.
По данным судмедэкспертизы, Барнетт совершил самоубийство.

45-летний Дин, известный под именем Джош, жил в Канзасе, где базируется компания Spirit AeroSystems.
Как рассказала журналистам его тетя, Кэрол Парсонс, перед смертью Джош около двух недель провел в критическом состоянии, однако спасти его врачам не удалось.

«Наши мысли — с семьей Джоша Дина. Эта неожиданная утрата — ошеломляющая новость и для [компании], и для его близких», — заявили в руководстве Spirit AeroSystems.
Дин дал показания по коллективному иску акционеров Spirit о нарушении техники безопасности, а заодно подал жалобу и в Федеральное авиационное управление, рассказав о «серьезных и грубых нарушениях качества производственной линии [Boeing] 737 со стороны высшего руководства».
Год назад, в апреле 2023-го, Дин был уволен. Тогда он подал новую жалобу, на этот раз в Министерство труда, утверждая, что увольнение было его «наказанием» за публично высказанные опасения по поводу авиационной безопасности.
По словам Кэрол Парсонс, чуть больше двух недель назад Дин плохо себя почувствовал, и вскоре его пришлось госпитализировать, поскольку он не мог самостоятельно дышать.
После операции интубирования (дыхательную трубку вставляют напрямую в легкое) у пациента развилась пневмония, а затем и резистентная бактериальная инфекция MRSA.
Состояние больного быстро ухудшалось, рассказала Парсонс, и вскоре его на вертолете перевезли в больницу в Оклахома-Сити. Там Джоша поместили в аппарат ЭКМО, который помогает циркуляции крови и насыщает ее кислородом вне организма пациента.

В пятницу его мать рассказала все эти подробности в соцсетях и сообщила, что Дин «борется за жизнь».

Ему дали сильное успокоительное и поставили на диализ (аппаратную очистку крови в ходе ее переливания). Компьютерная томография показала, что он перенес инсульт, говорится в сообщении его матери.
Под конец болезни, чтобы сэкономить пациенту силы и облегчить выздоровление, врачи обсуждали возможность ампутации больному всех четырех конечностей.
«Этому парню пришлось пройти через какой-то абсолютный кошмар, — резюмировала Парсонс. — Просто сердце разрывается».
Интересы Дина в суде представляет та же юридическая фирма из Южной Каролины, что отстаивает интересы и второго погибшего информатора Boeing Джона «Митча» Барнетта.
Барнетт был найден мертвым в своем грузовике на парковке отеля в Южной Каролине в марте.
Незадолго до того он уверял, что после публичного выступления о проблемах с качеством продукции в Boeing его подвергли репрессиям.
Окружной коронер заключил, что Барнетт ушел из жизни добровольно. Однако спустя почти два месяца полицейское расследование подозрительной смерти все еще продолжается.
Адвокат Барнетта Брайан Ноулз говорил о сомнениях по поводу обстоятельств его смерти.
Он сказал изданию Seattle Times, что не хочет строить догадки о природе смерти своих клиентов, но подчеркнул важность осведомителей.
«Разоблачители необходимы. Они выявляют правонарушения и коррупцию в интересах общества. Чтобы выступить в защиту, требуется много мужества, — сказал адвокат. — Это сложное стечение обстоятельств. Наши мысли сейчас с семьей Джона и семьей Джоша».
 
  • Wow
Реакції: idea
Зверху