- Реєстрація
- 29.11.08
- Місто
- Рівне (Смига 99%)
Для покращення роботи та виправлення помилок у роботі обладнання торгової марки ZTE Вам необхідно виконати обов’язкове оновлення програмного забезпечення.
У разі виникнення проблем з встановленням програмного забезпечення, Ви можете звернутись особисто до Центру продажу та обслуговування за адресою: м. Київ, вул. Старокиївська, 10г або до служби технічної підтримки за номером 044 581 81 81 (цілодобово, дзвінки згідно тарифів вашого оператора).
Звертаємо увагу, що починаючи з 14-го червня, у зв’язку з переходом на нову версію програмного забезпечення, робота обладнання на старій версії стане неможливою.
Дякуємо за розуміння!
http://freshtel.ua/ua/news/nid/308/
P.S. Деякий час не заходив на оф. сайт компанії Freshtel, а тут такі новини! Що ж прийдеться перепрошиватись.
У разі виникнення проблем з встановленням програмного забезпечення, Ви можете звернутись особисто до Центру продажу та обслуговування за адресою: м. Київ, вул. Старокиївська, 10г або до служби технічної підтримки за номером 044 581 81 81 (цілодобово, дзвінки згідно тарифів вашого оператора).
Звертаємо увагу, що починаючи з 14-го червня, у зв’язку з переходом на нову версію програмного забезпечення, робота обладнання на старій версії стане неможливою.
Дякуємо за розуміння!
http://freshtel.ua/ua/news/nid/308/
P.S. Деякий час не заходив на оф. сайт компанії Freshtel, а тут такі новини! Що ж прийдеться перепрошиватись.