Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

style

Заблокирован
Реєстрація
06.08.12
Місто
КИЕВ
Нажимаете на кнопочку погасить досрочно и закрываете. Списываются деньги с той же карты, по которой кредит. Если нет собственных, то за счет кредитных.

Вище написали що з кредитних неможливо

Добавлено через 4 минуты
Як це на сьогоднішній день? А по яке число можна було з кредитних? Де написано з якого числа неможливо з кредитних погашення кредитного ліміту миттева розстрочка.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
Вище написали що з кредитних неможливо

Добавлено через 4 минуты
Як це на сьогоднішній день? А по яке число можна було з кредитних? Де написано з якого числа неможливо з кредитних погашення кредитного ліміту миттева розстрочка.



5 числа закрывал 12000 остатка по мгновенной. Все с кредитных. Без проблем.
Возможно за 20 дней что-то поменялось.
 

style

Заблокирован
Реєстрація
06.08.12
Місто
КИЕВ
Помінялось. Хай розяснить хтось. Чого мочить фахівець на форумі приватбанку. Коли з якого часу змінились умови. Де прописано це. А то клієнтів запутують.дурять.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
У мене зникали тільки з Бонус+. Як виявилося, якщо тривали час по рахунку нема руху коштів - то списується плата не то за консервацію не то за зберігання коштів (10 грн/міс.). Не пам’ятаю яким слово це тоді назвав оператор, але так мені обнулили біля 40 грн з Бонус+.
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], при каких условиях может начать списываться по 10грн/мес с карты или со счета бонус плюс?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
5 числа закрывал 12000 остатка по мгновенной. Все с кредитных. Без проблем.
Возможно за 20 дней что-то поменялось.

BaDa, добрый день!
Приносим извинения, уточнили информацию.
Если личных средств на карте не достаточно для полного погашения задолженности по договору "Мгновенная рассрочка" - списание происходит в счет кредитных средств.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 9 минут
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], при каких условиях может начать списываться по 10грн/мес с карты или со счета бонус плюс?

yahoo, добрый день!
Комиссия за мониторинг карты, срок действия которой истек и по которой 6 месяцев подряд не было операций (нет других активных карт)

- более 12 месяцев – 100 грн за год
- более 24 месяцев – 500 грн за год
но не более остатка средств на карте
https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/universalna/

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
На скільки я пам'ятаю якщо протягом шести місяців не було руху по рахунку Бонус+
Сейчас набрал поддержку - 500дней с даты последней активности по счету Бонус+.
До марта 2016года было 10грн/мес комиссии, а теперь - 100грн/год.
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Ну да, ну да,
банк только с клиента на 50 лет берет обязательства,
а сам их нести такое время не хочет, поэтому списывает остатки с неактивных карт.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Мне не нравится, что мне начисляется процент на депозит в виде бонусов,
а налог за эти начисленные бонусы снимается живыми деньгами со счета.
это точно так ? а то вот мне чатоботы доказывают, что
налог удерживается с суммы которая зачисляется на бонусный счет

Добавлено через 9 минут
Приватбанк, а как ДЕАКТИВИРОВАТЬ для карты депозитное свойство?
В П24 в меню управления картой такого варианта нет, только активировать.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
24.04.09
Місто
Чернигов
Телефон
mi6
это точно так ? а то вот мне чатоботы доказывают, что

Добавлено через 9 минут


посмотрел выписку: проценты снимают с начисленных денег и чистый профит переводят на бонус+
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Вариант 1. Клиент дотошный, ведет тщательный учет и анализ движения средств по своим счетам. Выявляет факт пропажи денег, поднимает тревогу. Банк признает "некорректное списание" пеняя на технический сбой в системе, извиняется, и возвращает деньги на законное место.
В свои студенческие годы был интересный случай. Делал пополнение счёта через IVR и из-за того, что платёж не проходил по чьим-то "бокам", то пришлось повторять — на 5 раз прошло всё.

Поскольку это был уже не первый случай, то знал что в таком случае деньги блокируются на карте (тогда в банкомате ещё не писали общий баланс и доступный). По моим подсчетам 4 по 25 грн заблокировали. В самый первый раз, когда я столкнулся с блокировкой, то надо было писать заявление и ждать 30 дней, позже достаточно позвонить на горячую линию. Так вот звоню и оператор подтверждает блокировку 3 по 25 грн, а последнюю не видит... :eek: Если бы не выкинул чек с балансом, то обратился в отделение, а так забил. Прошло 2 года (!) и за выходные откуда-то появляется ~27 грн. Вот там я обратился в отделение, только чека с балансом до и после появления не было. Чтобы я успокоился мне бесплатно дали выписку и вали. Смотрел я выписку и искал те моменты, когда снимал всё до нуля — не нашел. Следы хорошо замели... :rolleyes: Позже сам предположил что это за сумма.
 

style

Заблокирован
Реєстрація
06.08.12
Місто
КИЕВ
style, доброго дня.
Дострокове погашення Миттєвої розстрочки на сьогоднішній день можливо тільки з особистих коштів. З кредитних - дана операція не доступна.
Для того, щоб достроково закрити (погасити весь залишок заборгованості) договір по сервісу "Оплата частинами" ("Миттєва розстрочка") в Приват24 необхідно вибрати вкладку Мої рахунки / Оплата частинами, вибрати необхідний договір і натиснути "Погасити достроково".
З повагою, ПриватБанк.
Напишіть правильно що неможна за кредитні з 20 числа.Де про це написано. Темнять.
 

style

Заблокирован
Реєстрація
06.08.12
Місто
КИЕВ
Ще раз запитую де написано що 3 20 числа неможливо за кредитні кошти гасити кредитний ліміт миттєвої розстрочки.

Ось так нічого не кажуть темнять, так людей дурять і не попереджують навіть що буде можливість така закрита. Ось Вам і приватбанк. )))))
 

Historiker

Frischer Wind
Реєстрація
30.03.10
Місто
Salisbury, Ukraine.
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], протягом якого часу зараховуються бонусні гривні на рахунок Бонус+, після купівлі квитка через Приват-24?
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Проблемы при прохождении 3д-секура - не приходит код ни по СМС, ни по Приват24 приложению.. Один раз из трех позвонила роботетка - продиктовала код, он оказался неверным.. При это платеж был очень срочным - покупка билетов ЖД, там время не ждет, и так фиг есть места.. выручил банк Траст.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Проблемы при прохождении 3д-секура - не приходит код ни по СМС, ни по Приват24 приложению.. Один раз из трех позвонила роботетка - продиктовала код, он оказался неверным.. При это платеж был очень срочным - покупка билетов ЖД, там время не ждет, и так хрен есть места.. выручил банк Траст.

У меня было похожее, тогда помогла веб версия сендера https://chat.sender.mobi, там приходит почти мгновенно
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Ще раз запитую де написано що 3 20 числа неможливо за кредитні кошти гасити кредитний ліміт миттєвої розстрочки.

Ось так нічого не кажуть темнять, так людей дурять і не попереджують навіть що буде можливість така закрита. Ось Вам і приватбанк. )))))


Шановний Автор, доброго дня!
Приносимо свої вибачення за некоректну інформацію, яка була надана раніше. Дострокове погашення за договорами "Миттєва розстрочка" - це списання з кредитної картки залишку заборгованості за договором "Миттєва розстрочка". Якщо особистих коштів на картці не достатньо для повного погашення заборгованості за договором - списання відбувається в рахунок кредитних коштів.
З повагою, ПриватБанк.

Добавлено через 8 минут
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], протягом якого часу зараховуються бонусні гривні на рахунок Бонус+, після купівлі квитка через Приват-24?

Шановний Автор, доброго дня!
Регламент зарахування коштів на рахунок "Бонус плюс" складає від 1 до 3 операційних днів, що залежить від торгової точки де проходила оплата і наявність активного бонусного рахунку у клієнта.
З повагою, ПриватБанк.

Добавлено через 11 минут
Проблемы при прохождении 3д-секура - не приходит код ни по СМС, ни по Приват24 приложению.. Один раз из трех позвонила роботетка - продиктовала код, он оказался неверным.. При это платеж был очень срочным - покупка билетов ЖД, там время не ждет, и так фиг есть места.. выручил банк Траст.


Уважаемый Автор, добрый день!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на [email protected] детали сложившейся ситуации и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию, проверить причину не доставки паролей и решить возникшие вопросы.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Аккаунт Аккаунтович, Вы отключили «Копилку» :(

Копейка гривню бережет!

Здравствуйте, Аккаунт Аккаунтович!
2016-07-25 Вы отключили свою «Копилку».
Спасибо Вам за то, что пользовались услугой нашего банка.
Хочу дать несколько советов, как удержаться от соблазна «разбить» «Копилку» раньше времени
Падлы зарезали последнюю виртуалку, теперь в копилке осталась только одна выплатная карта
 
Зверху