Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

не с номера 10060, а с смс-шлюза с отправителем PrivatBank
У меня настроено СМС-информирование на 2 телефона и по каждой транзакции приходят 2 СМС с разных шлюзов.

Добавлено через 2 минуты
Какая комиссия при переводе с виртуальной карты(привязанной) на свою-же "Карту для выплат" и "Универсальную" ?
На "Универсальную" бесплатно, на "КДВ" - 0,5%
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите пожалуйста где можно почитать про тарифы изпользования счета бонус плюс. Особенно интересует когда и сколько снимает если этим счетом не пользоваться. Спасибо.

Korovas, добрый день!
Спасибо за вопрос!
Согласно тарифов Вашей карты, комиссия за мониторинг неактивного счета «Бонус Плюс»(если в течение 500 дней подряд операции по счету «Бонус Плюс» не осуществляются) взимается в размере остатка средств на счете «Бонус Плюс», но не более 10 грн в месяц. Более детально с тарифами можно ознакомиться на нашем сайте.
С уважением, Дмитрий.
ПриватБанк.

Добавлено через 12 минут
Нужен точный ответ...по Привату.
Какая комиссия при переводе с виртуальной карты(привязанной) на свою-же "Карту для выплат" и "Универсальную" ?

Valerson, добрый день!
Спасибо за вопрос.
Комиссия за перевод между Вашими счетами с интернет карты на универсальную будет без комиссии, с интернет карты на карту для выплат - 0,5%.
С уважением, Дмитрий.
ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.06.12
Місто
Донбасс
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Valerson, добрый день!
Спасибо за вопрос.
Комиссия за перевод между Вашими счетами с интернет карты на универсальную будет без комиссии, с интернет карты на карту для выплат - 0,5%.
С уважением, Дмитрий.
ПриватБанк.

"Виртуальная" карта и "интернет" карта это разные карты - тарифы по ним, в моём случае, будут одинаковы?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

"Виртуальная" карта и "интернет" карта это разные карты - тарифы по ним, в моём случае, будут одинаковы?

Valerson, тарифы по виртуальным счетам и интернет картам будут одинаковыми.
С уважением, Дмитрий.
ПриватБанк.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Был я сегодня в отделении.
Услышал разговор клиента с сотрудницей.

чего ради меня надо фотографировать, я что преступник какой.
Нигде в мире такого безобразия нет. Я во многих банках VIP клиент. Нигде не фотографируют.
Еще и с паспортом в руках. Вообще наглость.
Где такое прописано. Нацбанк подобных постановлений не издавал.
А..еще должен - Девичью фамилию матери говорить. В зале, где полно людей, Да вы вообще все правила банковской деятельности нарушаете.
мало какие у меня слова секретные есть.....
Дайте кусок бумаги, я его там напишу, потом порву.....

Свой вопрос я решил более спокойно, ушел. не стал слушать..вернее по выходу, увидел, что собирается очередь, так он обратился к людям.
Нечего стоять за спиной, и слушать мои разговоры с девушкой. Я здесь надолго.
Он, еще не догадывался в тот момент, что его сажают на "иглу" Приват, в виде "кредитной" карты.

Он сам очень громко говорил, поэтому невольно было слышно.

Лично я, успешно, можно сказать, сошел с этой "иглы".
Закрыл, все счета (аж два), и получил на руки документ об этом.
Сами предложили....Нужна ли справка ? А как же, спрашиваете.....конечно.


====================

Для ПриватБанк.

Не этично сотрудникам банка, хаять и критиковать (немного сгущаю краски, и всё же....) работу любых других финансовых учреждений.
Какое им дело, где я хочу обслуживаться.

Где я считаю нужным - так только и правильно.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Был я сегодня в отделении.
Услышал разговор клиента с сотрудницей.



Свой вопрос я решил более спокойно, ушел. не стал слушать..вернее по выходу, увидел, что собирается очередь, так он обратился к людям.

Он, еще не догадывался в тот момент, что его сажают на "иглу" Приват, в виде "кредитной" карты.

Он сам очень громко говорил, поэтому невольно было слышно.

Лично я, успешно, можно сказать, сошел с этой "иглы".
Закрыл, все счета (аж два), и получил на руки документ об этом.
Сами предложили....Нужна ли справка ? А как же, спрашиваете.....конечно.


====================

Для ПриватБанк.

Не этично сотрудникам банка, хаять и критиковать (немного сгущаю краски, и всё же....) работу любых других финансовых учреждений.
Какое им дело, где я хочу обслуживаться.

Где я считаю нужным - так только и правильно.

Здесь не Майдан - сходи там расскажи, они поймут.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Он, еще не догадывался в тот момент, что его сажают на "иглу" Приват, в виде "кредитной" карты.

:D Какие слова, может вам в ГИТИС или к Поплавскому?

То ли дело другие банки, где для получения кредитки надо в буквальном смысле "сдать" двоих знакомых..
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

:D Какие слова, может вам... к Поплавскому?
Лучше к ПОПлавскому. Он вроде как скоро ДУПАтатом станет и песни будет петь уже в Зраде.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Он, еще не догадывался в тот момент, что его сажают на "иглу" Приват, в виде "кредитной" карты.
Какая игла? Кредитка сама по себе очень даже полезная штука. Это как огонь. Нужная вещь, но если не уметь с ним обращаться, можно не только обжечься, но и дом спалить.
 
Реєстрація
16.12.13
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

2 ПриватБанк:

Подскажите, когда заработает возможность восстановления пароля на privat24.ua? После ввода всех данных для восстановления и нажатии на кнопку "Продолжить" ничего не происходит. Браузеры перепробовал все возможные до последних версий, даже Java обновил - результат отсутствует. Мозг забыл пароль, а новый сделать - мёртвая тишина. Спасибо
 

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION],
Сегодня снова звонок с номера 0673215575:
"Здравствуйтэ, мэнэ зовуть Свитлана, я агэнт Прыватбанка. Хочу Вам запропонувати кредитну картку Прыватбанка. Якщо погоджуетэсь, нэ кладить слухавку".
Это записанный заранее текст, звонит робот. Если не успеть положить трубку, автоматически составляется заявка на получение кредитки Привата якобы с согласия владельца номера.

Я уже просил Вас прекратить спам от Ваших агентов две недели назад (0674635821) http://red-forum.com/showpost.php?p=866688&postcount=16936 . Это нарушает общепринятые нормы морали, противозаконно и вредит коммерческой репутации Вашего банка.

В свою очередь передал информацию в СБ Киевстара для контроля абонента и его блокировки.
 

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Работаем без спама

Уважаемые Агенты!

ПриватБанк предупреждает!

Использовать спам в агентской деятельности - НЕДОПУСТИМО!

Возможно кто-то считает, что спам - это возможность с минимальными затратами привлечь как можно больше клиентов, но, на самом деле, это часто срабатывает с точностью до наоборот. Может быть желаемый эффект и достигается в 0,01% случаев, однако не стоит забывать, что 99,99% - это негатив, который вредит репутации отправителя. Некоторые "продвинутые" Агенты, производя массовые рассылки предложений банковских продуктов, не утруждают себя упоминанием собственного имени и отношения к банку, от имени которого формируются сообщения.

Запрещено подавать заявки на клиентов, которых Вы не привлекали на данный продукт.

ПриватБанк, несомненно, высоко ценит привлечение каждого из новых клиентов, однако, не настолько, чтобы портить свою репутацию вцелом. Полученный негатив по конкретным нескольким фактам не идет ни в какое сравнение с эффективностью достижения преследуемой цели.

За самостоятельную рассылку СПАМА (по e-mail, ICQ, Skype и т.д.) от имени ПриватБанка или с использованием символики Банка - к Агентам будут применяться следующие санкции:

1. Обнуление всех бонусов, начисленных с даты выявления нарушения (на 90 дней)

2. Блокирование возможности регистрации новых заявок (на 90 дней)

3. Блокирование профиля пользователя на портале Агентов (на 90 дней)

За подачу заявок без предварительного согласия клиента (спам) - блокирование профиля пользователя на портале агентов, без возможности подачи новых заявок (на 30 дней).

В случае наличия конфликтных ситуаций с потенциальными клиентами, возникшими вследствие несанкционированных массовых рассылок, или при выявлении повторного использования Агентом (ранее заблокированным) спам-инструментов - осуществляется полное блокирование - НАВСЕГДА.

Выявленные нарушители правил Агентской программы ПриватБанка

ФИО Агента | Город проживания | Дата блокировки возможности подать заявку и получить бонусы| Тип нарушения
1.Алексей Neo Фawist|Украина г.Донецк| 03.10.2013| Спам посредством подачи заявок, без согласия клиента
2.Иванов Василий Владимирович| РФ г.Санкт-Петербург | 10.09.2010*| Спам посредством e-mail
3.Куценко Сергей Анатольевич| РФ г.Белгород| 13.09.2010*| Спам посредством e-mail

*Блокирование на постоянной основе
 

Staslviv

Заблокирован
Реєстрація
20.02.11
Місто
Львов
Телефон
супербюджетная жабка
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

как сделать что бы это было два разных номера ! а не один номер для всех услуг привата
один номер для входа в приват24
и второй ( другой) номер для подтверждения платежей
 

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Staslviv,
У меня само-собой получилось после замены номера, что теперь вход в Приват24 и подтверждение платежей идёт на новый номер, а СМС-информирование на старый. Немного не так, как Вам нужно, но, полагаю, у Привата возможно всё :)
 

vein

Заблокирован
Реєстрація
19.02.11
Місто
Краков\ Львов
Телефон
HTC DROID ERIS-Интертелеком NOKIA 1560- GOODLINE
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Международное рейтинговое агентство Standard & Poor’s присвоило «ПриватБанку» долгосрочный кредитный рейтинг “B-”, при этом собственная кредитоспособность банка (SACP) оценивается на уровне (“B+”), что на 2 значения выше суверенного рейтинга, сообщила УНИАН пресс-служба банка. зы Беня и туда уже занес.:rolleyes:
 
Реєстрація
16.12.13
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите, когда заработает возможность восстановления пароля на privat24.ua? После ввода всех данных для восстановления и нажатии на кнопку "Продолжить" ничего не происходит. Браузеры перепробовал все возможные до последних версий, даже Java обновил - результат отсутствует. Мозг забыл пароль, а новый сделать - мёртвая тишина. Спасибо

Сам себе отвечаю ) То ли совпадение, то ли ... - работает всё, если вводить пароль только маленькими буквами и цифрами. Если пароль с большими буквами - не реагирует.
Вот так вот.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите пжлс, после подачи заявы на закрытие р/с и к/с ФОП-а, ПБ должен какой-то подтвреждающий документ выдать на руки о подаче заявы и закрытии счетов ?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION],
Сегодня снова звонок с номера 0673215575:
"Здравствуйтэ, мэнэ зовуть Свитлана, я агэнт Прыватбанка. Хочу Вам запропонувати кредитну картку Прыватбанка. Якщо погоджуетэсь, нэ кладить слухавку".
Это записанный заранее текст, звонит робот. Если не успеть положить трубку, автоматически составляется заявка на получение кредитки Привата якобы с согласия владельца номера.

Я уже просил Вас прекратить спам от Ваших агентов две недели назад (0674635821) http://red-forum.com/showpost.php?p=866688&postcount=16936 . Это нарушает общепринятые нормы морали, противозаконно и вредит коммерческой репутации Вашего банка.

В свою очередь передал информацию в СБ Киевстара для контроля абонента и его блокировки.

AndyRadist, добрый день!
Спасибо за обращение.
Для проверки информации нам необходимо, чтобы Вы указали номер телефона, на который поступают Вам звонки. После чего мы сможем принять меры для решения вопроса. Данные Вы можете отправить на нашу почту web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua с детальным описанием Вашего вопроса.
С уважением, Дмитрий.
ПриватБанк.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите пжлс, после подачи заявы на закрытие р/с и к/с ФОП-а, ПБ должен какой-то подтвреждающий документ выдать на руки о подаче заявы и закрытии счетов ?

utwer, добрый день!
Спасибо за обращение.
Банк может предоставить справку о закрытии счета, но с момента закрытия самого счета. Также в системе Приват24 для корпоративных клиентов Вы можете самостоятельно распечатать данную справку, меню "Документы - Заказ справок - По счету", выбираете счет, затем вид справки, после чего нажимаете "Заказать справку".
С уважением, Дмитрий.
ПриватБанк.
 
Реєстрація
13.03.12
Місто
Днепродзержинск
Телефон
Xiaomi Redmi 4X
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, а можете разъяснить почему Приватбанк ввел комиссию на пополнение мобильных телефонов за счет кредитных средств? При том, что льготный период по кредитке рекламируется 55 дней... Кредитные деньги тратятся в магазинах без комиссий, а телефон пополнить - с комиссией. Есть разница в этих тратах?
 
Зверху