fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
У касах Одеської залізниці можна буде придбати квитки на автобусні рейси
На вокзалі станції Роздільна пройшли заняття за участю начальників пасажирських секторів регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» щодо реалізації пілотного проекту з продажу проїзних документів на автобусні рейси внутрішнього і міжнародного сполучення.

Учасники заходу ознайомилися з роботою електронної системи продажу автобусних квитків, що використовується касирами залізничних кас, приділили увагу перспективам впровадження та розвитку інновації на інших вокзалах дирекцій залізничних перевезень, а також обговорили низку питань щодо розширення і покращення сервісу для пасажирів.

Зазначимо, що даний пілотний проект, ініційований керівництвом регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ УЗ, стартував на базі виробничого підрозділу «Одеська дирекція залізничних перевезень» наприкінці минулого року. Перші продажі автобусних квитків були здійснені 21 грудня у касі залізничного вокзалу Роздільна.

Нова послуга надала можливість покращити якість обслуговування пасажирів, адже тепер пасажири, що звертається до залізничної каси, де працює система продажу автобусних квитків, обирають найбільш зручний спосіб поїздки, чітко планують необхідний маршрут залізничним транспортом з пересадкою на автобус, а головне – заощаджують власні кошти і час.

Планується, що найближчим часом новий сервіс з’явиться у касах залізничних вокзалів по станціям Білгород-Дністровський, Подільськ, Ізмаїл, Вапнярка, Первомайськ-на-Бузі, Гайворон, Христинівка, Черкаси, ім. Т. Шевченко, Кропивницький, Знам’янка, Помічна, Долинська, Каховка.
 

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
Интерсити превращается в быдло поезд. Запорожье-Киев (ночной). Всю ночь продают пиво. Народ заваливает со своим алкоголем и ещё догоняется беря пиво в поезде. Всю ночь квасят и орут. Стюардам все пох.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Надо финансово отсекать маргиналов. Раньше интерсити стоило прилично дороже плацкарта, сейчас эти все алкаши его могут себе позволить.
Вот бы дороги привели в порядок - с автомобилем забыл бы про жд как про страшный сон.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
У 2017 році через електронні сервіси пасажири придбали 41 % залізничних квитків від загального продажу. Загалом у минулому році через електронні канали було реалізовано майже 22 млн квитків, тоді як за 2016 рік – 16.7 млн (34 % від загального продажу).
Популярність послуги з продажу електронних квитків можна пояснити її зручністю – купити проїзний документ можна будь-де та будь-коли, пасажир самостійно обирає потрібний поїзд, тип вагона й місце. До того ж квиток, оформлений через інтернет, практично неможливо загубити – його можна друкувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту пасажира.

Квитки через інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім додаткових і регіональних. На регіональні поїзди та міжнародні поїзди, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити й оплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, і його необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.

Також через всесвітню мережу можна придбати електронні квитки на міжнародні поїзди 705/706 Київ – Пшемишль, 715/716 Київ – Пшемисль та 351/352 Здолбунів – Хелм. На всі інші поїзди, що курсують до країн Європи, квитки наразі можна придбати в міжнародних касах. Укрзалізниця продовжує роботу з колегами з залізниць європейських країн для створення можливості продажу квитків через інтернет на поїзди міжнародного сполучення. Наразі відпрацьовуються нормативні та технічні питання.
©Звідси
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Інтерсіті вводився на заміну "нічним лежачим" потягам. Ось і досягли того, що алкашня вже їздить в Інтерсіті.
 

Olgen

читатель
Реєстрація
17.08.09
Місто
Изюм
Телефон
Redmi Note 5 4/64
где можно глянуть схему поезда #1/2 Константиновка- Ива́но-Франковск ? Бывает в нем плацкарт?
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Інтерсіті вводився на заміну "нічним лежачим" потягам. Ось і досягли того, що алкашня вже їздить в Інтерсіті.
Я хоть и не считаю себя "алкашнёй", но по мне всегда лучше был и остаётся плацкарт как экономкласс, где можно недорогого (подчеркну) проехать на нужное расстояние, да ещё с гарантированным (тоже подчёркиваю) лежачим местом, а не в идиотской (другого слова просто не найду) сидячке "Интереситя".
Да и билеты я привык приобретать (приобретать - такую выбрал формулировку, так как не всегда покупаю билеты за полную стоимость) в живых кассах, так как онлайн мне льготного билета не продадут (нет такой опции), а да и вообще не признаю никаких "онлайнов", так как главное условие своей личной финансовой безопасности: не выдаю данные своих платёжных карточек в Интернет, в лучшем случае, могу оплатить ею покупку билета в кассе.
Популярність послуги з продажу електронних квитків можна пояснити її зручністю – купити проїзний документ можна будь-де та будь-коли, пасажир самостійно обирає потрібний поїзд, тип вагона й місце.
Не, я пока это не признаю.
 
Останнє редагування:

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
PetroChorn, это сугубо твой частный случай - льготы и касса возле работы, большинству, у кого нет льгот, кто ценит время, не хочет переться черти-куда и стоять в очередях, потом долго объяснять уставшей тетеньке с низкой зарплатой, какие мне нужны места, возле окошка или нижние, не возле сортира и т.д., а тетке реально на меня поф, и очередь за мной злится (спинным мозгом чувствую))) - покупка билета онлайн стала просто спасением! А когда в сезон дефицитные направления в секунды разметаются - это единственный шанс вообще куда-то уехать.

Раз уж завели разговор, и скоро лето :), хочу уточнить, за сколько открываются продажи, как понимаю, сильно зависит от поезда, и как ловить, чтобы не провтыкать?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Вы, пассажиры, не удивляйтесь. Железнодорожники со стажем живут в своем собственном искаженном мире, где не железная дорога - услуга для клиента-пассажира, а пассажир - для дороги. Путаются под ногами, работать мешают, требуют чего-то.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Обычно продажа открывается за 45 суток. Но есть и нюансы. Весь поезд на определённую дату никогда сразу в продажу не вываливают на сайт, а свободные места порционно по-чуть открывают к продаже каждый день, вплоть до дня отправления. Плюс всевозможные бронирования. Нереализованную бронь обычно снимают и остаток свободных мест отправляют в продажу за сутки до отправления.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
PetroChorn, а вот не всегда.. В прошлом году задавал вопрос, толком не ответили.. Есть нюансы, как с Интерситями, так и с обычными, но сезонными маршрутами, где точно можно узнать инфу по конкретному поезду?
Что «распечатывают» вагоны не сразу, это я в курсе.
 
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
Maxxx, сейчас часть поездов за 30 дней, часть за 45.
На интересующий поезд глубину лучше узнать прям вот сейчас, это не сложно на букинге.
Другие значения попадаются крайне редко и чаще связаны с дополнительными ограничениями из-за изменений в графике (иногда для пассажира незаметных изменений - могут меняться нюансы движения на маршруте, пропуск встречных в другом месте и тд и тп).
По дополнительным поездам отдельная песня, там все чуть ли не в ручном режиме, никакие цифры не гарантированы никем.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Євген Кравцов -- диктор.., пардон, директор УЗ,


Та його "стіна" у Тўіттері:

https://twitter.com/Kravtsov_e

Г.Ы. Такой молодой, а уже -- "борода" (чем не подпольная кличка?:)). )))))))

Добавлено через 21 минуту
Есть мнение, с которым я, как профессионал, не во всём согласен (как представитель заинтересованной стороны, считая подходы к проблемам железных дорог, высказанные из-вне нашей среды, если не дилетантскими, но, не всегда компетентными к тому, что нам видится более глубоко и профессионально изнутри), но тоже в чём-то интересно (каждый человек имеет право на мнение, как другой человек имеет точно такое право с таким мнением не соглашаться и остаться при своём):
Віктор Гарвона


ПАСАЖИРКА УЗ: ЩО ДАЛІ?

Сьогодні з ініціативи міністра інфраструктури України Володимира Омеляна було відновлено Робочу групу з питань пасажирського сполучення на УЗ, куди входив я, мої колеги, і керівництво пасажирського та приміського секторів УЗ. Коротка зустріч зафіксувала орієнтири в роботі: реагувати на звернення пасажирів та активістів треба швидше й ретельніше, група повинна працювати, пропозиції повинні реалізовуватись.

Не маючи змоги витратити свій час на повторне установче зібрання, спробую все ж пояснити, на яких засадах я бачу таку співпрацю.

СОБІВАРТІСТЬ

Робота для пасажирів з точки зору УЗ виглядає так: ви приносите нам збитки, але ми стараємось щось для вас робити, враховуючи, що ви мало нам платите. Це наріжний камінь, основа, з цього УЗ будує стратегію роботи з пасажирами, і відмовляє їм на скарги та пропозиції.

Разом з тим, ніхто толком не знає, у яку суму УЗ обходиться пасажирокілометр, яка його інвестиційна, інфраструктурна, тягова складові. Якщо взяти за основу, наприклад, календарний місяць, то скільки кілометрів за місяць накатує пасажирка, а скільки – вантажники. Як між ними розподляються витрати за використання інфраструктури. Скільки ті й ті накатують по дизельних ділянках, на змінному, на постійному струмі. І чи немає в діючих розрахунках УЗ перекосу на користь вантажного руху.

З точки зору рівня доходів як всередині країни,так і рівня зарплат залізничників, ціни на квитки в далекому сполученні у нас не такі вже й дешеві. Ми не говоримо зараз про "голий" тариф, який регулюється державою: на все що можна УЗ давно вже додала множники до тарифу, фірмовість. Поїздів з "голим" дешевим тарифом не так багато. Те, що більшості пропонують у касах – на межі конкуренції з автотранспортом, а на середні відстані – навіть не витримує конкуренції.

У нас відносно дешевий пригород. Проте нещодавно фіндиректор УЗ Андрій Рязанцев заявив, що навіть якщо добитись стовідсоткових компенсацій за проїзд, то все одно тариф треба піднімати удесятеро. Тобто, наприклад, замість 40 грн від Дніпра до Запоріжжя приміська електричка має коштувати 400 грн – десь на рівні авіаційного лоукостера, якби такий у нас існував.

Цифри, з якими УЗ приходить на такі Робочі групи, викликають лише одне запитання. Якщо собівартість прогону електрички із Дніпра до Запоріжжя у вас близько півмільйона, то навіщо ви такі господарники потрібні?

Не визначившись, як і на яких умовах ми катаємо, важко далі вести діалог про маршрути й графіки.

ДЕРЕГУЛЯЦІЯ

Навіть "повісивши" фірмовість і множники на рухомий склад, УЗ не має можливості понижати його там, де потрібно дозаселити поїзд і отримати більше грошей. Адже не всі поїзди заповнюються з початкової до кінцевої, та й того не потрібно. Але коли проїзд однієї-двох зупинок на недозаселених ділянках коштує більше половини вартості проїзду по повному маршруту, і коштує фантастичних як для такої ділянки грошей – це перебор.

УЗ вперто не бажає розробити нову, лінійно-регресивну тарифну модель, і заробляти більше. Неадекватний тариф на малі та середні відстані відкриває шляхи для безквиткових перевезень, і доброго потоку чорної готівки, за допомогою якої дехто "добиває" свої зарплати до європейських.

МІУ, в свою чергу, не забезпечує УЗ механізмами знижок і акцій на деякі напрямки, через "дерев’яність" регульованого державою тарифу. Ми досі не можемо дозволити собі мати гнучких тарифів, зате кілотоннами возимо "зайців".

ЯКІСТЬ ТА СЕРВІС

Цей принизливий слоган УЗ вже обсміяли всі кому не ліньки. Спробуємо розібратись, чому такий поганий зворотний зв’язок на скарги.

Пасдепартамент не хоче займатись скаргами і відверто каже, що не має впливу на недоброчесних співробітників: звільнити без погодження з профспілками їх не можуть, навіть якщо провідників взяли за руку на хабарі, все одно вони потім відновлюються через суди. Останні зміни в структурі ПАТ "УЗ",в т.ч. створення Пасажирської компанії, начебто дало змогу підписувати нові трудові договори на вигідних для УЗ умовах. Але поступ у цьому питанні незначний. Проблеми з якістю обслуговування наклались на поступовий відтік кваліфікованих кадрів з депо.

Нам не потрібний зворотній зв’язок, коли результатом розгляду переважної більшості скарг пасажирів є звинувачення самих пасажирів в маніпуляціях, дзвінки серед ночі з невідомих номерів, погрози життю і здоров’ю заявникам та їх близьким. Лише провівши кардинальні чистки серед співробітників, суттєво піднявши зарплати працівникам УЗ, і набравши на ці зарплати людей, які не ставляться до пасажира як до худоби, – можемо сідати і розмовляти за якість та сервіс.

ГРАФІКИ

"Мушкетери два роки потому", як влучно висловився пан Омелян, знову будуть послані подалі старим знайомим кардиналом Лозовим. Нас вже не дивують відписки з відділу розробки й аналізу графіків, де твердять що всі поізди не заведеш в прийнятний для пасажира час.

З нового графіка Пасдеп здійсив низку перетворень, завдяки яким головний вокзал столиці трохи розвантажився у пікові години. Після 6 ранку вже нема прибуття РЕ з Луцька (відмінили), після 7 ранку вже нема прибуття 100 з Ужгорода (перевели на Лисичанськ з пізнішим прибуттям у Київ, створивши для Закарпаття катастрофу, коли майже нема чим вранці приїхати в Київ). Після 8 ранку вже нема прибуття варшавського поїзда (змістили на пізніше прибуття у Київ). Місця наче побільшало. Але все одно зробили поїзду 142 Львів – Київ ублюдочне прибуття в 04:46. Мабуть тому, що комусь в Департаменті управління рухом дуже кортить поржати з пасажирів.

Звісно, всі пропозиції щодо пізнішого прибуття цього поїзда в Київ (хай навіть шляхом зміни його маршруту через Житомир) будуть проігноровані. Як і інші наші пропозиції з "хіт-параду Топ-10 найбезглуздішого прибуття поїздів УЗ". Лідера хіт-параду, прибуття в Київ в 04:05 поїзда з Лисичанська, Кравцова особисто примусили виправити депутати з Луганщини. На жаль, не всі регіони мають таких суворих покровителів. А на звернення рангом понижче і якісь-там Робочі групи при МІУ Департамент управління рухом традиційно відповідав реготом.

Дуже бісить, коли представники Пасдепу дозволяють собі на Робочих групах фрази типу "на утренний Интерсити можно и на такси". Це свідчить про те, що виховані в тепличних умовах "фахівці" не здатні керувати УЗ в умовах конкурентного ринку. Були б в Україні лоукости – весь цей Пасдеп з його збитковим світоглядом, зі стелі взятою собівартістю і повним нехтуванням інтересами пасажира загнав би галузь в металобрухт і оком би не зморгнув. Пасдепартамент потребує повного переформатування.

УЗ НА ХВИЛІ ХХ ст

Чого не відбереш в теперішнього керівництва УЗ – це піару. Навіть відміну пікової пари електрички на ділянці Київ – Фастів супроводили новиною про збільшення составів до 12 вагонів. По факту з двох електричок зробили одну, і 18.01 з депо виїхало не 12, навіть не 10 вагонів, а шість.

Прохання до пана Кравцова. Якщо вже відміняєте, то відміняйте з цинізмом, як регіонали це робили. Бо ви говорите те, що люди хочуть почути. Тому платоспроможний пасажир не встигає втекти від УЗ на маршрутки, вірить вам, приходить на вокзал і потрапляє у шестивагонне пекло. Нічого, скоро пасажир-непільговик повністю піде на альтернативні види транспорту, і зможете сміливо різати все на брухт.

Так, ви здійснили успішний пілотний проект човників зі Святошина. Ви були у пікові години на Святошино? Уявіть, пасажири прийшли, нехай за 20 хвилин до відправлення. На пероні працює три каси. За хвилину кожна з них видасть по три квитки (це якщо касир по телефону не розмовляє). За 20 хвилин ви продасте 180 квитків. Яким чином ви плануєте заповнити електричку на тисячу місць? Черги до цих нещасних кас величезні. Платформа острівна, в будь-який момент хвіст черги ризикує звалитись з платформи під колеса зустрічного поїзда.

Ви модернізували електричку минулого тисячоліття, і поставили обслуговувати тіточок, оптимальна моторика рухів яких теж була в минулому тисячолітті. УЗ не чула про сучасні способи оплати за проїзд, три роки годує нас байками про встановлення автоматів, терміналів, і продовжує по 5 хвилин вирізати ножницями один проїзний абонемент.

Може питання в тому, що у вас немає чіткої стратегії, чи хочете ви зберегти пригород? Працівники приміського департаменту УЗ стверджують на Робочих групах, що вони не будуть стикувати між собою приміські і регіональні поїзди, бо тоді поїздами далекого сполучення ніхто не їздитиме. Так і живемо, Чернівці – Львів прибуває в 09:51, Львів – Рівне вже відправився о 09:50. І десятки, сотні пропозицій щось підправити ігноруються, як тільки міністр виходить з приміщення.

АКТИВІСТИ

Історія з тим, як вдячні пасажири човників "ломанулись" штурмувати каси на Святошино нагадала мені появу прискорених електричок Фастів – Київ. Як ми з Валерієм друкували власним коштом листівки "купуй квиток в касі", "їдь швидко й легально", підривались о п’ятій ранку, залучали людей, роздавали листівки. Черги до кас пішли на вулицю. Ми пішли до начальника вокзалу й примусили його в ранковий час поставити у всіх касах ПДС приміські термінали. Черги зменшились, але ненадовго.

Активісти в регіонах теж зробили немалий внесок в те, аби навчити пасажирів дбайливо ставитись до майна УЗ і більшу виручку спрямувати в каси. Може за це ви нас так не любите, за вилучення готівки з чорного обігу й переведення її в каси? За те, що боремось із зайцями? Принаймні, поважайте нас публічно за це, а не хаміть у відповідь на кожну скаргу, як пан Романків. І не ваше діло, скільки ми зробили як депутати у себе в місті. Ми прийшли до вас з конкретними запитаннями, на які хочемо отримати конкретні відповіді. А не звинувачення в маніпуляціях і традиційну відписку про гостру нестачу рухомого складу, навіть коли просиш переставити лавки в залі очікування.

Дуже сподіваюсь, що своїми "тезами" достукався до тих, хто сьогодні, після першого засідання відновленої Робочої групи сидить і думає, що далі з цим всім робити. Маю надію, що будуть результати. Не прийшов також і тому, що не хотів дратувати своєю пристуністю окремих одіозних очільників пасажирки, і щоб не звести дискусію до взаємних образ.

Хотів ввічливо, але відчуваю що не вдалось. Пробачте, кого можливо образив. Але зрозумійте й нас. Три роки згаяно не з нашої вини.
 
Останнє редагування:

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Руководителей пассектора "Укрзализныци" отстранили от работы

Трудовые контракты Романкива и Скидана заканчиваются в ближайшие дни.

Директор пассажирских перевозок и сервиса "Укрзализныци" Игорь Романкив и его первый заместитель Виталий Скидан отстранены от должностей. Как стало известно LB.ua, поводом для этого стала их попытка создать ручной профсоюз железнодорожников.

По имеющейся информации, руководители и сотрудники сектора пассажирских перевозок в рабочее время ездили в Ковель, Львов, Одессу и агитировали железнодорожников вступать в "Независимый профсоюз работников вагонного участка станции Киев-Пассажирский".

Отстранение Романкива и Скидана действует до окончания их контрактов с "Укрзализныцей", которые заканчиваются 6 и 1 февраля соответственно.

Напомним, что в прошлом году министр инфраструктуры Владимир Омелян несколько раз заявлял о необходимости сменить руководителя пассажирского сектора "Укрзализныци", члена правления ПАО Сергея Михальчука.

В частности, на круглом столе в Институте Горшенина министр заявил, что назначение Михальчука на эту должность пролоббировал народный депутат Ярослав Дубневич.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Итальянцы разработают ТЭО скоростной железной дороги Одесса-Киев-Львов

Italferr входит в государственную железнодорожную группу Италии и имеет более 30 лет опыта в своем секторе.

Украина совместно с Италией начинает подготовку технико-экономического обоснования (ТЭО) для внедрения высокоскоростного железнодорожного сообщения в Украине.

Об этом сообщает пресс-служба Мининфраструктуры.

Во вторник, 30 января, в МИУ состоялась встреча министра Владимира Омеляна с президентом компании Italferr Рикардо Мария Монти.

В ходе переговоров Омелян подчеркнул важность внедрения высокоскоростного ж/д движения в Украине.

"Это - мегапроект, реализация которого не только изменит железнодорожный сектор, но и положительно скажется на экономическом состоянии ряда регионов, значительно расширит мощности существующих сфер производства и запустит новые. Сегодня вместе с итальянскими партнерами мы делаем первый шаг на этом пути", - передают в МИУ слова министра.

По словам Омеляна, Italferr входит в государственную железнодорожную группу Италии и имеет более чем 30 лет опыта в своем секторе.

"Мы привлекаем Italferr к разработке ТЭО европути сообщением Одесса-Киев-Львов. Достижениями компании являются значительные инфраструктурные проекты для обычного и высокоскоростного железнодорожного сектора, как в Италии, так и в других странах. Крайне важно, что изменения в Украине мы начинаем при поддержке ведущей европейской компании", - заявил министр.

Напомним, в конце ноября прошлого года Омелян оценил, что скоростная железная дорога Киев-Одесса может обойтись в миллиард долларов. Расстояние между конечными точками маршрута поезд будет преодолевать за два часа, а цена билета может составить 500-700 гривен, заявлял министр.
 
Реєстрація
09.12.13
Місто
Хмельницкий
Телефон
redmi 10С
Два часа это круто. Они собираются чисто новую дорогу проложить? Ярд долларов это прилично. Когда оно окупится и кто его будет финансировать?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Для высокоскоростного движения нужна отдельная дорога. Без электричек, без грузовых поездов, даже разьездов там минимум. Ехал по линии Париж-Лион на TGV - примерно такое же расстояние, под 500 км по шоссе, чуть более 400 по прямой. Линия скоростного построена отдельно - навстречу пролетали только такие же скоростные. Обходит города и села, никаких переездов, огорожена забором по всей длинне. Поезд валит под 300 кмч, по расписанию 1:50, по факту доехали за 2 ч, что для 500 км впечатляюще.
Технически это реально, финансово для нашей страны сейчас - нереально. Билет кстати акционный стоил 30 евро, это за пару месяцев. А вот если прямо на завтра надо - то на удобные по времени поезда соточка евро, и только на самый ранний в 5 утра - 45. Много пассажиров у нас готовы 3000 грн отвалить?
 
Реєстрація
31.10.07
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Redmi 4X
[MENTION=17169]PetroChorn[/MENTION], подскажи в чем подвох, цена на поезд 146 Измаил Киев из Одессы всего 200 грн. На Черноморец 500 грн. Качество Черноморца знаю. Вот думаю на что брать билеты.
 
Зверху