Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
23.12.21
Місто
Киев
как в тарифе unlim увидеть сколько осталось трафика? один раз в мвф показало а теперь опять показывает безлимит
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
как в тарифе unlim увидеть сколько осталось трафика? один раз в мвф показало а теперь опять показывает безлимит
Підтримку питати. Заодно написати їм ввічливе прохання повернути відображення трафіку. Більше звернень - більше шансів, що "почують кожного" ;)
 
Реєстрація
13.03.19
Місто
Харьков
https://pay.vodafone.ua/top-up/hroshi-na-zamovlennya

Замовлення
Доступне усім абонентам тарифів Передплати, які відповідають певним критеріям:

знаходяться на території України;
користуються послугами більше 60 діб;
витрати на рахунку за минулий місяць – понад 20 грн;
не мають заборгованості за раніше замовлений пакет послуги «Гроші на замовлення».


Подскажите пожалуйста, кто заказывал гроши на додатковий рахунок. Если в прошлом месяце не было расходов более 20 грн. Начислят деньги на дополнительный счёт?

И второй вопрос, если я не использую эти деньги в течение 30 дней (акцию подключу на полный тариф, не пользуясь средствами 20 грн), с меня спишется только комиссия 3 грн.
Или 23 грн придется таки заплатить полностью, не успев воспользоваться в течение 30 дней?
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Подскажите пожалуйста, кто заказывал гроши на додатковий рахунок. Если в прошлом месяце не было расходов более 20 грн. Начислят деньги на дополнительный счёт?
Завжди можна спробувати - і результат приємно здивує ;)
И второй вопрос, если я не использую эти деньги в течение 30 дней (акцию подключу на полный тариф, не пользуясь средствами 20 грн), с меня спишется только комиссия 3 грн.
Или 23 грн придется таки заплатить полностью, не успев воспользоваться в течение 30 дней?
Там же розписано:
"Наступне замовлення послуги
Можливе після повного повернення коштів у розмірі раніше наданого пакета* та плати за користування послугою**."
* - це 20 або 40 грн
** - це 3 або 8 грн
Тобто, допоки 23/48 грн не повернете (спишуть з основного рахунку за користування послугою після поповнення на відповідну суму) - знову послугою скористатись не дасть. Можна, звісно, потрошку поповнюватись - тоді забиратимуть половину від суми поповнення, але нащо кота тягнути за тестикули?)
 
Реєстрація
13.03.19
Місто
Харьков
Там же розписано:
"Наступне замовлення послуги
Можливе після повного повернення коштів у розмірі раніше наданого пакета* та плати за користування послугою**."
* - це 20 або 40 грн
** - це 3 або 8 грн
Тобто, допоки 23/48 грн не повернете (спишуть з основного рахунку за користування послугою) - знову послугою скористатись не дасть. Можна, звісно, потрошку поповнюватись - тоді забиратимуть половину від суми поповнення, але нащо кота тягнути за тестикули?)



Я имел в виду, мне нужно додатковий рахунок сдвинуть на 30 дней. Пока акционные деньги там будут висеть. По сути, просто продлить срок акции.


А по факту 20 грн я использовать не буду. Просто использую полную абонплату через 33 дня, срок акционных 3 дня (без этих 20 грн. Они не войдут в абонку). Мне нужно 33 дня, условно.

Не нужна акция сейчас, но понадобится через 3/4 недели

Когда пройдет 30 дней после заказа 20 грн и их срок на доп.счете выйдет, они самозачтутся, или все равно будут хотеть живые деньги?
Комиссия, то понятно. Просто не знаю как их получше пристроить, по сути нужны только на продление срока доп.счета..


Апд. В принципе я понял,/догадывался , что условия дополнительные деньги, только зачет/возврат живыми деньгами. А на доп.счете 99% деньги самоликвидируются, вывести невозможно. Только потратить.

Благодарю за ответ.
 
Останнє редагування:

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
edriver,
Когда пройдет 30 дней после заказа 20 грн и их срок на доп.счете выйдет, они самозачтутся, или все равно будут хотеть живые деньги?
Що значить "самозачтутся"? Допоки ви не сплатите 23 грн живими грошима через поповнення (після того, як скористались послугою) - більше послугою скористатись не зможете.

Гроші зараховуються на основний (менше 0,02 грн на основному рахунку) або бонусний (більше 0,02 грн). Оплата за користування послугою списується ТІЛЬКИ з основного. Не погасили 23 грн - не зможете користуватись.
А по факту 20 грн я использовать не буду.
Не грає ролі: скористались послугою - сплатіть її повну вартість, інакше не зможете скористатись знову. Або не платіть, а потім будете питати на форумі та в котів, чого це не дає скористатись знову :)
 
Останнє редагування:

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Пытаюсь по нормальному настроить голосовую почту с безусловной переадресацией и никак. Пол часа мучал девочку из чата и никак. Они что убрали безусловную переадресацию?
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Кому не важко залиште у оператора прохання повноцінної голосової пошти з варіантами переадресації
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Kladoff,
1. Автовідповідач підключено? *283*1#
2. На 284 дзвонили?
3. Переадресація через команду *21*+380501200000# не працює?
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Ryo San, дзвонив, підключав, звісно налаштовував в такому випадку програється головне меню послуги а не сам автовідповідач. Чому це так оператор відповісти не змогла.
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Kladoff, Як у вас, працює? Я щойно протестував - у мене все працює: підключив на номері 1 Голосову пошту через *283*1#, вимкнув номер 1, зателефонував з номера 2 на номер 1, прослухав "Абонент недоступний. Зателефонуйте пізніше або залиште голосове повідомлення", залишив, увімкнув номер 2, отримав смс про голосове, подзвонив та прослухав.
 
Реєстрація
13.03.19
Місто
Харьков
Kladoff, Як у вас, працює? Я щойно протестував - у мене все працює: підключив на номері 1 Голосову пошту через *283*1#, вимкнув номер 1, зателефонував з номера 2 на номер 1, прослухав "Абонент недоступний. Зателефонуйте пізніше або залиште голосове повідомлення", залишив, увімкнув номер 2, отримав смс про голосове, подзвонив та прослухав.
Я так розумію ключове, БЕЗУМОВНА переадресація, щось накшалт чорного списка,

слухати тільки голосові повідомлення, без вХідних дзвінків,
з включенним активним номером.

Принаймні я так робив дуже давно, але щось пішло не так в водафоні, тепер не користуюсь, не розібрався, а функція була зручна.


І так, в мене теж при БЕЗУМОВНІЙ переадресації (в будь-якому випадку переадресовувати на пошту) дзвінок надходить в меню налаштувань голосової пошти того абонента, який телефонує.


Тобто набирає він мій номер, а попадає як на свій сервісний номер налаштування пошти, щоб настроїти свою голосову пошту. , а не в мою поштову скриньку голосову, залишити повідомлення мені.
 
Останнє редагування:

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
І так, в мене теж при БЕЗУМОВНІЙ переалресації (в будь-якому випадку переадресовувати на пошту) дзвінок надходить в меню настрію голосової пошти того абонента, який телефонує.
Тобто набирає він мій номер, а попадає як на свій сервісний номер налаштування пошти, щоб настроїти свою голосову пошту. Тобто, як би сам зразу набирає сервісну пошту, а не мій поштовий ящик (через переадресацію з мого номеру)
Все вірно, щойно перевірив - такий же глюк при безумовній. Окей, піду підтримку помучаю.
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
- у мене все працює: підключив на номері 1 Голосову пошту через *283*1#, вимкнув номер 1, зателефонував з номера 2 на номер 1, прослухав "Абонент недоступний.
Це не повна переадресация. Повна це коли ты сидиш з ввімкненим смартом розмовляєш з коханкою, в той час тобі телефонує жінка і чує автовідповідач. Я маю на увазі коли всі вхідні ідуть на автовідповідач, але сам смарт у тебе. Ще років 3 тому воно так і працювало
Post automatically merged:

так розумію ключове, БЕЗУМОВНА
Саме так, але крім того не працюють і переадресація коли нема відповіді, чи лінія зайнята. Навіть привітання своїм голосом теж нема.
 
Останнє редагування:

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Тобто набирає він мій номер, а попадає як на свій сервісний номер налаштування пошти, щоб настроїти свою голосову пошту. , а не в мою поштову скриньку голосову, залишити повідомлення мені.
Найгірше те що пояснити це оператору неможливо. Як горох об стіну
Post automatically merged:

Я вчора 40 хвилин намагався розтлумачити що мені треба. Гадаю вони порізали послугу просто.
 
Останнє редагування:

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Kladoff, edriver
Наче розібрався без пів літри та підтримки :)
Після підключення Голосової пошти тре робити будь-які переадресації (в т.ч., безумовну) не на номер +380501200000, а на номер +380501200020.
Номер з п'ятьма нулями в кінці вказаний в розділі для фізосіб (пройти далі за посиланнями), а номер з 20-кою - для бізнесу.
Також є ця інфа в статті часів МТС.
Щойно перевірив - все працює коректно при безумовній переадресації. Спробуйте ви і відпишіться.
P.S.: Підтримці залишив звернення - панянка обіцяла передати заявку до відділу.
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Ти пробував? В мене начебто вчора не працювало так зовсім
Щойно перевірив - все працює коректно при безумовній переадресації. Спробуйте ви і відпишіться.
Потестуйте ще коли лінія зайнята та нема відповіді.
 
Зверху