Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Кто знает, как давно ввели уведомление при звонке на номер МТС о том, что абонент в данный момент разговаривает?
Сут такова: звоню на номер МТС (с киевстара), а мне вместо привычного сообщения на телефоне, что "абонент занят", роботетка говорит (на дословно): "Абонент розмовляє, зачекайте" и повторяет бесконечно до тех пор, пока не сброшу вызов...
Неужели в МТС додумались ввести уведомления о занятой линии?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

andreff24, у меня такого нет. Звонил с МТС на МТС, Beeline на МТС и Kyivstar на МТС были обычные гудки.
Услуга GOOD'OK не подключена по номеру?
 

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

MASolomko, гудка нет, во время обычного вызова идут стандартные гудки...
 

Tyoma

Абонент
Реєстрація
17.06.08
Місто
Садовое
Телефон
Doogee X5
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

andreff24, может была переадресация на киевстар.

Добавлено через 1 минуту
Или программа специальная на смарте.
 
Останнє редагування:

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

может была переадресация на киевстар.
Никакой переадресации не было: звонок шел прямиком на номер МТС.
Или программа специальная на смарте.
У кого? У меня или того, кому звонил? У меня подобного ничего не установлено, а у того, кому звонил вообще обычная звонилка...
Тем более, какое уведомление у Киевстара я знаю. МТС говорил абсолютно по другому.
 
Реєстрація
21.08.11
Місто
Запорожье
Телефон
орехокол
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

тариф супер мтс легкий

возможно ли заказать пакет смс на всех операторов?
 
Реєстрація
23.02.11
Місто
Киев
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Кто знает, как давно ввели уведомление при звонке на номер МТС о том, что абонент в данный момент разговаривает?
Сут такова: звоню на номер МТС (с киевстара), а мне вместо привычного сообщения на телефоне, что "абонент занят", роботетка говорит (на дословно): "Абонент розмовляє, зачекайте" и повторяет бесконечно до тех пор, пока не сброшу вызов...
Неужели в МТС додумались ввести уведомления о занятой линии?
Похоже тестируют/вводят, но еще не по всем номерам.
 
Реєстрація
29.03.11
Місто
Киев
Телефон
Alcatel D920, Huawei U8110
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Наконец-то. А то непонятно, абонент с кем-то разговаривает или телефон на работе забыл...
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Наконец-то. А то непонятно, абонент с кем-то разговаривает или телефон на работе забыл...
А если я не хочу, чтобы всем было понятно? Отключить эту фигню можно?
 
Реєстрація
31.03.12
Місто
Івано-Франківськ -> MTL (QC)
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

в свіжоактивованих пакетах така собі ненавязлива реклама... абонент, котрий вам дзвонить, замість гудків чує фразу: "МТС - якісний звязок та покриття..." :)
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

в свіжоактивованих пакетах така собі ненавязлива реклама... абонент, котрий вам дзвонить, замість гудків чує фразу: "МТС - якісний звязок та покриття..." :)
Це не найгірше. КЛІК-ця зараза реальне зло.
 
Реєстрація
31.03.12
Місто
Івано-Франківськ -> MTL (QC)
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

так відключається ж досить легко...

МТС Меню -> МТС Клік -> Активація -> Відключити

до речі... в шапку теми б не помішало це додати....
 
Реєстрація
25.01.09
Місто
Київська обл.
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

в свіжоактивованих пакетах така собі ненавязлива реклама... абонент, котрий вам дзвонить, замість гудків чує фразу: "МТС - якісний звязок та покриття..." :)

Это временно. Где-то с неделю, затем будут обычные гудки. Такое бывает на неновых номерах после отключения услуги гудок.
 

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

в свіжоактивованих пакетах така собі ненавязлива реклама... абонент, котрий вам дзвонить, замість гудків чує фразу: "МТС - якісний звязок та покриття..." :)

На номерах с n-летним стажем тоже такая реклама играет... Особенно раздражает, когда звонишь так с Киевстара.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Frankivsko, Клік може знову активуватися при зміні труби.
У мене номер 099 (колишній Народний, зараз Простий) з Кліком, раніше стояв в W610i.
Я Клік вимкнув. І якось поставив його в Х2-00, і тут бачу-"Передача сообщения".:eek:
Довелося знову його відключати. Але якщо трубу не міняти, він не включиться сам.
 
Реєстрація
10.04.12
Місто
Ужгород
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Мне раньше не приходила реклама.А сейчас по 4 шт в день.И всё от МТС
 

volga

Заблокирован
Реєстрація
14.02.12
Місто
Киев
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Я Клік вимкнув. І якось поставив його в Х2-00, і тут бачу-"Передача сообщения".:eek:
Довелося знову його відключати. Але якщо трубу не міняти, він не включиться сам.
через 111 один раз отключить и забыть о нем навсегда
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Frankivsko, была через услугу Интренет-Помощник, но:
1) стоимость сообщения оплачивалась со счёта абонента согласно условиям текущего тарифа, в котором обслуживался абоенент;
2) данная возможность уже не доступно (писали это здесь, на форуме; я не проверял эту инфо).​
 
Реєстрація
14.07.10
Місто
Львів
Телефон
Lenovo S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Третий день безуспешно пробую перевести свежеактивированный пакет из Украинского в другой тариф. Пробовал через интернет-помощник и через 7722. При подтверждении перехода на другой тариф, робобаба говорит "заявка будет принята после выполнения предыдущей заявки". Но никакой предыдущей заявки не было... Второй пакет - то же самое. Может нужно пополнить перед переходом на 5 или 30 грн?
 
Зверху