Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
12.03.11
Місто
Київ
Телефон
POCO F3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, уже дней 5 не работает. И сейчас тоже. Воля, Ланет, ИЕ11, Firefox.
Авторизация работает, соединение сбрасывается после ввода кода из СМС.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я не понимаю - мне удалить новость, чтобы все успокоились? Или все думают, что ПБ такой белый и пушистый и никогда не бросит клиента в беде? И что каждая 10-я (на моем опыте) транзакция проходит в ПБ с такими приключениями, что надо лбом прошибать всю техподдержку и неделями ждать ответов и решений вопросов? Что ПБ не грузит в наглую кредитками при оформлении КДВ? Список можно продолжать до бесконечности... :dash1:

Добрый день, Nickolay!

Сожалеем, если Вы столкнулись с негативным опытом сотрудничества с банком. Если у Вас возникнут вопрос касательно банковского обслуживания, пожалуйста, обращайтесь на [email protected], мы обязательно поможем.

С уважением, ПриватБанк.
 

Mobijolo

Заблокирован
Реєстрація
29.01.09
Місто
Киевская область
Телефон
Huawei G700
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вход в Приват24 по QR-коду осуществляется в обычном режиме. Для более детального рассмотрения Вашего вопроса, уточните, пожалуйста, на нашу почту [email protected] какие трудности у Вас возникают и контактные данные
Написал. Ответили стандартно "Почистите кэш, куки, переустановите приложение Приват24". Естественно это не помогает и по-прежнему нельзя зайти по QR-коду, можно только по логину/паролю. Пробовал на разных компьютерах и мобильных устройствах. Так что не надо говорить "Почистите кэш, куки, переустановите приложение Приват24" - это у вас какая-то проблема а не у меня.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
ОСуждение Приватбанка

Или все думают, что ПБ такой белый и пушистый и никогда не бросит клиента в беде?

Так и делает. Все всё уже давно знают. Просто аккуратно с ними продолжают работать, держа ухо в остро + перечитывая тему на форуме.

У меня один из первых постов на Рэде был именно о похожем случае как в твоей статье. :( Пережили, расхлебались, вывод сделали и едем дальше.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Написал. Ответили стандартно "Почистите кэш, куки, переустановите приложение Приват24". Естественно это не помогает и по-прежнему нельзя зайти по QR-коду, можно только по логину/паролю. Пробовал на разных компьютерах и мобильных устройствах. Так что не надо говорить "Почистите кэш, куки, переустановите приложение Приват24" - это у вас какая-то проблема а не у меня.


Mobijolo, если описанные действия не принесли результата, будем признательны, если Вы сообщите на [email protected] модель Вашего смартфона, версию операционной системы и версию приложения Приват24, чтобы мы могли более детально рассмотреть ситуацию.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Оплачивали через Приват24 коммунальные. После оплаты не смогли сохранить одну квитанцию. Пишет: " Сервис недоступен". Дело было еще в воскресенье. Позвонили на горячую линию Голд Клуба:D. Исправим и Вам перезвоним. Исправляют и звонят четвертый день.
P.S. С удовольствием бы пользовались услугами какой-нибудь платежной системы , например, Портмоне или Изипей, но, если не ошибаюсь, то там не все коммунальные службы можно найти для моего города. Посоветуйте, форумчане, где можно оплатить коммунальные, не поднимая зад с дивана;) и не иметь проблем. Спасибо.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Оплачивали через Приват24 коммунальные. После оплаты не смогли сохранить одну квитанцию. Пишет: " Сервис недоступен". Дело было еще в воскресенье. Позвонили на горячую линию Голд Клуба:D. Исправим и Вам перезвоним. Исправляют и звонят четвертый день.
P.S. С удовольствием бы пользовались услугами какой-нибудь платежной системы , например, Портмоне или Изипей, но, если не ошибаюсь, то там не все коммунальные службы можно найти для моего города. Посоветуйте, форумчане, где можно оплатить коммунальные, не поднимая зад с дивана;) и не иметь проблем. Спасибо.

allaliu, здравствуйте.

Благодарим Вас за обратную связь.
Решением данного вопроса занимаются наши специалисты, как только будет решение, мы сразу же Вас проинформируем.

С уважением, ПриватБанк.
 

MaxPower

Местный
Реєстрація
11.08.13
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват24 сейчас конкретно глючит: система очень медленно работает, выписки и загрузку корзины нужно ждать по несколько минут, некоторые платежи дублируются и приходится из корзины их вручную удалять, при распечатке квитанции (HTML) фото печати загружается через раз.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Оплачивали через Приват24 коммунальные. После оплаты не смогли сохранить одну квитанцию. Пишет: " Сервис недоступен". Дело было еще в воскресенье. Позвонили на горячую линию Голд Клуба:D. Исправим и Вам перезвоним. Исправляют и звонят четвертый день.
P.S. С удовольствием бы пользовались услугами какой-нибудь платежной системы , например, Портмоне или Изипей, но, если не ошибаюсь, то там не все коммунальные службы можно найти для моего города. Посоветуйте, форумчане, где можно оплатить коммунальные, не поднимая зад с дивана;) и не иметь проблем. Спасибо.

allaliu, Ваш вопрос был решен.
Квитанция не доступна в Приват24, так как этот платеж не был проведен успешно.
Средства будут возвращены на карту отправителя.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 2 минуты
Приват24 сейчас конкретно глючит: система очень медленно работает, выписки и загрузку корзины нужно ждать по несколько минут, некоторые платежи дублируются и приходится из корзины их вручную удалять, при распечатке квитанции (HTML) фото печати загружается через раз.

MaxPower, добрый день.
На текущий момент, интернет-банкинг Приват24 работает корректно. Пробуйте очистить временные файлы (кеш и куки) и затем повторить попытку входа. Если описанные действия не помогут, направьте на [email protected] скриншот ошибки и Ваш логин в Приват24.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

MaxPower

Местный
Реєстрація
11.08.13
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А СМС-сервис почему тупит? Вчера внёс обязательный платеж, сразу получил смс о том, что деньги на счету (и в Приват24 засветились), а только что приходит сообщение от банка: вам нужно внести такую то сумму до такого то числа. Данное сообщение, по идее, должно в начале месяца приходить, а не после того как эта сумма была внесена :sarkastik:
 
Реєстрація
26.05.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia E71 (Utel), Samsung Galaxy S III CDMA SСH-I535 (Интертелеком), Samsung E1080i (Киевстар)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Второй раз сталкиваюсь с проблемой перевода средств со своих зарплатных карт (Укрсиббанк и Банк Хрещатик) через sendmoney.privatbank.ua на карточку Приватбанка. Пишет что "Перевод успешно отправлен!", но на самом деле - нет. В чате утверждают что служба безопасности Приватбанка отклоняет платеж и ничего сделать нельзя. По телефону 3700 говорят что у них все хорошо, проблема в банке где выпущена другая карта - звоните в ваш банк, ничем помочь не можем.

Ситуация идиотская. Совсем недавно была точно такая же проблема с переводом и её решили именно технические специалисты Приватбанка в телефонном режиме. Т.к. банк Хрещатик и Укрсиббанк утверждали - что у них все в порядке. Потратил тогда я на это - пол дня. Сегодня мне два сотрудника в телефонном режиме и один в чате - не смогли помочь.

Ситуация настолько идиотская, что понять логику вообще нереально. Я вижу это так:" Хочу вам дать денег - вы не хотите брать". Жена имея те же зарплатные карты, тех же двух банков и точно такую же Голд карту Приватбанка - может переводить, а я - нет.

Вы уж разберитесь, или служба безопасности отклоняет платеж или два совершенно разных банка по случайному стечению обстоятельств имеют схожие проблемы.
 
Реєстрація
02.06.13
Місто
Каменец-Подольский
Телефон
Nokia 3310i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Doza, у меня тот же празник только с агриколем. Решаю тем что снимаю налик с зарплатки. Примат сетует что он не виноват.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А СМС-сервис почему тупит? Вчера внёс обязательный платеж, сразу получил смс о том, что деньги на счету (и в Приват24 засветились), а только что приходит сообщение от банка: вам нужно внести такую то сумму до такого то числа. Данное сообщение, по идее, должно в начале месяца приходить, а не после того как эта сумма была внесена :sarkastik:

MaxPower, доброе утро!
К сожалению, текст смс не редактируется в зависимости от пополнений карты. Сообщение формируется в начале месяца и поступает за несколько дней до 25 числа, с целью напоминания клиентам о необходимости погашения карты до 25 числа.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 4 минуты
Второй раз сталкиваюсь с проблемой перевода средств со своих зарплатных карт (Укрсиббанк и Банк Хрещатик) через sendmoney.privatbank.ua на карточку Приватбанка. Пишет что "Перевод успешно отправлен!", но на самом деле - нет. В чате утверждают что служба безопасности Приватбанка отклоняет платеж и ничего сделать нельзя. По телефону 3700 говорят что у них все хорошо, проблема в банке где выпущена другая карта - звоните в ваш банк, ничем помочь не можем.

Ситуация идиотская. Совсем недавно была точно такая же проблема с переводом и её решили именно технические специалисты Приватбанка в телефонном режиме. Т.к. банк Хрещатик и Укрсиббанк утверждали - что у них все в порядке. Потратил тогда я на это - пол дня. Сегодня мне два сотрудника в телефонном режиме и один в чате - не смогли помочь.

Ситуация настолько идиотская, что понять логику вообще нереально. Я вижу это так:" Хочу вам дать денег - вы не хотите брать". Жена имея те же зарплатные карты, тех же двух банков и точно такую же Голд карту Приватбанка - может переводить, а я - нет.

Вы уж разберитесь, или служба безопасности отклоняет платеж или два совершенно разных банка по случайному стечению обстоятельств имеют схожие проблемы.

Doza, добрый день!
Разрешите нам подробнее рассмотреть Ваш вопрос.
Пожалуйста, уточните на нашу почту [email protected], ссылку на отзыв, номера карт, с которых были отправлены платежи, а также номер Вашей карты ПриватБанка, суммы, даты платежей и Ваши контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

allaliu, здравствуйте.

Благодарим Вас за обратную связь.
Решением данного вопроса занимаются наши специалисты, как только будет решение, мы сразу же Вас проинформируем.

С уважением, ПриватБанк.
За сервис квитанций за Коммуналку оповестите всех, пожалуйста, у меня он тоже не сработал сегодня, когда за коммуналку заплатил.
ПыСы. Должен заметить, что распечатка квитанции доступна в формате HTML, если его выбрать, прямо из Приват 24. А отправка на мыло и печать в PDF... зась.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Так выше прочитай, уже ответили, что квитанции нет, поскольку транзакция была не успешна.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Так выше прочитай, уже ответили, что квитанции нет, поскольку транзакция была не успешна.
Ну, я ж написал, что у меня написало, что проведено и даже дало напечатать в формате HTML.

Поддержка вот уже 15 минут не может понять, платеж ушел, али нет. :)

Добавлено через 23 минуты
Все, наконец то поддержка что то поняла и поклялась, что коммунальный платеж провелся. Сказали, что честное пионэрское. :D
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ну, я ж написал, что у меня написало, что проведено и даже дало напечатать в формате HTML.

Поддержка вот уже 15 минут не может понять, платеж ушел, али нет. :)

Добавлено через 23 минуты
Все, наконец то поддержка что то поняла и поклялась, что коммунальный платеж провелся. Сказали, что честное пионэрское. :D

sanioktlf, добрый день!
Мы видим, что Вами сегодня были оплачены коммунальные услуги, общей суммой 187.53 грн. Платеж был проведен успешно и получить квитанцию об оплате Вы можете в Приват24, в меню: "Все услуги - Коммуналка - Архив".
С уважением, ПриватБанк.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

sanioktlf, добрый день!
Мы видим, что Вами сегодня были оплачены коммунальные услуги, общей суммой 187.53 грн. Платеж был проведен успешно и получить квитанцию об оплате Вы можете в Приват24, в меню: "Все услуги - Коммуналка - Архив".
С уважением, ПриватБанк.
Так я ж и написал, что смог распечатать только в формате html. Формат pdf и отправка на e-mail не доступны, хотя раньше было все ОК.
Кстати, каков регламент отправки на e-mail содержания переписки в чате? Я заказал, а посля общения в чате как раз таки по поводу коммуналки, но до сих пор нет.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк, сегодня пытался пополнить карту привата с карты другого банка через sendmoney.pb.ua, в финале пишет «операция проведена успешна», но при этом пополнение не происходит, даже нет попытки заблокировать сумму на карте. И так два раза, пока не отключил на карте отправителя код 3d-secure. После этого денежки исправно полетели, даже два раза. Это конечно, решило проблему, но вообще-то, так же нельзя ))
 
Зверху