Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Что за бред или где это прописана норма НБУ, что между снятием валюты с карты надо подождать (!!!!!) 24 часа
Слон, :super: я наконец-то вник в суть твоей проблемы!
Такая ситуация для меня не актуальна, потому что между двумя соседними снятиями валюты с моей карты проходит в аккурате 24 часа.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, ну и что это за бред? Если я сниму в понедельник в аккурат к 19:00, то во вторник мне уже нечего к вам идти? Только среда? А как же нормы НБУ и операционные дни? У НБУ есть операционный банковский день, а у привата свои правила и только сутки. Молодцы. Придумайте ещё что-нибудь для протяжки клиентов с ихними деньгами... Правильно банк№1. Клиентов в стойло! Пусть отсчитывают часы, минуты и секунды, чтобы получить свои деньги от вашей кантОрки.

Хоть в одном банке есть такое? Во всех остальных банках бабки выдают как положено нормам НБУ и по банковским дням.

Про то, что к вам надо по записи ходить и выстраивать свой график под ваши ограничения и ваши "сутки" пропишите во всех депозитных буклетиках с заманчивыми %-ми чтобы все потенциальные депозитчики знали, что их ждёт, если они занесут вам свои деньги. Кстати и не только депозиты, а с текущими счетами и картами те же яйца я так понимаю.
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У Привата те же яйца только с валютой. С гривневыми счетами/картами подобных проблем не наблюдается.
 

pavel_good

Венки-террористы
Реєстрація
11.11.08
Місто
Запорожская область
Телефон
HTC Hero
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня в Приват24 обнаружил какое-то подозрительное списание с Карты для выплаты:
21.02.2015
17:07 Зарплата (*3152) СПИСАНИЕ С КАРТОЧНОГО СЧЕТА. -39,62 грн -39,62 грн 76,22 грн

Обратился к оператору.

Вот что ответили:

08:31 Коленченко Алина
пару минут, пожалуйста , проверяю
21/02/15 -39.62 = Перевод-
Дебетная часть P2P перевода
BILL PAYMENTS,
переводили на карту
Это перевод на карту Р2Р
на карту виза,/мастеркарт

21.02.2015 DNH0 UAH 39.62 44058***043152 67624***1867 Служебная операция согласно сз 6565162

ЦЭБ VISA LIQPAY 6762**011867
это Ваша карта

Вообщем, оператор меня заверила, что в тот момент, когда я находился в кинотеатре, я сделал p2p перевод на свою liqpay-карту. При этом при попытке открыть liqpay - история по этой карте не открывается. Баланс по этой карте нулевой. А статистика захода на liqpay свидетельствует, что последний раз я заходил на этот сервис в прошлом году:

Последний вход 01.12.2014 22:26 c IP 5.248.12.19

История платежей по https://www.liqpay.com/ru/admin/reports свидетельствует, что в этом году я не проводил ни одного платежа

P.S. Я никогда со своей карты для выплат не проводил операции p2p. А тем более смысл делать p2p на виртуальную карту liqpay? Выходит банальное воровство денег либо самим Приватбанком, либо каким-то мошенником.


Update: полчаса переписки с оператором не дали результата. Она попросила мой эл. адрес, куда мне пришлют ответ. Уверен, что ответ будет снова шаблонным: вы переводили средства на свою карту. Как доказать обратное?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня в Приват24 обнаружил какое-то подозрительное списание с Карты для выплаты:
21.02.2015
17:07 Зарплата (*3152) СПИСАНИЕ С КАРТОЧНОГО СЧЕТА. -39,62 грн -39,62 грн 76,22 грн

Обратился к оператору.

Вот что ответили:

08:31 Коленченко Алина
пару минут, пожалуйста , проверяю
21/02/15 -39.62 = Перевод-
Дебетная часть P2P перевода
BILL PAYMENTS,
переводили на карту
Это перевод на карту Р2Р
на карту виза,/мастеркарт

21.02.2015 DNH0 UAH 39.62 44058***043152 67624***1867 Служебная операция согласно сз 6565162

ЦЭБ VISA LIQPAY 6762**011867
это Ваша карта

Вообщем, оператор меня заверила, что в тот момент, когда я находился в кинотеатре, я сделал p2p перевод на свою liqpay-карту. При этом при попытке открыть liqpay - история по этой карте не открывается. Баланс по этой карте нулевой. А статистика захода на liqpay свидетельствует, что последний раз я заходил на этот сервис в прошлом году:

Последний вход 01.12.2014 22:26 c IP 5.248.12.19

История платежей по https://www.liqpay.com/ru/admin/reports свидетельствует, что в этом году я не проводил ни одного платежа

P.S. Я никогда со своей карты для выплат не проводил операции p2p. А тем более смысл делать p2p на виртуальную карту liqpay? Выходит банальное воровство денег либо самим Приватбанком, либо каким-то мошенником.


Update: полчаса переписки с оператором не дали результата. Она попросила мой эл. адрес, куда мне пришлют ответ. Уверен, что ответ будет снова шаблонным: вы переводили средства на свою карту. Как доказать обратное?

pavel_good, здравствуйте!

Вопрос о данном списании был передан на рассмотрение нашим специалистам. После того, как будет решение Вас сразу проинформируем.

С уважением, ПриватБанк.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

pavel_good, у меня вот такой вот самой "служебной операцией" было списано с дебетной карты около 150тысяч гривен. банк через несколько месяц разборок подтвердил что это сделал ОН.
Долг так и висит, и растёт. Я пошёл в глухой отказ, по причине столь наглого наипалова.
 

alex_b

Особый статус
Реєстрація
15.04.10
Місто
Черкассы
Телефон
MiMax 3/32 "096 Онлайн3ж/063 Удобный"
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПотапаПапа, а за что списали не сказали?
 
Реєстрація
22.06.12
Місто
Донбасс
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

pavel_good, у меня вот такой вот самой "служебной операцией" было списано с дебетной карты около 150тысяч гривен. банк через несколько месяц разборок подтвердил что это сделал ОН.
Долг так и висит, и растёт. Я пошёл в глухой отказ, по причине столь наглого наипалова.

Если банк признал что это ОН - почему не снимают долг???
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Потому что это СПАРТААААА Приват, детка (с)
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

alex_b, Valerson, сказать-то сказали, но ведь и сами понимают, что из пальца высосано. Однако, никто в банке не хочет взять на себя ответственность и вернуть ситуацию в исходное состояние.
ПотапаПапа, зато теперь знаем, как резко повысить рейтинг в УБКИ.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

GAlexV, ну я не сказал бы что там "резко", пару десятков всего (ниже трёхсот).
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Бас-терминалы практически мертвые - в четырех местах заходил. Люди стоют, плюются, уходят ни с чем. Ошибка авторизации и т.п. В АТБ тоже очереди сегодня медленно двигались - долго думают приватовские терминалы - через раз срабатывают.
Понятно, что 23-25 числа самые напряжные, но уж как-то проблему надо решать.

Или это Сумам только так "повезло" сегодня?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Бас-терминалы практически мертвые - в четырех местах заходил. Люди стоют, плюются, уходят ни с чем. Ошибка авторизации и т.п. В АТБ тоже очереди сегодня медленно двигались - долго думают приватовские терминалы - через раз срабатывают.
Понятно, что 23-25 числа самые напряжные, но уж как-то проблему надо решать.

Или это Сумам только так "повезло" сегодня?

Уважаемый Клиент!

Приносим Вам свои искренние извинения. Наши ИТ-специалисты сейчас занимаются устранением технических сбоев.

С уважением, ПриватБанк.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=6066]Malky[/MENTION], в Полтаве сегодня платил, с час назад, в АТБ, там Приватовские ПОЦ-терминалы стоят, то вроде проскочило сразу. потом через пол-часика платил приватовской картой в ПУМБовской ПОЦ-терминале, тоже вопросов с задержкой не возникло вроде. Возможно попадал в удачные моменты просветления? ;)
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Наши ИТ-специалисты сейчас занимаются устранением технических сбоев.

Мне иногда хочется ваших ИТ-специалистов устранить и я думаю не только мне .
Вы с них хоть по 20грн за косяки снимайте которые повторяются каждый месяц.
Мой начальник сегодня вообще заявил что наверное расстреляет отделение наше )))
сказал что пользовался регулярными платежами и что ни единого разу вы с него не списали то что надо :)
Сегодня он решил снять налик с зп карты и оплатить на почте ком. услуги (банкомат не работал) он зашел в отделение там кассир попробовал снять ему выдало ошибку . Бос злой ушел ни с чем и через 2-минуты ему приходит смс что лаве все таки сняло. Его ярости не было предела я уже подумал что точно на одно отделение у привата станет меньше сегодня .Он в кассу к кассиру где бобло кассир включила "непонятку" и говорит звоните 3700.
И это у него такое постоянно ...
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Мне иногда хочется ваших ИТ-специалистов устранить и я думаю не только мне .
Вы с них хоть по 20грн за косяки снимайте которые повторяются каждый месяц.
Мой начальник сегодня вообще заявил что наверное расстреляет отделение наше )))
сказал что пользовался регулярными платежами и что ни единого разу вы с него не списали то что надо :)
Сегодня он решил снять налик с зп карты и оплатить на почте ком. услуги (банкомат не работал) он зашел в отделение там кассир попробовал снять ему выдало ошибку . Бос злой ушел ни с чем и через 2-минуты ему приходит смс что лаве все таки сняло. Его ярости не было предела я уже подумал что точно на одно отделение у привата станет меньше сегодня .Он в кассу к кассиру где бобло кассир включила "непонятку" и говорит звоните 3700.
И это у него такое постоянно ...
Криворукий потому что. Начальники они такие.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Мне иногда хочется ваших ИТ-специалистов устранить и я думаю не только мне .
Вы с них хоть по 20грн за косяки снимайте которые повторяются каждый месяц.
Мой начальник сегодня вообще заявил что наверное расстреляет отделение наше )))
сказал что пользовался регулярными платежами и что ни единого разу вы с него не списали то что надо :)
Сегодня он решил снять налик с зп карты и оплатить на почте ком. услуги (банкомат не работал) он зашел в отделение там кассир попробовал снять ему выдало ошибку . Бос злой ушел ни с чем и через 2-минуты ему приходит смс что лаве все таки сняло. Его ярости не было предела я уже подумал что точно на одно отделение у привата станет меньше сегодня .Он в кассу к кассиру где бобло кассир включила "непонятку" и говорит звоните 3700.
И это у него такое постоянно ...

Уважаемые Клиенты!

Каждый день мы обслуживаем свыше 2-х миллионов клиентов, и в период особо пиковых нагрузок наши системы могут давать сбой, хотя наши специалисты постоянно работают над тем, чтобы это происходило как можно реже, а Вы получали максимально быстрый и качественный сервис.
Если Ваш начальник, сообщит нам на [email protected] детали свои ситуации,
мы с радостью окажем ему необходимую помощь в решении.

С уважением, ПриватБанк.
 

Shummy

Мегакранчер
Реєстрація
05.10.08
Місто
Хмельницкий
Телефон
Samsung Galaxy Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Каким образом можно пополнить гривневую кредитку золотую универсальную, которая находится со мной в стране, предварительно перед отъездом открытую для платежей с этой карты? Пойти в любой банк и попросить пополнить карту? Сколько это будет стоить для меня?
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уважаемые Клиенты!

Каждый день мы обслуживаем свыше 2-х миллионов клиентов, и в период особо пиковых нагрузок наши системы могут давать сбой...

Ребята! Клиенты Привата! Хватит вот этого потребительского отношения! Давайте внесём посильную лепту и, так сказать, разгрузим банк для работы без сбоев и перестанем быть его клиентами!
Каждый раз, когда мне теперь менеджеры будут предлагать либо стать клиентом привата либо подключить новую услугу, ОБЯЗАТЕЛЬНО буду ссылаться на это сообщение, говоря, что подключая новых клиентов или новые услуги, менеджеры торпедируют работу банка и я на них буду жаловаться...

Простите, не выдержал...
 
Зверху