Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Типун тебе)
 
Реєстрація
15.04.10
Місто
Рубіжне
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Возможно глупая история и немного не в тему темы, но все же...
Есть торговая точка, в которой стоит pos-терминал Приватбанка (для Приватбанка: Луганская обл., г. Рубежное, ул. Ленина, 25, магазин "Ласточка"), расплачиваюсь там картой Приватбанка, мне выдают слип-чек и при этом рвут его на две части (в магазине несколько отделов и один pos-терминал и таким образом они борются с нечестными покупателями с их слов). Я - педант, который во-первых хранит слипы, во-вторых, например, по условиям акции от Мастеркард, в которой участвую не только я, а и многие форумчане, - слип с выиграшем не должен быть поврежден.
Обращение к администрации магазина - ноль на массу, плевать мы хотели, нам так удобно. Естественно, что рвут слипы не только мне, а и все остальным покупателям.
Обращение в банк - сначала мороз, типа не при чем - терминал поставили, а дальше не волнует, но я был очень настойчив, заявку со скрипом приняли, я через неделю перезвонил, выяснил, что заявку потеряли, составили новую, таки перезвонили, извинились, очередную ГолдВорлд бесплатно подарили, обещали, что уже все ок... Сегодня зашел в магазин - та же история: слип пополам вручили...
Сегодня в поддержку Мастеркарда позвонил: они тоже не при чем, обращайтесь в банк...
Как быть?
 
Реєстрація
23.03.15
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 8T
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Обновился на андроиде приват 24. Не привычно пока, хотя дизайн ниче.
Теперь при оплате на другую карту Привата ты видишь фамилию и имя получателя только когда уже все подтвердил (а не ДО подтверждения).
То есть, если ошибся, то Приват как бы уведомляет: "Большой привет, твои деньги ушли в фонд Васи Пупкина" и исправить уже ничего нельзя.:(
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Паук, так снимать на них и нельзя было... Транзитом только через КДВ летало. А вот залить от сегодня с виртуалки это конечно печаль... забрали плюшку

Было приятно иметь постоянно дело с приватом... :pop: после паралича дельтовской ОК1
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

запись в книгу жалоб с указанием своего контактного номера (в этом случае должны в течении недели позвонить и сообщить о рассмотрении жалобы)
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Паук, так снимать на них и нельзя было... Транзитом только через КДВ летало. А вот залить от сегодня с виртуалки это конечно печаль... забрали плюшку

Было приятно иметь постоянно дело с приватом... op: после паралича дельтовской ОК1
Да, расстроили. Слился со всех банков, только Приватом пользовался. Теперь буду только изю пополнять через ящик. Не люблю нал, но весь мир вокруг его обожает
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

..., наверное свежие 0,5% за пополнение

На «Приват-вклад»
(тариф діє для картки «Універсальна», а також поточних рахунків фіз. осіб, віртуальних рахунків та інтернет-карток) 0,5%

Ну есть же "копилка":D
% там при досрочном перессчитывается то на то и выходит, что в "стандарте".
Непонятен кипиш: Ну хочет Беня удержать ловкачей. Ну дык все хотят.

мартовский апгрейд доставляет:
В связи с невозможностью реализации технологии списания невостребованных платежей клиентов на доходы банка были удалены все подпункты, которые регламентировали такую технологию: 1.1.7.56, 1.1.7.57 и 1.3.15. Соответственно, нумерация следующих за ними пунктов была смещена.
конец клубники
В раздел «Юридическим лицам – Эквайринг – Права и обязанности банка» добавлен новый подпункт 3.7.1.3.1.27:

«В одностороннем порядке отключить торговую точку от программы лояльности «Бонус Плюс», если:

- в течение 6 месяцев подряд в торговой точке не было транзакций по кредитному мерчанту (траты с основного счета) с предоставлением владельцам карт ПриватБанка и одновременное наличие транзакций только по бонусному мерчанту (траты с бонусного счета).

- в течение 6 месяцев подряд в торговой точке более 90% транзакций по картам эмитированных другими банками.
- при нарушении пп.3.7.1.2.2.13, 3.7.1.2.2.28,

При этом Банк сообщает Торговца SMS на финансовый номер телефона за 14 дней до отключения сервиса.»
 
Останнє редагування модератором:

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Реєстрація
23.06.13
Місто
Хмельницкая область
Телефон
Motorola Edge 30 Neo
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Теперь при оплате на другую карту Привата ты видишь фамилию и имя получателя только когда уже все подтвердил (а не ДО подтверждения).
То есть, если ошибся, то Приват как бы уведомляет: "Большой привет, твои деньги ушли в фонд Васи Пупкина" и исправить уже ничего нельзя.
как это нельзя? нажми перед подтверждением кнопку подробнее там все написано и фамилия и комиссии и прочая инфа.
А вот отсутствия архива сообщений напрягает, и еще напрягает то что нет клавиши принудительного обновления информации по картам.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Через андроид-приложение (что старое, что обновлённое) при переводе средств с Приват-вклада на КДВ просит комиссию 0.5%. Ваши программисты исправят когда-нибудь этот баг?

Прапорщик, добрый день!
Разрешите нам подробнее рассмотреть Ваш вопрос. Направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected], ссылку на отзыв, скриншот ошибки и Ваши контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Со вчерашнего дня на андроид приложение перестали приходить push cообщения о транзакциях менее 50 грн. Проверочные push от поддержки приходят и на этом обращение в поддержку считают решенным.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Внимание знатокам арифметики Приватбанка! В первых числах апреля снял банк 2.9% за пользование кредитными средствами после окончания льготного периода 390гр 23к. После решения мной уравнения если вышеуказанная сумма 2.9%, то 100% будет равняться 13 456гр 21к.
ВОПРОС! Как может быть снята сумма 390гр 23к если при полном нуле моей кредитки с лимитом 13 100гр 2.9% будет равняться 379гр. Кредита была месяц в большом минусе, но далеко не в полном нуле. Обязательный платёж сделал своевременно.

vova056, направьте, пожалуйста, на [email protected], ссылку на отзыв и Ваши контактные данные, чтобы мы могли предоставить Вам детальную консультацию по данному вопросу.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 4 минуты
Как объяснить дятлам из Приватбанка, что я не в курсе, кто у них брал кредит и почему-то указал мой номер домашнего телефона?
Сначала звонил живой человек, теперь бот достает :mad:

Unnicked, разрешите нам подробнее рассмотреть ситуацию. Направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected], ссылку на отзыв, номер телефона с которого поступают звонки, номер телефона на который поступают звонки и Ваши контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 8 минут
Извините за резкость, но не нужно предлагать это говно, когда деньги "зависают" непонятно где и чтобы они все же попали по назначению - то сначала приходится выносить моск всем операторам "горячих линий" и служб поддержки. :dash1: :mad:

Mr.Alex, информация по данному вопросу находится на контроле у наших сотрудников и как только вопрос будет решен, мы обязательно проинформируем Вас о результатах.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 57 минут
Теперь при оплате на другую карту Привата ты видишь фамилию и имя получателя только когда уже все подтвердил (а не ДО подтверждения).
То есть, если ошибся, то Приват как бы уведомляет: "Большой привет, твои деньги ушли в фонд Васи Пупкина" и исправить уже ничего нельзя.:(

Dаmіеn, ФИО получателя средств отображаются на этапе проверки реквизитов получателя, после чего Вы сможете перейти ко второму этапу -"Подтверждение платежа".
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Со вчерашнего дня на андроид приложение перестали приходить push cообщения о транзакциях менее 50 грн. Проверочные push от поддержки приходят и на этом обращение в поддержку считают решенным.


astap, в последующих версиях сервисы будут доработаны. Вы можете использовать старую версию приложения https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.privatbank.ap24.old .
Примите, пожалуйста, наши извинения за возникшие неудобства.
С уважением, ПриватБанк.
 

Prorab

Skylark
Реєстрація
21.11.07
Місто
Черноморск
Телефон
Redmi N8P
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, а где в новой мобильной версии "приват24" искать историю push - уведомлений?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Возможно глупая история и немного не в тему темы, но все же...
Есть торговая точка, в которой стоит pos-терминал Приватбанка (для Приватбанка: Луганская обл., г. Рубежное, ул. Ленина, 25, магазин "Ласточка"), расплачиваюсь там картой Приватбанка, мне выдают слип-чек и при этом рвут его на две части (в магазине несколько отделов и один pos-терминал и таким образом они борются с нечестными покупателями с их слов). Я - педант, который во-первых хранит слипы, во-вторых, например, по условиям акции от Мастеркард, в которой участвую не только я, а и многие форумчане, - слип с выиграшем не должен быть поврежден.
Обращение к администрации магазина - ноль на массу, плевать мы хотели, нам так удобно. Естественно, что рвут слипы не только мне, а и все остальным покупателям.
Обращение в банк - сначала мороз, типа не при чем - терминал поставили, а дальше не волнует, но я был очень настойчив, заявку со скрипом приняли, я через неделю перезвонил, выяснил, что заявку потеряли, составили новую, таки перезвонили, извинились, очередную ГолдВорлд бесплатно подарили, обещали, что уже все ок... Сегодня зашел в магазин - та же история: слип пополам вручили...
Сегодня в поддержку Мастеркарда позвонил: они тоже не при чем, обращайтесь в банк...
Как быть?

VanZam, добрый день!
К сожалению, мы не можем повлиять на решение магазина
Рекомендуем Вам обратиться к администрации торговой точки.
С уважением, ПриватБанк.
 
Зверху