Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
13.10.08
Місто
Киев, Винница
Телефон
Ифон
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заказывал сегодня такси через приват24 и выбрал оплату карточкой. Деньги списались(как потом поддержка озвучила были заблокированы) моментально и об этом пришло пуш уведомление, и на этом все))

В итоге через пол часа ожидания позвонил в поддержку Привата. Сказали, что они только деньги списывают, а по такси уточнять надо у Оптимального такси. Звоню в такси - а у них в системе нет заказа по такому номеру телефона и адрессу...

Как итог имеем:
- час потраченного времени
- сумму на карте заблокированную до 30 дней

не понимаю зачем запускать услуги, которые совсем не оттестированы :mad:
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

у надры и дельты были эти проблемы ?
у них свои, другие проблемы. точно так же, как и у Имекса, например.
Но это же не значит, что из-за проблем с еврооблигациями у Привата автоматически все банки становятся с такой же проблемой или под угрозой дефолта?
Дефолт дефолту рознь...
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

у них свои, другие проблемы. точно так же, как и у Имекса, например.
так и я о том же, что у каждых банках свои проблемы, о которых их клиенты (большинство) узнают лишь после прихода конца


Но это же не значит, что из-за проблем с еврооблигациями у Привата автоматически все банки становятся с такой же проблемой или под угрозой дефолта?
конечно нет, я даже об это и не писал, что у всех остальных будет/есть такая же проблема, говорил лишь о том, что остальные просто нелучше дышат

Добавлено через 30 секунд
Дефолт дефолту рознь...
так и есть
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

в любом Вашем банкомате можно получить ? а через кассу Привата или А-Банка ?

Добавлено через 1 минуту
эта услуга платная ? после активации данной ф-ции для совершения платежей обязателен доступ смартфона в интернет ? в каких точках можно расплачиваться по NFC ?

Добавлено через 2 минуты
что уж тогда говорит о других банках типа Фидо, Миха и им подобным....

utwer, в любом банкомате ПриватБанка, через кассу такая услуга не доступна.
Услуга бесплатная, доступ смартфона в интернет-обязательно, нужна авторизация в Приват24. Расплачиваться по NFC можно везде, где возможно совершить оплату по технологии бесконтактного платежа (PayPass, payWave).
С уважением, ПриватБанк

Добавлено через 24 минуты
В продолжение поста о приостановке поступлений на карту.
Дважды обращался на линию 3700 по поводу данной проблемы. Ответы были разными, как Вы догадались. Едино одно: банк выборочно проверяет платежи. Оправдывается тем, что платёж совершается необычным способом (например, через мобильную версию П24) или впервые данному клиенту, но в действительности я наблюдаю, что некоторые из тех, с кем работаю свыше года, вынуждены проверять платежи, и также постоянно "продвигаю" перечисления соседу в селе. Неудобно, конечно.
Ко мне действительно некоторые платежи доходят сразу, но многие клиенты вынуждены с недоумением "продвигать". Практически все интернет-платежи, которые я совершал (около 20 за последний месяц), требовали подтверждения.
Признания, что я в плохом списке, т.е. в какой-то группе подозрительных клиентов, я не добился. Напротив, после длительных (минут 10) проверок, мне сообщили, что никаких спецограничений на мои карты нет.
Заблокировать карты/счета могут не только после заявления пострадавшего в милицию (назову так, по старинке), но и по указанию службы безопасности банка.
Оператор также сообщила, что оплата фриланс-деятельности не является чем-то запрещённым, даже без оформления в качестве частн. предпринимателя, - но в только в том случае, когда и плательщик, и получатель не имеют претензий по факту самих услуг или деятельности.
Пользователь Приватбанк, прокомметрируйте этот пост или, лучше, стартовый пост.
Вчера менял билеты в ж.-д. кассе. Нужны были полные реквизиты карты. В мобильном приложении не нашёл. 3700 - мы Вам перезвоним в течении 5 мин. Набираю через минут 10 - просто сброс. Сегодня звонка с вопросом о том, чем же я интересовался вчера и осталась ли моя проблема актуальной, пока не было. Неприятно.

Проверки не приостановились.


chernyuk, действительно, для соблюдения финансовой безопасности и сохранности средств клиентов, некоторые платежи могут попадать на дополнительную проверку. В этом случае клиентам поступает СМС-уведомление о необходимости подтверждения платежа посредством звонка на клиентскую линию 3700. Подтвердить платеж также можно с помощью фотографии, сделанной на вэб-камеру ноутбука или компьютера, предварительно указав основной номер телефона по ссылке pb.ua/photo/.
Если подтверждение не осуществляется, платеж будет автоматически забракован. Подобная процедура осуществляется исключительно в целях безопасности средств наших Клиентов.
Приносим извинения за доставленные неудобства, видимо, обращение пришлось на пиковые нагрузки. Если Ваш вопрос не решен, сообщите на [email protected] контактные данные и описание ситуации.
Полные реквизиты карты можно получить в Приват24 веб, меню "Все услуги"-"Инфо"-"Мои реквизиты".
С уважением, ПриватБанк
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, а когда ваши терминалы в торговых точках начнут платежи по PayWave принимать?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заказывал сегодня такси через приват24 и выбрал оплату карточкой. Деньги списались(как потом поддержка озвучила были заблокированы) моментально и об этом пришло пуш уведомление, и на этом все))

В итоге через пол часа ожидания позвонил в поддержку Привата. Сказали, что они только деньги списывают, а по такси уточнять надо у Оптимального такси. Звоню в такси - а у них в системе нет заказа по такому номеру телефона и адрессу...

Как итог имеем:
- час потраченного времени
- сумму на карте заблокированную до 30 дней

не понимаю зачем запускать услуги, которые совсем не оттестированы :mad:

alltouch, разрешите нам подробнее рассмотреть ситуацию. Направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected], ссылку на отзыв, детали вопроса и Ваши контактные данные.
С уважением, ПриватБанк
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

chernyuk, ну не знаю. У тебя особый случай. А что-то уточнять у мЕЕЕстного бесполезно. Он мне уже 101 раз ответил мимо. Из последнего: бабки на карту А-банка улетели как по привату. Как форумчане и говорили...
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, а когда ваши терминалы в торговых точках начнут платежи по PayWave принимать?

panatar, здравствуйте.

На текущий момент возможность приема платежей от Visa PayWave на рассмотрении. К сожалению, точных сроков внедрения услуги нет.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
27.02.15
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите, пожалуйста, сколько в среднем требуется времени для прохождения банковского перевода с Приватбанка в другой украинский банк?

Сегодня в 15.30 перевёл деньги через Приват24 на счёт ПАТ "Ситибанк" для оплаты авиабилетов. Бронь держится только 24 часа...
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите, пожалуйста, сколько в среднем требуется времени для прохождения банковского перевода с Приватбанка в другой украинский банк?

Сегодня в 15.30 перевёл деньги через Приват24 на счёт ПАТ "Ситибанк" для оплаты авиабилетов. Бронь держится только 24 часа...
В теории 3 рабочих дня
 

day

Реєстрація
05.02.11
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

rosbook, обычно отправляет сразу, как статус платежа меняется на "Проведен", доходит за 20-30 минут в другой банк, ну и требуется время на зачисление (от почти мгновенного до нескольких часов / конца дня).

Месяца 2 назад Приват тормозил с отправкой больших сумм, из банка уходили только в конце дня.
 
Реєстрація
27.02.15
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

обычно отправляет сразу, как статус платежа меняется на "Проведен"

В Приват24 написано следующее:

"Статус: Проведено
Миттєво (в окремих випадках до одного банківського дня)."


Значит ли это, что деньги из Приватбанка в Ситибанк "проведені миттєво"? А если нет, то во сколько часов заканчивается банковский день? У меня бронь на авиабилеты заканчивается завтра в 12.00 :(

Спасибо всем за помощь!

P.S. И ещё один вопрос. На квитанции в Приват24 в правом верхнем углу написано: "Одержано банком 15.07.2015 15.36". Каким именно банком это "одержано": Приватбанком от меня, или Ситибанком от Приватбанка?
 
Останнє редагування:

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанком от меня
только так...

сам подумай - как может ПБ на своей квитанции при твоем платеже поставить уже дату (да еще и со временем) получения перевода другим банком?
это же квитанция о ПРИЕМЕ ДЕНЕГ
 
Реєстрація
15.01.14
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня воспользовался такси с помощью приват24. Из борисполя в центр.

Из плюсов: при сопоставимом классе авто цена на 30 грн меньше чем у элит-такси.

Из минусов: сначала у тебя списывают деньги, и только потом ты узнаешь авто и время подачи. А лучше бы наоборот. Предзаказ авто в принципе недоступен.
 
Реєстрація
02.12.10
Місто
Тернопіль
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

На олх продал пленку к мобильному телефону за 20грн. Деньги клиент оплатил на карту привата жены. В этот-же день (в понедельник) выслал письмом укрпочты заказ. В среду все карты жены заблокированные из-за подозрительной операции на 20грн. от 13.07.2015г. (на карте осталось больше 1500грн.). Связаться с клиентом невозможно. В чате приват-24 -- на морозе, только сообщили причину блокировки. Как разблокировать платежи?

ps номер карты написал в личку приватбанку
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите, пожалуйста, сколько в среднем требуется времени для прохождения банковского перевода с Приватбанка в другой украинский банк?

Сегодня в 15.30 перевёл деньги через Приват24 на счёт ПАТ "Ситибанк" для оплаты авиабилетов. Бронь держится только 24 часа...

rosbook, добрый день.
Регламент проведения межбанковских платежей составляет от 1-го до 3-х рабочих дня.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 8 минут
В Приват24 написано следующее:

"Статус: Проведено
Миттєво (в окремих випадках до одного банківського дня)."


Значит ли это, что деньги из Приватбанка в Ситибанк "проведені миттєво"? А если нет, то во сколько часов заканчивается банковский день? У меня бронь на авиабилеты заканчивается завтра в 12.00 :(

Спасибо всем за помощь!

P.S. И ещё один вопрос. На квитанции в Приват24 в правом верхнем углу написано: "Одержано банком 15.07.2015 15.36". Каким именно банком это "одержано": Приватбанком от меня, или Ситибанком от Приватбанка?

rosbook, статус "Проведен" означает, что ПриватБанк отправил этот платеж на получателя. "Получено Банком" - означает, что ПриватБанк получил оплату от Вас и провел платеж.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 16 минут
На олх продал пленку к мобильному телефону за 20грн. Деньги клиент оплатил на карту привата жены. В этот-же день (в понедельник) выслал письмом укрпочты заказ. В среду все карты жены заблокированные из-за подозрительной операции на 20грн. от 13.07.2015г. (на карте осталось больше 1500грн.). Связаться с клиентом невозможно. В чате приват-24 -- на морозе, только сообщили причину блокировки. Как разблокировать платежи?

ps номер карты написал в личку приватбанку

kolodaj, добрый день.
Так как карта зарегистрирована на вашу жену, необходимо, чтобы Ваша жена обратилась с личного e-mail на нашу почту [email protected] указав ФИО, номер карты и описание ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

alex_b

Особый статус
Реєстрація
15.04.10
Місто
Черкассы
Телефон
MiMax 3/32 "096 Онлайн3ж/063 Удобный"
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Слон, С учетом новых тарифов на пополнение чужих карт нужно бежать в другой банк или иметь карты других банков.:)
 
Зверху