Маршрутки

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Ціни на маршрутне таксі

  • Вінниця - 13 грн.
  • Дніпро - 15 грн.
  • Житомир (з 01.06.2017) - 5 грн.
  • Запоріжжя - 12 грн.
  • Івано-Франківськ - 6 грн. Пенсіонери/інваліди з 10:00 до 16:00 безкоштовно. Офіційно.
  • Київ - 15 грн. (деякі маршрути по 10 і 12 грн, наприклад 250, 475, 535, 577)
  • Кривий Ріг - 13-17 грн (з 1.01.23) (в залежності від довжини маршруту, на більшості - 15).
  • Луцьк - 14 грн.
  • Львів - 25 грн. (15 грн – при оплаті банківською картою чи пристроєм з NFC, 13 грн – при оплаті загальною ЛеоКарт, 6,5 грн – при оплаті студентською ЛеоКарт)
  • Маріуполь - 10 грн. (до 24.02.2022)
  • Миколаїв - 7 10 15 грн. (з 01.07.2018 5 грн.)
  • Одеса - 20 грн (маршрутки), 15 грн (електротранспорт).
  • Полтава - 10 грн. (тролейбуси і приватні маршрутки)
  • Суми (з 01.02.2018) - 5 грн. (пенсіонери - 3 грн.)
  • Ужгород - 12 гривень. (Також є знижка для школярів протягом навчального року (за винятком вихідних днів) - 6 гривень.)
  • Харків - 9-10 грн.
  • Херсон - 4 грн.
  • Черкаси - 13 грн.
 
Останнє редагування:

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
А такие динозавры ещё где-нибудь есть? ))


У нас это единственный, оставшийся в живых и работающий в качестве маршрутки... Разваливается на ходу :D
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Есть и немало. В провинции.
В крайний раз зимой ехал из Новгород-Северского в Шостку.
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
В Горловке катаются, там вообще зоопарк динозавров — ЛиАЗы, ПАЗы, ЛАЗы 699ые...
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
В Горловке сейчас зоопарк танков и бтров катается, а не ЛАЗов. Причём катаются как рейсовые автобусы.
 

георг

Заблокирован
Реєстрація
07.04.11
Місто
Днепропетровск

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
откуда столько троллейбусов на 5 и 16 маршрутах появилось?
А "А" и "Б"? Я их последний раз несколько лет назад видел, а сегодня на "бешке" даже проехался. Состояние, конечно, то еще (выкрашенное, но в дождь течет отовсюду), но ведь едет:)
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
В Україні запустили першу електромаршрутку з безкоштовним Wi-Fi

У Луцьку вперше в Україні випустили на маршрут повністю електричний автобус.

Про це повідомляє ЕП з посиланням на “Волинські новини”.

Як наголошується, проїзд в автобусі коштує 1,5 гривні. Над реалізацією проекту його організатори працювали близько року.

Директор компанії-перевізника “Санрайз” Юрій Девицкий зазначив, що найбільш витратним в плані часових ресурсів стало замовлення акумуляторних батарей для автобуса – їх чекали кілька місяців.

Для живлення електродвигуна автобуса використовуються ферум-літієві батареї, ресурс яких становить близько 10 років. На повному заряді автобус може проїхати в міському циклі до 250 кілометрів. Для того, щоб повністю відновити заряд батареї, знадобиться 8:00, якщо заряджати їх від мережі 220 вольт, або 5:00, якщо від мережі в 360 вольт.


Водій автобуса каже, що в управлінні електромаршрутка істотно легше звичайного автобуса. Адже замість ручної коробки передач, встановили тут варіатор (щось, на кшталт автоматичною КПП).

В автобусі тільки дві педалі: газ і гальмо, що істотно спрощує управління в міському циклі. До слова, електроавтобус в рази тихіше, ніж автобус з двигуном внутрішнього згоряння.

У салоні встановлена система автоматичного оповіщення про зупинки громадського транспорту, а також екран, на якому транслюватимуть новини, погода і т.і. Крім того, в автобусі працює бездротова мережа 3G Wi-Fi.

Швидкість на момент тесту становила близько 7 мегабіт – цього цілком достатньо для прослуховування музики в режимі онлайн або навіть перегляду відео.

Зараз прототип на базі “Богдана” А092 вже готовий до роботи сьогодні ж його обіцяють випустити на маршрут. Зате відзначають, що наступною на черзі модернізації визначили декілька більш нову і велику модель. Це все той же “Богдан”, правда, більше за розміром.

Виготовляли автобус ентузіасти на базі підприємства “Санрайз”. Девицкий зазначає, що розробка не має нічого спільного з корпорацією “Богдан”, крім марки автобуса, який прийняли за основу. Далеко не новий “Богдан” кілька відреставрували і модернізували, перетворивши на електроавтобус.

Що стосується вартості проекту, його розробники не називають конкретних цифр. Тільки відзначають, що вартість перетворення звичайної маршрутки в електроавтобус коштує вдвічі менше, ніж вартість одного нового тролейбуса. Разом з тим, це обходиться істотно дорожче покупки нового дизельного “Богдана”.
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Смотрю, ферумные батарейки набирают обороты.. На днях на Кардачах у нас видел банку 3,2В, 10Ач - 800 грн, характеристики конечно отличные..
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
У Харькова отберут за долги 57 троллейбусов и 10 трамваев

Мэрия города уплатила за машины 52 млн гривен.

Харьковское коммунальное предприятие "Горэлектротранс" должно передать 57 троллейбусов и 10 трамваев в собственность ООО "Финансовая компания "Частные инвестиции".

Об этом свидетельствует постановление Высшего хозяйственного суда от 15 октября.

Издание "Наші гроші" напоминает, что в 2006 году ХКП "Горэлектротранс" принял в платное пользование на условиях лизинга 90 троллейбусов и 10 трамваев у ЧП "ПЛ Лизинг". Последнее купило эти машины у ООО "Дуотранс". На оплату 57 троллейбусов и 10 трамваев "ПЛ Лизинг" взял у "Кредобанка" кредит в размере 45,75 млн грн, который должен был вернуть до конца 2011 года. В залог банку предприятие передало купленные троллейбусы и трамваи.

"ПЛ Лизинг" кредит не вернуло. Банк обратился в постоянно действующий третейский суд при корпорации "Юртранссервис", который взыскал с предприятия 47,59 млн грн долга. В 2011 году Хозсуд Киева постановил исполнить решение третейского суда.

В это же время "Кредобанк" переуступил право требования долга фирме "ФК "Частные инвестиции". Поскольку ЧП "ПЛ Лизинг" долг не возвращал, ФК "Частные инвестиции" обратилось в суд.

Суды всех трех инстанций обязали "Горэлектротранс" передать "Частным инвестициям" 57 троллейбусов и 10 трамваев. Они установили, что эти машины находились в пользовании коммунального предприятия, однако их владельцем все это время было ЧП "ПЛ Лизинг".

Мэрия Харькова возражала, указывая, что она оплатила часть машин, а именно на сумму 52,32 млн грн, и затем стала их собственником.

Однако суд указал, что согласно договору мэрия могла стать собственником этих троллейбусов и трамваев только после уплаты остаточной стоимости и всех лизинговых платежей. Так, по договору мэрия должна была оплатить 120,25 млн грн, а она оплатила меньше половины – только 52,32 млн грн.

Суд также не принял ссылки горсовета на то, что "Горэлектротранс" является банкротом, следовательно, спор относительно этих машин должен решаться в рамках рассмотрения дела о банкротстве. Как отметил суд, указанные троллейбусы и трамваи были включены в ликвидационную массу предприятия уже после принятия хозяйственным судом первой инстанции решения об открытии ликвидационной процедуры.

Владельцем киевского ООО "Финансовая компания "Частные инвестиции" является польский акционерный банк "Общая сберегательная касса". Последний также владеет "Кредобанком".

Основателем львовского ЧП "ПЛ Лизинг" является Ришард Лучин, руководителем - Юрий Свидзинский.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Українці переплачують за проїзд в маршрутках
Українці, які у великих містах користуються маршрутними таксі, переплачують за проїзд, адже ціна відштовхувалась від 22 гривень за літр дизельного палива.

Про це свідчить інформація викладена у групі «За якісний транспорт» в соціальній мережі Facebook.

Громадські активісти Львова надіслали запит щодо розрахунків ціни проїзду в маршрутних таксі міста.

«Ось така відповідь нам прийшла.
При розрахунку вартості проїзду в 4 грн. брали вартість дизельного пального в 22 грн. Станом на сьогодні вартість в роздріб одного літра складає 16 грн. 50 коп., а гуртові ціни складають 15-16 грн. Різниця мінімум складає в 6 грн. Але наші чиновники не вважають, що це аргументом і наводять вартість пального А-92, А-95, хоча жоден автобус у Львові на «бензині» не їздить.

ДОВІДКА: Коли проїзд у Львові коштував 2 грн., то дизельне пальне коштувало 10-12 грн.

Висновок: це зрада чи перемога – робіть самі. Але проїзд у Львові не має складати 4 грн», – пишуть в групі під викладеними фото відповіді з міської ради.

Враховуючи, що в інших обласних центрах та великих містах України ціна на проїзд деколи є навіть дорожчою, то більшість населення переплачує в кишеню приватним підприємцям досить круглу суму.

ЗЫ:а реально у кого-то в городе уже снизили ст-ть проезда на маршрутках, ведь дизель уже по 16,50 ?
 

zaycev

Заблокирован
Реєстрація
15.09.14
Місто
Запорожье
почем ? У нас 4.5, пользуются монополией или молчанием. Хотя 49й тоже был 3.5 - к выборам что-ли, затем вернулся к 4. Метан подешевел или нет ? Если был 15, то тоже пора бы ставить 3.5.
 
Зверху