Понурий, здивувала фраза, що замiсть UkrCell вибрали назву lifecell, бо life
це сильний бренд. То навiщо було його змiнювати тодi взагалi? Могли б просто прибрати зайцiв, змiнити суть реклами, ввести новi цiкавi тарифи та зайнятися покращенням (в гарному розумiннi цього слова) мережi, а не робити нiкому непотрiбний ребрендинг.
Та й логотип у лайфселла став не набагато серйознiшим, як вони хотiли це показати. На мiй погляд, вiн навпаки якийсь дитячий, в той час як звичайну посмiшку старого логотипа в iнтернетi ставлять абсолютно всi вiковi категорiї людей. До речі, як пояснив в офіційній спільноті вк співробітник лайфа, жовтий круг у логотипі символізує оптоволокно. Сміх та й годі.