Звернення до клієнтів банку в місті Києві
Шановні клієнти!
Перепрошуємо за незручності та вважаємо за необхідне пояснити вам причини появи надвеликих черг у відділеннях Ощадбанку в Києві протягом останніх кількох днів.
По-перше, непередбачувана ситуація з банком «Хрещатик» та необхідність оперативного обслуговування Ощадбанком значної кількості його клієнтів. Лише за 2 тижні Ощадбанком було забезпечено перевипуск понад 31 тис. карток киянина для клієнтів банку «Хрещатик». Це лише один приклад, адже ця кількість не враховує загальне зростання навантаження на мережу за всіма іншими операціями. Кількість операцій по Києву та області щодня понад 450 тисяч!
По-друге, затримання платіжок за окремі комунальні послуги, внаслідок чого більшість клієнтів очікувала на всі квитанції для їх одночасної оплати. Тож більшість людей звернулись до відділень банку практично одночасно, маючи лише пару днів пільгового періоду для оплати.
Для врегулювання ситуації Ощадбанк вживає таких заходів:
1) Забезпечується максимальна кількість альтернативних каналів здійснення комунальних платежів, а саме:
- за допомогою картки киянина без комісії на сайті ГІОЦ;
- за допомогою картки будь-якого банку на сайті Ощадбанку;
- за допомогою картки у WEB-банкінгу «Ощад 24/7» (сервіс «Платежі на довільні реквізити», який надає можливість зробити платежі регулярними і більше не витрачати час навіть на їх переказ в Інтернеті);
- за допомогою картки або готівкою в інформаційно-платіжних терміналах.
2) Продовжуються переговори із КМДА із наполегливою вимогою щодо продовження пільгового терміну приймання платежів до 25 числа на наступні кілька місяців.
Ще раз приносимо вибачення за завдані незручності та відповідально заявляємо, що докладаємо всіх зусиль для якнайскорішого обслуговування клієнтів.
Ми дякуємо за напружену працю в режимі «нон-стоп» нашим касирам і просимо поставитись із розумінням до того обсягу роботи, який припадає на співробітників відділень Ощадбанку.