Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уважаемая Уважаемая, Вы отключили «Копилку» :(
От: "ПриватБанк" <[email protected]>
Втр, 12 Апр 2016 9:08


Здравствуйте, Уважаемая Уважаемая!
2016-04-11 Вы отключили свою «Копилку».
Спасибо Вам за то, что пользовались услугой нашего банка.
Хочу дать несколько советов, как удержаться от соблазна «разбить» «Копилку» раньше времени.

Полезные советы

1. Если Вы оставите деньги в «Копилке», то на них продолжат начисляться 20% годовых.
2. Если Вам понадобились деньги, воспользуйтесь картой «Универсальная» с беспроцентным периодом до 55 дней.
3. Копейка гривню бережет! Даже откладывая в «Копилку» мелочь, Вы сможете накопить приличную сумму. Если Вы не можете сейчас откладывать ту сумму, которую хотите, установите отчисления с меньшей суммой. Например: если у Вас подключено «10% от поступлений на карту», Вы можете уменьшить процент либо выбрать любое другое условие накопления.
Помните! Богатство – это то, что Вы отложили и сберегли, а не то, сколько Вы потратили.

Подключите к своей карте 4149*94 условие пополнения Вашей «Копилки».

Подключить 50 грн от поступлений
Другие способы пополнения, которые Вы можете подключить к своей карте 4149*94 из этого письма.

75 грн от поступлений 100 грн от поступлений 150 грн от поступлений
1% от поступлений 2% от поступлений 3% от поступлений
Пожалуйста, помогите нам улучшить «Копилку». Укажите, почему Вы отключили услугу.

Я не могу откладывать сбережения
Я недоволен качеством обслуживания в ПриватБанке
Я накопил(-а) запланированную сумму
Не хочу больше копить
Я коплю или буду копить по-другому
С уважением,
Олег Гороховский,
Первый Заместитель
Председателя Правления ПриватБанка

:rolleyes: шуткари однако
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да, с совместимостью ошибочка вышла, но я скорее имел в виду, что прошивка терминалов в магазинах обычно имеет только один вид бесконтактного расчета, "универсалов" очень мало, и у людей складывается ложное мнение, что будет работать везде, неважно пасс это или вейв. В метро куча желающих по вейву пройти, а банки и форумы потом тонны негатива терпят. Все же привыкли, что визу с мастеркардом принимают везде.
 
Реєстрація
09.11.09
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

кто-нибудь пробовал самолично перевыпустить себе карту через П24?
Я пробував, відписувався в темі.
Успішно перевипустив вже заблоковану карту.
Просто додати карту не виходило.
 
Реєстрація
11.07.12
Місто
Киев
Телефон
Sams Note 20 & Sams S10E
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Andrey, именно там, где и указал panatar!
 
Реєстрація
13.01.08
Місто
Киев
Телефон
samsung galaxy s9
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Чи можу я відкладати гроші в «Скарбничку» з карток «Універсальна» та «Універсальна Gold»?
• За рахунок власних коштів – без обмежень.
• За рахунок кредитних коштів, округляючи решту від покупок до 1, 10 гривень або округляючи баланс за карткою наприкінці кожного дня до 10 або 100 гривень.


Добавлено через 51 секунду
Andrey, именно там, где и указал panatar!
Я процитировал, что там написано...
 
Останнє редагування:
Реєстрація
11.07.12
Місто
Киев
Телефон
Sams Note 20 & Sams S10E
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У меня так.

Чи можу я відкладати гроші в «Скарбничку» з карток «Універсальна» і «Універсальна Gold»?

Так, можна. При цьому додатково стягується комісія 1% від суми поповнення.
◦Обмеження - не більше 50 тис. грн на місяць.
◦За рахунок кредитних коштів можна накопичувати тільки за допомогою здачі і округлення балансу в кінці дня.
 
Реєстрація
08.09.10
Місто
Херсон
Телефон
Samsung note 20.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

То есть получается, те деньги, которые автоматически уходят в копилку не облагаются процентом? А те, которые спецом с карты перечислять в копилку, облагаются? Правильно понял?
 

Irop

Головоломщик
Реєстрація
02.11.08
Місто
Житомир
Телефон
Xiaomi Mi 9 Lite
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

відсоток не знімаються лише у випадку округлення в кінці дня. в інших випадках - так. так я для себе зрозумів
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy S24
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Здравствуйте!
Банкоматы и терминалы работают. Можете сменить Ваш номер телефона и подтвердить.
С уважением, ПриватБанк.

У мене не вийшло змінити фінансовий номер. Я на [email protected] написав повідомлення з описом проблеми наступного змісту: "Добрий день.
Я хотів змінити свій фінансовий (основний) номер мобільного телефону на інший, бо покриття цього оператора в мене майже немає. У чаті мені запропонували змінити через приват24 меню налаштування, зміна логіну. Оператор повідомив, що зміниться логін у приват24 та одночасно новий логін і буде новим фінансовим номером.
Змінити логін у приват24 мені не вдалось. Я ввів і підтвердив новий номер, потів підтвердив старий номер, потім ввів дані картки, після цього система написала, що змінити не вдасться й для безпеки треба змінити фінансовий телефон у банкоматі чи терміналі самообслуговування.
Я почитав сайт ПриватБанку, де було вказано, що змінити фінансовий номер можна через банкомат за допомогою функції операція без картки. Натиснув я цю кнопку в банкоматі, потім зателефонували з банку і я підтвердив вхід. Відкрилось меню в банкоматі, де була кнопка зазначити основний (фінансовий) номер. Я натиснув на цей пункт, обрав картку, ввів пін-код, після цього відразу написало щось подібне на "ваш фінансовий телефон успішно зазначено". Однак мені не запропонувало ввести новий телефон, тобто функція не працює.
Я кілька разів пробував через банкомати (різні, у різні дні, зокрема, в п'ятницю та сьогодні) за допомогою функції операції без картки змінити фінансовий номер телефону, як описано на сайті. Однак, щоразу мені не пропонувало ввести новий номер телефону, а відразу писало, що "ваш фін. телефон підтверджено" чи щось таке.
Прошу полагодити функцію банкоматів або написати прямо на сайті, що змінити фінансовий телефон за допомогою функції "операції без картки" неможливо".

Через два дні надійшла відповідь: "На даний час додати номер в базу даних ПриватБанку Ви можете одним із способів: - Вказати телефон у банкоматі на території України (кнопка «Мої контактні дані» з введенням PIN-коду карти як при наявності, так і при відсутності карти). Підтвердження телефону в банкоматі доступно тільки для тих клієнтів, у яких є карти зі статусом «активна»; - У терміналі самообслуговування (меню «Мої налаштування - вказати основний фінансовий телефон»)".

Питання в тому, що: а)навіщо мені тоді радили в чаті через приват24 змінювати? б)у банкоматі вказати при відсутності карти не вдається, про що я чітко написав, чітко виклав проблему, однак мені знов процитували з сайту інформацію, яку я знаю. Чому б не перевірити чому не змінюється номер у банкоматі при відсутності картки з введенням пін-коду? Повторюватись не буду, у першому повідомленні на [email protected], яке процитував, я написав, що нічого не виходить, бо навіть поле для введення нового номера телефону не пропонує.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Разве при обычном использовании "Копилки", т.е. не "схемном" обнале, а просто округлении при покупках - списывается комиссия?

Maxxx, здравствуйте.
Пополнение 'Копилки':
• с карты для выплат клиента производится без комиссии;
• с карты 'Универсальная' (в т.ч. GOLD), карты ЮНИОРА, и за счет личных средств, и за счет кредитных средств - 1%, кроме перевода средств по правилу накопления "Округление остатка на карте в конце дня".
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, а округление трат до 10 гривен с комиссией?

П.С.: просто непонятна логика, если округление в конце дня бесплатно, а округление трат платно.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

напомните с какой Примат карты выгоднее всего провести платёж в фунтах ? может есть что в другом банке выгоднее ? не хочется влететь на массу конвертаций\комиссий
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Прошу полагодити функцію банкоматів або написати прямо на сайті, що змінити фінансовий телефон за допомогою функції "операції без картки" неможливо".

Через приват24 можна змінювати фінансовий номер лише на той, який раніше був доданий в банкоматі/терміналі. І я недавно змінював, так змінило з першого разу, адже я робив це з наявністю картки, смс на старий номер навіть не присилало, лише на новий
 
Зверху