Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
12.03.11
Місто
Київ
Телефон
POCO F3
В свое время, когда ввели двухфакторную аутентификацию и перестало пускать в приват-24 без номера телефона народ тоже вопил как недорезаный.

И это пройдёт. :)
 

Смайлик

Sapienti sat
Реєстрація
22.08.10
Місто
Житомир
Как обстоят дела, если покупаешь товары на АлиЭкспресс и оплачивать с Универсалки? Слышал про двойную конвертацию валюты. Имеет значение для Али, что карта не именная?
 
Реєстрація
29.03.16
Місто
Украина, Харьков
Нет, не имеет. Али выставляет счет в долларах, конвертация гривна -> доллар по курсу покупки у Привата. Однако при возврате средств конвертация доллар -> гривна произойдет по курсу продажи, поэтому получите назад меньше.
 

Saab

Заблокирован
Реєстрація
26.10.07
Місто
Kiev
Телефон
iPhone
Реєстрація
24.04.09
Місто
Чернигов
Телефон
mi6
Нет, не имеет. Али выставляет счет в долларах, конвертация гривна -> доллар по курсу покупки у Привата. Однако при возврате средств конвертация доллар -> гривна произойдет по курсу продажи, поэтому получите назад меньше.

только все наоборот:
покупка по курсу продажи, а возврат по курсу покупки :)
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр


GAlexV, здравствуйте!
На данный момент никаких трудностей при работе СМС-банкинга не наблюдается. В случае, если у Вас есть нерешенные вопросы, Вы можете написать нам на [email protected] . Мы сможем детальнее разобраться.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 8 минут
Как обстоят дела, если покупаешь товары на АлиЭкспресс и оплачивать с Универсалки? Слышал про двойную конвертацию валюты. Имеет значение для Али, что карта не именная?


Смайлик, здравствуйте!
Ранее к нам не поступали обращения о том, что aliexpress.com использует двойную конвертацию.
В некоторых иностранных магазинах банк, который обслуживает магазин, конвертирует гривни в валюту на своей стороне (при этом расчет с украинскими банками происходит в долларах). Из-за этого сумма, которая реально списывается с карты клиента, может быть выше, чем та сумма, которую клиент видит при оплате в магазине.
Вы можете оплачивать товар не именной картой, это не влияет на платёж.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

afh

Реєстрація
09.04.15
Місто
Кривой Рог
Прихват-банк принудительно отключил смс-банкинг, в течение месяца не хотят обратно его включать.
Сперва рассказывали, что ошибочно услуга отключается, сегодня заявили, что система автоматически перевела на информирование только в приват 24 и сэндер.
Говорю им - у меня нет возможности следить за состоянием счета через сэндер и приват24, на что получаю ответ - зайдите в приват 24 и что-то там наклацайте.

Я говорю - вы меня не услышали? Я не могу никуда зайти, верните мне услугу, которая оговорена в договоре. Мне отвечают - нам очень жаль.
Ну не уроды*? :dash1:
afh, здравствуйте!
Клиентам, у которых был установлен Sender, уведомления автоматически будут поступать в мобильное приложение. Если Вы хотите сменить канал получения сообщений, Вы можете это сделать в Приват24, в меню "Все услуги"-"Настройки"-"Информирование об операциях".

С уважением, ПриватБанк

Браво! :apl:

Там речь шла о клиентах, у которых был установлен Сендер.
А кто этот сендер клиентам установил?
Уж я то точно не устанавливал никаких сендеров :D
 
Реєстрація
28.09.13
Місто
Днепр
Подскажите кто может. Понравилась одна программа, ее создатель американец, который продает ее через свой сайт. Т.к. я в английском не особо сильна, то решила посмотреть смогу ли я ей пользоваться, поэтому приобрела пробную версию. Оплачивала картой привата. После оплаты я увидела, что на сайте после информации о оплате идет информация о подписке и что billing date 01.06.2016 и сумму к оплате за одну из версий этой программы. И карту, которую я вводила при оплате.

И после этого я запаниковала, т.к. поддержка привата говорит, что по подписке деньги списывают без запроса. Кстати, оплата тоже проходила без запроса пароля с смс. Что мне делать, чтобы деньги с меня не списали?
Написала в службу поддержки по этой программе, они мне толково не ответили, написали только что срок действия пробной версии 3 дня.

Служба поддержки привата отвечает, что если это подписка, то деньги будут списывать без подтверждения и в овердрафт. Но у меня на карте еще кредитный лимит есть, так что списать будет что. И говорят, что ни перевыпуск карты, ни блокировка оплаты в интернет не помогут.

Особо понравился ответ оператора, что я могу ПОПРОБОВАТЬ закрыть карту в отделении банка, но не факт, что это поможет.

Что мне делать? Или я зря паникую от Subscription Information и Billing Date?

Прикрепляю скрин экрана после оплаты.

Безымянный.jpg
 
Реєстрація
02.06.15
Місто
Николаев
Браво! :apl:

Там речь шла о клиентах, у которых был установлен Сендер.
А кто этот сендер клиентам установил?
Уж я то точно не устанавливал никаких сендеров :D

Так-же ничего не устанавливал, но уведомления стали через сендер, которого никогда не было, приват24 мобильное - старая версия, принципиально не обновлял, ничего хорошего не вижу.

Я на этом внимание не заострял, сам через приват24 (PC) вернул обратно (у меня доступ был). Больше не слетало.


приват хорош, пока нет проблем. Когда появляются проблемы - они все не привата.

"Ты виноват уж тем, что хочется мне кушать" Крылов (С) Волк и Ягненок.

Добавлено через 5 минут
yuyuska, поздно конечно, но почему не использовалась виртуальная карта? хочется верить, что с ней проблем было бы меньше.
 
Останнє редагування:

afh

Реєстрація
09.04.15
Місто
Кривой Рог
Особо понравился ответ оператора, что я могу ПОПРОБОВАТЬ закрыть карту в отделении банка, но не факт, что это поможет.

А вот это уже подозрительно.
При закрытии счета должны останавливаться все движения по данному счёту и никакой ответственности за этот счёт человек нести не должен.
 
Реєстрація
28.09.13
Місто
Днепр
Бред какой то. А что за программа такая?

Она собирают информацию по разным сайтам Америки, показывает цены, стоимость доставки и другую нужную мне информацию о товаре.

Добавлено через 6 минут
А вот это уже подозрительно.
При закрытии счета должны останавливаться все движения по данному счёту и никакой ответственности за этот счёт человек нести не должен.

Вот и я о том же. Но мне тут больше понравилось слово "ПОПРОБУЙТЕ"

Вот наша переписка:

Добрый вечер, спасибо за ожидание, --- лимит устанавливается только конкретно на одну карту к сожалению, если сайт пришлет запрос по подписке - сумма будет списана в его счет рекомендуем в таком случае обращаться к поддержке сайта для отмены подписки

27 May 20:48 #
Могу ли я как-то заблокировать эту карту или перевыпустить?

27 May 20:49 #
Будут ли блокированы мои остальные карты?

27 May 20:50
к сожалению. если будет запрос то и блокировка/перевыпуск не отменит списания нужно именно договариваться с получателем, чтобы сумму не списывали

27 May 20:51 #
У меня нет возможности договориться с сайтом, что мне можно сделать, чтобы деньги с моего счета не списались?

27 May 20:52
к сожалению, такой возможности, если оформлена подписка, отсутствует

27 May 20:52
можете попробовать

27 May 20:52
закрыть карту в отделении

27 May 20:52
и оформить новую

#
Что значит попробовать?

27 May 20:53 #
Где я могу получить точный ответ?

27 May 20:53
к сожалению, мы не можем гарантировать, что сумма не будет списана в овердрафт точный ответ Вы получите , если будет подвтерждение от торговой точки что сумма не будет списана

27 May 20:56 #
Бред какой-то получается, сайт может годами списывать деньги, а банк даже не пытается мне помочь

27 May 20:57
к сожалению, именно в данном случае когда оформляется подписка Вы соглашаетесь с условиями сайта и он имеет право списать с Вашего банковского счета сумму.

27 May 20:58 #
Я нигде не соглашалась с условиями, я купила пробный продукт и после покупки увидела, что billing date 01/06/2016 и сумму, а также последние цифры моей карты. Нигде нет возможности что-то изменить

27 May 20:58
рекомендуем связаться с поддержкой данного сайта
 
Останнє редагування:

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
ШОК!!!

Обратился в поддержку 23 мая по поводу недозачисления бонусов на счет бонус+.
26 мая бонусы поступили на счет в полном объёме.

:eek:

До сих пор не могу поверить... На моём быту приват возвращал недовыплаченные по ошибке деньги/бонусы/проценты месяцами/годами/веками, а тут такое...

ШОК!!!
 

osot056

ОптимисТ
Реєстрація
07.09.08
Місто
г. Днепр
Телефон
ASUS ZenFoneMax+Fly TS107
Начисления по Бонус + обычно поступали на счёт в течение суток .
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
ШОК!!!

Обратился в поддержку 23 мая по поводу недозачисления бонусов на счет бонус+.
26 мая бонусы поступили на счет в полном объёме.

:eek:

До сих пор не могу поверить... На моём быту приват возвращал недовыплаченные по ошибке деньги/бонусы/проценты месяцами/годами/веками, а тут такое...

ШОК!!!

Nickolay, рады, что Ваш вопрос успешно решен. В случае возникновения вопросов, обращайтесь, пожалуйста, на нашу почту [email protected], будем рады помочь!
С уважением, ПриватБанк
 
Зверху