Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
24.04.09
Місто
Чернигов
Телефон
mi6
Без cvv снимут, если банк-эмитент корявый. Нормальный банк такую оплату не пропустит. Если с наличием/отсутствием 3dsecure банк ничего поделать не может, то проверка cvv - это уже совсем другая история, на которую торговая точка никак не влияет.

Приват. В данном сервисе даже нет поля для ввода cvv
 
Реєстрація
19.03.16
Місто
Одесса
На днях произошёл такой случай...Нахожусь в приватбанке...Заходит девушка,подходит к кассе и просит разбить 500грн....кассирша ей в ответ за услугу 100грн.....все думали что это шутка такая злая....но после звонка на горячую линию девушке подтвердили что ввели комиссию на размен.....Я всё понимаю....взять там 1 грн но 100???!!!!Ужасно.

Инструкция о ведении кассовых операций банками в Украине, утвержденная постановлением Правления НБУ от 01.06.2011 г. № 174

Банк (филиал, отделение) обязан в течение операционного времени (в послеоперационное время) без любых ограничений бесплатно обменивать физическим и юридическим лицам изъятые из обращения, не пригодные к обращению, платежные банкноты и монеты национальной валюты на пригодные. Банк (филиал, отделение) обязан также осуществлять по требованию клиента обмен банкнот на монеты, монет на банкноты, банкноты (монеты) одних номиналов на банкноты (монеты) других номиналов. Такой обмен, если подлинность и платежность банкнот (монет) не вызывает сомнения, банк (филиал, отделение) осуществляет непосредственно во время приема наличности без отражения в бухгалтерском учете
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ / Шахтарське (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Инструкция о ведении кассовых операций банками в Украине, утвержденная постановлением Правления НБУ от 01.06.2011 г. № 174
На эту инструкцию у Привата, как всегда и издавна, найдется 1000 и 1 отмазка и отговорка, под к-рую будет подведена соответственная "марксистско-ленинская база". :rolleyes:
 
Реєстрація
27.01.16
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi Redmi 4X
ПриватБанк, У Приват24 в мене прив'язана зарплатна карточка Ощадбанку (знаходиться в розділі Картки інших банків). Сьогодні пробував перевести 1000 грн. з картки Ощаду на Універсальну кредитку. У результаті получив забракований платіж. Оператор в чаті сказав, що є якась помилка на стороні другого банку. Подзвонив в Ощад - сказали, що вони не бачать ніяких операцій. Попробував повторити платіж - аналогічно забракований. Звернувся ще раз до оператора. Його відповідь - "Ваш платіж заблокований за рішенням інтелектуальної системи з метою безпеки, додаткові критерії і підстави не розголошуються. Рекомендуємо здійснити операцію пізніше". А тепер питання. Чому перший оператор дав невірну інформацію? Як працює ваша інтелектуальна система, при умові, що в червні була успішно проведена аналогічна операція на суму 5000 грн., а в липні - на суму 700 грн.? Чи можу я користуватись таким функціоналом і як мені здійснювати такі операції?
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
hector, уже с месяц такое - или недели три ;)
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Но не думаю, что это была именно блокировка
Я не утверждаю - может и снятие. Я тогда не смотрел выписку.
чтобы не отвлекали. Пусть пойдет купит спичек в магазине.
При этом недавно в очереди пенсионерка при мне 1) попросила снять с пенсионной карты 2) полученные наличные попросила частично внести на кредитку (судя по всему) 3) достала бумажную квитанцию и оплатила свет. Все это было без комиссии, как я понял, и говорила она о каждой операции после завершения предыдущей. Ну и где эта разгрузка кассы? Мне казалось ,что в кассе давно еще вводили комиссию на подобное.
p.s. Ничего не имею против самой женщины: ну "боится" может она банкоматов / терминалов - это другой вопрос, но все-равно одно время с такими операциями отправляли к банкомату / терминалу, где уже сотрудники банка дежурные консультировали.
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
пытался оплатить покупку на aliexpress c интернет карты.
после подтверждения по смс на сайте ali высветило , что платеж не прошел.
Но с привата деньги удачно сняло.
оператор привата сказал что мою заявку рассмотрят в течении 7 дней.

У кого-то было подобное?
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
У кого-то было подобное?
давно не плачу на Али картой :cool:

1) проверь через минут 15, может быть глюк и в Али потом напишет, что платёж проверяется
2) вообще связка Али-Приват в последнее время не айс. По отзывам Али часто отменяет заказы, оплаченные любыми картами. И в случае с Приматом деньги назад возвращаются очень долго :(
 
  • Like
Реакції: al-m

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
al-m, у меня недавно было подобное.
Но примерно через 2 часа Али написал, что платёж прошёл. В поддержку не обращался.
 
  • Like
Реакції: al-m
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
На днях произошёл такой случай...Нахожусь в приватбанке...Заходит девушка,подходит к кассе и просит разбить 500грн....кассирша ей в ответ за услугу 100грн.....все думали что это шутка такая злая....но после звонка на горячую линию девушке подтвердили что ввели комиссию на размен.....Я всё понимаю....взять там 1 грн но 100???!!!!Ужасно.

hector, здравствуйте.
Мы были вынуждены принять решение об увеличении комиссии на подобные операции, чтобы снизить нагрузку на кассу. Вы можете купюрами бОльшего номинала пополнить свою карту через терминалы самообслуживания и потом снять в банкомате, выбрав номинал меньше.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 3 минуты
ПриватБанк, У Приват24 в мене прив'язана зарплатна карточка Ощадбанку (знаходиться в розділі Картки інших банків). Сьогодні пробував перевести 1000 грн. з картки Ощаду на Універсальну кредитку. У результаті получив забракований платіж. Оператор в чаті сказав, що є якась помилка на стороні другого банку. Подзвонив в Ощад - сказали, що вони не бачать ніяких операцій. Попробував повторити платіж - аналогічно забракований. Звернувся ще раз до оператора. Його відповідь - "Ваш платіж заблокований за рішенням інтелектуальної системи з метою безпеки, додаткові критерії і підстави не розголошуються. Рекомендуємо здійснити операцію пізніше". А тепер питання. Чому перший оператор дав невірну інформацію? Як працює ваша інтелектуальна система, при умові, що в червні була успішно проведена аналогічна операція на суму 5000 грн., а в липні - на суму 700 грн.? Чи можу я користуватись таким функціоналом і як мені здійснювати такі операції?

bulikarp, доброго дня!
Надішліть, будь ласка, на [email protected] деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.

Добавлено через 7 минут
пытался оплатить покупку на aliexpress c интернет карты.
после подтверждения по смс на сайте ali высветило , что платеж не прошел.
Но с привата деньги удачно сняло.
оператор привата сказал что мою заявку рассмотрят в течении 7 дней.

У кого-то было подобное?

al-m, здравствуйте.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Наши специалисты уведомлены о проблеме и занимаются её устранением. Средства будут возвращены на Вашу карту по результатам обработки заявки, о чем Вы будете уведомлены смс-сообщением.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: al-m

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
hector, здравствуйте.
Мы были вынуждены принять решение об увеличении комиссии на подобные операции, чтобы снизить нагрузку на кассу. Вы можете купюрами бОльшего номинала пополнить свою карту через терминалы самообслуживания и потом снять в банкомате, выбрав номинал меньше.
С уважением, ПриватБанк.
Ну, блин, учитывая то, что в банкометах Приватбанка и купюры чаще всего минимум по 100, а то чаще всего по 200 и выше (из-за чего приходится ходить в банкометы других банков снимать бабло), то да, шансы на такой размен просто 100500 процентов, только со знаком "минус". :mad: Но даже и тут банк себя не обидит, взяв процентик за пополнение карты, коли она не кредитка. Да, это не 100 грн за размен, но все равно. Уж лучше бы вы просто написали на кассе, что размена нет и все. Вечно крутят, то мелочи не дают на сдачу, то ещё какую то фигню придумывают. Во многих магазинах хотя бы спички заставляют купить, что бы разменять, но 100 грн, это да, это по нашему, по "бенински".
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Ну значит надо было 1 грн попросить на карту забросить :)
так они ж к бас-тумбе отправят.
Один фиг через депо протаскивать, проще чем шариковой ручкой писать и клеить марки.
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
так они ж к бас-тумбе отправят.
Так а там 1 грн обычно не принимает же, тем более в отделениях :) + я писал, что в кассе как раз пенсионерка без проблем пополняла карту без комиссии.
 
Реєстрація
16.07.14
Місто
Киев
al-m: у меня точно такая же ситуация. Обратился в поддержку банка и Али. Всё как обычно банк сказал виноват Али, Али сказал, что виноват банк. Проплатил заново (58 центов- деньги небольшие) - платёж прошёл мгновенно, но в выписке банка теперь снято два раза по 58 центов. Вторую неполучившуюся покупку повторно не провожу (4,48$)- буду ждать реакции или банка или Али на предыдущие сбои, время на оплату 18 дней. Банк сказал(чат с консультантом) отменять заказ, но что это даст? Я потратил кучу монеток, купон, да и вещь нужная мне. Вопрос: как банк вообще мог провести платёж если я не вводил пароль из присланного СМС, подтверджение паролем в настройке у меня включено?
 
  • Like
Реакції: al-m

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Я не утверждаю - может и снятие. Я тогда не смотрел выписку.

При этом недавно в очереди пенсионерка при мне 1) попросила снять с пенсионной карты 2) полученные наличные попросила частично внести на кредитку (судя по всему) 3) достала бумажную квитанцию и оплатила свет. Все это было без комиссии, как я понял, и говорила она о каждой операции после завершения предыдущей. Ну и где эта разгрузка кассы? Мне казалось ,что в кассе давно еще вводили комиссию на подобное.
p.s. Ничего не имею против самой женщины: ну "боится" может она банкоматов / терминалов - это другой вопрос, но все-равно одно время с такими операциями отправляли к банкомату / терминалу, где уже сотрудники банка дежурные консультировали.
Пенсионеры банка обслуживаются без комиссии.
 
Реєстрація
29.03.16
Місто
Украина, Харьков
... подтверджение паролем в настройке у меня включено

Нигде не встречал в настройках включение/отключение подтверждения при оплате картой в интернете. Решение о подтверждении или его отсутствии принимает магазин. Если речь о подтверждении входа в Приват24, то оно тут не при чем.

У меня на днях тоже оплата на Али прошла без подтверждения, даже не было перехода на 3D Secure, но у меня карта привязана к AliPay и с нее и раньше осуществлялись платежи.
 
Реєстрація
16.07.14
Місто
Киев
dmitriy_k: я неправильно уточнил. Мне в чате косультант Приватбанка доказывал, что у меня настроена оплата в Али без пароля. Я же заявлял что пароль к переводу денег я получаю в СМС от Привата и ввожу его в приватовскую платёжку. Позавчера я этого не сделал: после сообщения от Алиэкспресс что технические проблемы я просто закрыл приложение, а сообщение с паролем получил только через полчаса. Я его проигнорировал- куда мне уже было его вводить. Каково же было моё удивление, когда ещё через пол-часа я получаю СМС от Привата что деньги ушли. СМС пришло потому что прплата была больше 100 грн, а за все "покупки" меньше ста грн молча ушли деньги. Потом я сделал совсем другую покупку, получив СМС и ввел пароль, всё прошло мгновенно. Я редко захожу в Приват24 и теперь думаю, а сколько я денег выбросил, не контролируя оплату. К примеру я покупаю что-то на 50 центов, проплатить "по техническим проблемам" не то банка, не то Али не получилось. Потом оплачиваю по новой и всё получается, но сняло у меня деньги за две операции, но за один товар.
Вопрос остаётся тем же: как Приват провёл операцию перевода (покупки товара) денег с моего счёта без подтверждения с моей стороны?
P.S. к dmitriy_k: а в Вашем личном кабинете Али тот товар за который Вы заплатили без подтверждения пароля из СМС изменил свой статус с "ожидается платёж" на "оплата произведена"?
 
Зверху