Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Sergee Kh

Заблокирован
Реєстрація
15.10.11
Місто
Харьков
Телефон
Кисиоми Ридми 3S
Всем доброго дня. В магазине Aliexpress оплачивал телефон, но его сразу отменили. Со счёта списалось 129.99$. Я обратился в приватбанк. Мне сказали что деньги заблокированны и ожидать 30 дней и дали номер заявки. Они прошли, а денег нет. Сегодня звонил опять в приват. Теперь они утверждают про 180 дней:eek: Как мне забрать деньги? А то я так чувствую это может растянуться надолго:mad:

Мне помогло письмо на эл.почту в поддержку, вернули сразу
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Оформил я в прошлом месяце две транзакции в мгновенную растрочку , одну с интернет карты, а одну с универсальной привата. В итоге две растрочки привязаны к универсалке Абанка (!). А вот какое отношение Абанк вообще к этому имеет-не могу понять. Вот только боюсь, чтобы не было такое, что я закину деньги на платеж на универсальную абанка, а платеж захочет снять с приватовской... В чате сначала сказали, что платеж будет снять с универсальной, но потом чудесным образом все поменялось, и платеж уже должен быть списан с абанковской... Одним словом, два слова
 
Реєстрація
30.05.13
Місто
Киев
Alef, сумма до полного погашения смениться завтра, сегодняшний приход еще не учтен
зачисление средств происходит онлайн, и остаток всегда актуальный

ничего не изменилось.
Личные средства: 0.50 ГРН
Сумма полного погашения: 6ХХ.70 ГРН

Есть какой либо объективный и достоверный признак что карта в грейсе? Я у пятерых операторов поддержки в чате и голосом не смог добиться. Видимо такого признака нет, окромя транзакции начисления процентов за пользование кредитными средствами, которая повиться только в начале декабря, в моём случае.
 
Реєстрація
30.11.15
Місто
Львов
Телефон
iPhone Х , iPhone 8 plus , iPad mini LTE
хто підкаже як вирішити проблему , 24.10 зробив 3 перекази на карту привату ,2 прийшли а 3й не прийшов. перекази робив з карт на карту , гроші з карти списались , в банку з якої списувались кошти дали відповідь " операція пройшла успішно " , 24.10 в приват 24 ще показувало операцію " зарахування коштів" після звернення до оператора привату , даний пунк зник , злишилось лиш ті що пройшли успішно . хто підкаже рішення проблеми ?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Народ...Коротше як вияснилося, закінчується термін дії пластика моєї зарплатної карти, А перевипустити не можу бо не вклеєна фотка в 25 років(у вік цифрових технологій і безконтактний/безкарткових платежів для банка це виявилось дуже важливо) тому в мене є декілька питань:
1)Чи дійсний Сам рахунок карти(А якщо ні,то куда піде моя зарплата)?
2)Чи лишається можливим зняття коштів через приват 24 при позитивній відповіді на 1 питання?
3) Можливо є які обхідні варіанти для перевипуску карти, тому що не маю Тепер можливості поїхати в іншу частину країни, по місцю прописки, для вклкйки фото.
Дякую.

Доброго дня!
Якщо строк дії карти пройшов, заробітна плата не може бути нарахована на карту, вона може зарахуватись на поточний рахунок, який буде відкрито автоматично.
Якщо на карті, строк дії якої закінчився залишились кошти, через Приват24 Ви можете перевести кошти на іншу активну карту.
Рекомендуємо для перевипуску карти, звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку.
З повагою, ПриватБанк.

Добавлено через 1 минуту
Оформил я в прошлом месяце две транзакции в мгновенную растрочку , одну с интернет карты, а одну с универсальной привата. В итоге две растрочки привязаны к универсалке Абанка (!). А вот какое отношение Абанк вообще к этому имеет-не могу понять. Вот только боюсь, чтобы не было такое, что я закину деньги на платеж на универсальную абанка, а платеж захочет снять с приватовской... В чате сначала сказали, что платеж будет снять с универсальной, но потом чудесным образом все поменялось, и платеж уже должен быть списан с абанковской... Одним словом, два слова

Скарамуш, добрый день!
Направьте, пожалуйста, на [email protected] или личным сообщением детали сложившейся ситуации и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию и решить возникшие вопросы.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 5 минут
хто підкаже як вирішити проблему , 24.10 зробив 3 перекази на карту привату ,2 прийшли а 3й не прийшов. перекази робив з карт на карту , гроші з карти списались , в банку з якої списувались кошти дали відповідь " операція пройшла успішно " , 24.10 в приват 24 ще показувало операцію " зарахування коштів" після звернення до оператора привату , даний пунк зник , злишилось лиш ті що пройшли успішно . хто підкаже рішення проблеми ?

VladRome, для більш детального розгляду, уточніть, будь ласка, на [email protected] або особистим повідомленням Ваші контактні дані та детальний опис ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Личные средства: 0.50 ГРН
Есть какой либо объективный и достоверный признак что карта в грейсе?
Есть возможность узнать мнение Корезоида по данному вопросу.
Необходимо произвести списание на сумму от 51 коп (чтобы личных средств не было и появилась задолженность хотя бы в 1 коп), тогда появится кнопка "Рассчитать"...
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] подскажите, на собственные средства в долларах на "Универсальная gold" проценты на остаток собственных средств начисляются? Если да, в каком размере и куда (бонус+)?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] подскажите, на собственные средства в долларах на "Универсальная gold" проценты на остаток собственных средств начисляются? Если да, в каком размере и куда (бонус+)?

Arbitr, добрый день!
Проценты на остаток по валютным (USD, EUR) и рублевым картам “Универсальная GOLD” не начисляются.
С уважением, ПриватБанк.
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Arbitr, c 01.07.2016 депозитное свойство по валютным картам отключено http://pb.ua/0822
 
Реєстрація
30.05.13
Місто
Киев
Есть возможность узнать мнение Корезоида по данному вопросу.
Необходимо произвести списание на сумму от 51 коп (чтобы личных средств не было и появилась задолженность хотя бы в 1 коп), тогда появится кнопка "Рассчитать"...

кнопка "Рассчитать" никуда и не исчезала, именно после её нажания появляется:
Сумма полного погашения: 6ХХ.70 ГРН
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Alef, при задолженности по кнопке "Рассчитать" внизу также появляется несколько строчек, в которых обычно присутствует информация о наличии/отсутствии льготного периода.
 
Реєстрація
30.05.13
Місто
Киев
Alef, при задолженности по кнопке "Рассчитать" внизу также появляется несколько строчек, в которых обычно присутствует информация о наличии/отсутствии льготного периода.

кто-то видел эту информацию? на что она похожа?
Там обысно фраза "чтобы не платить никаких процентов..." - это признак?
Сейчас такой фразы нет, может завтра появится, если карта в грейсе.

Добавлено через 2 минуты
Вот за это и не люблю приват - нереально добиться до толкового специалиста.

В основном отписки и копипасты из правил/тарифов/инструкций.
В дельте можно было выйти на толковых спецов ответы которых были по существу.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Вот за это и не люблю приват - нереально добиться до толкового специалиста.
.
А зачем он нужен?)) Там Корезоид всем управляет)). Вот когда он напишет в меню "Рассчитать" про заветное 25 число, что все траты в этом месяце нужно погасить до 25 числа следующего или посчитает необходимую сумму к погашению на 25 число текущего, тогда и будете в грейсе.))
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
кто-то видел эту информацию? на что она похожа?
Там обысно фраза "чтобы не платить никаких процентов..." - это признак?

Да, это признак. Иначе звучит наподобие "вы не в льготном периоде и на всю сумму ежедневно начисляются проценты".

Сейчас такой фразы нет, может завтра появится, если карта в грейсе

Карта в минусе?

нереально добиться до толкового специалиста

Нужно спрашивать исключительно у Корезоида. Только он всё знает и всем управляет. :dash1:
 

ВанОО

Заблокирован
Реєстрація
26.09.14
Місто
Белая Церковь
Woffka, да

Добавлено через 42 секунды
Акцию продлили , по моей прозьбе, до конца года
 
Останнє редагування:

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
Планирую сделать покупку в оплату частями.
Соотв. вопрос.
1) есть долг по универсалке, но в приват24 пишут что лимит на оплату частями присутствует. мне его дадут, не гася кредитку полностью?
2) какие-то переплаты, комиссии, проценты есть?
если сумма просто разбивается на части и я за пару мес. всё гашу?
п.с. спасибо
 

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
1 Если хватает лимита для ОЧ то платите. 2 если погасите карту в 0 и накините обязательный платёж то % нет, иначе 4% от платежа (не от всей суммы). 1-й платёж (при оформлении не считается). 3 если хотите погасить досрочно в приват24 выбрать ОЧ и нажать погасить.
 

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
у меня лимит по кредитке 5000.
использовано 4900. гасить пока нет возмодности.
лимит ОЧ 18500.
покупку на 15000 хочу сделать.
в наличии денег нет.
там обязательный первый платеж есть? если да, то в каком размере?
и 4% от какой суммы?
 

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
на сайте же все написано
http://chast.privatbank.ua/pp_site/?lang=uk
Чи є додаткові комісії, страховки тощо?
У разі, якщо щомісячний платіж по сервісу списуються в рахунок кредитних коштів - стягується комісія в розмірі 4% від суми платежу за використання кредитного ліміту. Додаткові комісії, страховки та ін. По сервісу "Оплата частинами" відсутні.
 
Зверху