vein
Заблокирован
Немного путано так кто траф приземляет?
Ashaev, вот взял и всех вложил
Что ещё переименовать абы сеть не улучшать.сайт 3mob.net.ua = trimob.ua
А если в двух словах что изменилось?з 24.10.2016 вносяться зміни у Правила надання та отримання послуг рухомого (мобільного) зв’язку та додаткових послуг ТОВ «ТриМоб» і у зразкову форму договору про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку.
Добавили:12.3 Абонент може вимагати від ТриМоб відшкодування завданих йому збитків, якщо вони виникли з вини
ТриМоб і це буде доведено в судовому порядку.
8.2 У зв‘язку з наявністю технічних особливостей в процедурі обміну даними між Роумінг-партнерами
щодо обсягу спожитих Послуг у міжнародному роумінгу, списання коштів з Особового рахунку
Абонента відбувається по мірі одержання відповідних даних щодо обсягу спожитих послуг від
Роумінг-партнера та може відбуватись із затримкою до 3 (трьох) розрахункових періодів після
отримання Послуг у міжнародному роумінгу;
8.3 Активація послуги «Міжнародного роумінгу»:
для Контрактного Абонента, з яким укладено письмовий Договір та який користується Послугами
менше 6-ти місяців, замовлення послуги «Міжнародний роумінг» можливо за умови сплати
останнього Рахунку за Послуги та внесення додаткового авансового платежу, розмір якого
встановлюється додатково на кожний номер (або наявності відповідного авансу на Особовому
рахунку, розмір якого встановлює ТриМоб додатково), по якому замовляється дана послуга;
для Контрактного Абонента, з яким укладено письмовий Договір та який користується Послугами
більше 6-ти місяців замовлення послуги «Міжнародний роумінг» можливо за умови, що на Особовому
рахунку Контрактного Абонента є позитивний баланс на момент звернення щодо активації даної
послуги та за умови сплати останнього Рахунку за надані Послуги.
8.4 Перелік Роумінг-партнерів та зміни до нього визначаються ТриМоб;
8.5 ТриМоб не несе відповідальність за якість Послуг роумінгу та за неналежне виконання Роумінг-
партнером зобов’язань перед Абонентом;
8.6 Для отримання послуги доступу до Інтернет/передавання даних Абонентом застосовується Кінцеве
обладнання (модем стандарту UMTS, мобільний телефон стандарту UMTS або інший пристрій, що
призначений для забезпечення передачі даних у мобільній мережі UMTS). Послугу доступу до
мережі Інтернет/передавання даних ТриМоб надає за допомогою Кінцевого обладнання Абонента
на основі відкритого (безпарольного) доступу;
8.7 ТриМоб не несе відповідальності за зміст інформації, що передається його мережами;
8.8 Розрахована максимальна швидкість передавання даних (upload) для послуги доступу до мережі
Інтернет становить до 2,0 Мбіт/с, якщо інше не передбачено умовами Тарифного плану.
Розрахована максимальна швидкість приймання даних (download) для послуги доступу до мережі Інтернет становить до 7,2 Мбіт/с, якщо інше не передбачено умовами Тарифного плану. Протягом
сеансу зв’язку швидкість з‘єднання може змінюватись в залежності від рівня завантаження
телекомунікаційної мережі;
8.9 ТриМоб має право припинити надання Абоненту послуги доступу до мережі Інтернет/передавання
даних у разі порушення вимог цих Правил або умов укладеного Договору;
8.10 ТриМоб залишає за собою право залучати для здійснення своїх обов‘язків стосовно надання
послуги доступу до мережі Інтернет/передавання даних третіх осіб на підставі укладених договорів;
8.11 ТриМоб надає Абоненту інформацію щодо якості, вартості та порядку надання послуги доступу до
мережі Інтернет/передавання даних;
8.12 Абонент зобов’язаний вживати заходів до недопущення використання власних мережевих
ідентифікаторів, адрес та доменних імен іншими особами;
8.13 Абонент несе повну відповідальність за зберігання та використання даних свого облікового запису
(логінів та паролей) у разі його наявності;
8.14 ТриМоб не несе відповідальність за належне функціонування та доступність певних сегментів
мережі Інтернет, які знаходяться поза сферою контролю з боку ТриМоб;
8.15 ТриМоб не контролює і не несе відповідальності за дотримання прав, точність, повноту i
придатність інформації, якість i функції товарів та послуг, наданих Споживачу через мережу
Інтернет іншими особами;
8.16 За жодних обставин ТриМоб не несе відповідальності за прямий або непрямий збиток, заподіяний
Споживачу або іншій особі при використанні або неможливості використання Послуг. ТриМоб
також звільняється від відповідальності за прямий або непрямий збиток, нанесений Споживачу в
силу його залежності від товарів, послуг та інформації, замовлених через мережу Інтернет, зокрема,
за допомогою Послуг або нанесений у результаті помилок, пропусків, перерв у роботі, видалення
файлів, дефектів, затримок у роботі або передачі даних, або зміни функцій;
8.17 ТриМоб звільняється від відповідальності за недоставляння електронних листів/повідомлень до або
від Споживача в разі, коли причиною недоставляння є занесення поштового серверу (ТриМоб або
будь-якого іншого поштового серверу) або ІР-адреси Споживача до чорного списку (Black List) з
вини Споживача;
8.18 ТриМоб не має ніякого впливу на тих фізичних та юридичних осіб, які формують чорні списки
(Black Lists) і не бере участі в вирішенні конфліктних питань та суперечок між Споживачем та
вказаними особами;
8.19 ТриМоб залишає за собою право цілком або частково видалити або відмовити у пересиланні будь-
якої інформації та матеріалів, якщо вони тим чи іншим чином пов`язані з вчиненням Споживачем
будь-яких протиправних дій, зазначених пп. 7.1.6, 7.1.8-7.1.11 цих Правил;
Но хорошо, что Тримоб остаётся как самостоятельный оператор.