Довго мовчав, але заплановане зробив та готовий поділитись. Багато слів, висновки останнім рядком.
Ця подія сталась в вересні 2016 року на одному з київських відділень, яке я обслуговую, та яке не маючи резервного каналу зв`язку було підключено лише через інет Київстару. Я ще в 2004 році це відділення підключав до інету від Голден Телекому. ГТ з часом став КС.
Так от, в вересні відділення лишається без інету від КС. А це означає, що відділення не працює та не заробляє гроші. Ну і імідж в ж@пу, якщо не працює годинами.
Доволі бистро я визначаю, що фізика є, а логіка відсутня. Телефоную ВИДІЛЕНОМУ корпоративному манагеру КС на мобільний, не бере трубку - він у відпустці. Знаходжу манагера, що його заміняє. Отримую відповідь, що за вказаною адресою в них взагалі відсутній сервіс. Починаю розповідати, що сервіс працював більше 10 років, щомісячно сплачувалось за нього 1100 грн, що особисто займався підключенням, а також надав їм скан договору з ГТ та скан листа від КС що вони є правонаступниками ГТ по всіх договорах. Все це як горох об стінку. За пів-дня я підняв повітряний резерв, а КСу пофігу. Відзвонився адмін, каже що таки знайшов наше включення, воно незрозуміло на кого оформлено по КСному білінгу і було блокування з сторони КС. АЛЕ ЗРОБИТИ ВІН НІЧОГО НЕ МОЖЕ. Далі і манагери НІЧИМ ДОПОМОГТИ НЕ МОЖУТЬ.
За два дні підключив відділення оптикою від іншого провайдера та прийняв рішення мінімізувати використання цього довбанутого оператора номер один на псевдо "НІЧИМ ДОПОМОГТИ НЕ МОЖЕМО".
Звітую.
На сьогодні:
- відключив 3 корпоративних номера мобільного зв`язку (більше не було, сидимо на яєчках)
- відключив 4 канали передачі даних
- поставив лише на вхідні 14 стаціонарних номерів
- відмовився від хостінгу та підтримки доменних імен
Планую цього року:
- відключити всі канали передачі даних
- відмовитись повністю від стаціонарної телефонії (60 номерів)
По грошах вже КСу плачу менше на 6500-7000 грн. в місяць. Отак, копійчиною відреагував на бездію/безпрєдєл оператора.