Ну що. хто тут писав, що потрібно Приват 24 прив"язувати на контракт, бо це надійніше?
Вчора моїй половинці, яка юзає
контракт (зареєстровано на мене), раптово вирубали номер. При спробі позвонити на нього трубку підняв якись мужик, і заявив безапеляційно, що це його номер, яким деякий час не користувався, а зараз відновив. Жінчина сімка в цей час була деактивована. Враховуючи, що на той номер прив"язаний Приват24, вона мусила терміново блокувати через дзвінок Привату всі картки і рахунки (респект оператору Привату, з пів слова зрозуміла що сталося, і прийняла заявку на блокування всіх рахунків).
Я тим часом визвонював на оператора МТС, яка спочатку категорично відмовлялася вірити, що у мене свиснули контрактний номер. І тільки через 5 хв наради з якимось начальником вона визнала, що я правий. Пояснювати що відбулося оператор відмовилася, сказала, що максимум може заблокувати і стару, і нову сімку до ранку, поки я прийду в ЦОА з паспортом, щоб довести, що це моя сімка.
Сьогодні відвідав ЦОА (нове, водафонівське), і так і не почув від представника пояснень, що відбулося з моєю сімкою. По його словаам - це технічна помилка когось з персоналу компанії, але надати інформацію хто саме і в якому відділенні оформлювали заявку відмовився, бо сказав, що система не баче. Всі наступні питання він запропонував задавати центральному офісу в Києві.
Я знаю, що представники компанії читають форум, тому у мене до вас є кілька питань:
1. Номер 50 хвилин належав іншій людині, що вона робила з сімкою в цей час (дзвінки в уганду чи операції банкінгу, та інші приколи)? Як мені отримати доступ до цієї інформації?
2. Яким чином могла відбутися ця "технічна помилка"? Причому перед деактивацією сімки жінці встигла зайти СМС, що її номер змінено. У ваших співробітників руки з сраки ростуть, чи це свідома співпраця з шахраями?
3. Які заходи збирається вжити компанія, щоб такі "помилки" були неможливі в майбутньому? Басні про "проведена роз"яснювальна робота" лишіть при собі, з ваших контрактів і так люди втікають, ті хто лишилися - сидять тільки заради гарантії цілісності і збереження сімки. А гарантії, як виявилося, відсутні.
ПС Офіційний письмовий запит на ваш центральний офіс я обов"язково продублюю, бо "ой вибачте, ми не знаємо що сталося" у відповідь на дану ситуацію від телефоннного опреатора і від представника ЦОА мене абсолюно не влаштовує.