lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:

gloogin

Заблокирован
Реєстрація
29.07.16
Місто
Винница

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
kaev, да ну, только что проверил - отлично переадресовывается и снимает с пакетных. Поставил переадресацию на 066.
 
Реєстрація
15.05.16
Місто
Brodnica
Телефон
Samsung A53 5G
Marius, только что перепроверил. С лайфа поставил переадресацию на конвергентный ИТ, звонок прошёл. Дальнейшая переадресация с ИТ на КС тоже прошла.
kaev, и с тарификацией переадресации всё нормально. Пакетные минуты (конкретно в ЛС) расходовалисьуются на переадресацию. Совсем другое дело, что переадресация с ЛС на врагов - бесплатна, а с ЛС на ЛС - платная.

UPD. Уточню, что под
на врагов - бесплатна
имел в виду то, что не будет взыматься дополнительных плат, кроме либо базовой тарификации на врагов, либо пакетных минут.
 
Останнє редагування:

style

Заблокирован
Реєстрація
06.08.12
Місто
КИЕВ
Їду в Білорусь на день,як звонити дешево , що порадите????
 

goga

Звичайний свинорил
Реєстрація
25.10.09
Місто
Одеса
Дуже цікаве питання.
Коли в лайфі вважається номер активований - коли картка встає в телефон і бачить мережу чи коли з неї робиться першій дзвінок?
Просто є куплений неактивований пільговий, а брав мамі, щоб могла спокійно у Києві спілкуватися.
Через декілька днів буде їхати.
Не хочеться і раніше активувати та й начитався, як їх блокують.
 

johnlife

gutta cavat lapidem
Реєстрація
11.10.15
Місто
Житомир
Телефон
12 128 (A2172)
Корисні USSD номери (для шапки) (буде ще оновлюватись)

[highlight]Інформація за вашим номером: (БЕЗКОШТОВНО)[/highlight]
Послуга: | USSD код
Дізнатися свій номер і тарифний план|*161#
Перевірити залишок хвилин, MB, SMS|*121#
Меню керування підключеними послугами|*112#
Дізнатися IMEI телефону|*#06#
Змінити мову спілкування з lifecell|*133#
Послуга «СуперПароль»|*123*779#

[highlight]Фінансові послуги:[/highlight]
Послуга | USSD код
Послуга "Додаткові гроші"|*117*1#
Послуга "Передзвони мені"|*124*3*380ХХХХХХХХХ#
Послуга "Переказ балансу"| *111*номер*сумма# (*111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#)
Поповнення карткою без комісії|*115#

[highlight]Сервіси:[/highlight]
Послуга | USSD код
Віртуальний помічник|*543*322#
BiP у роумінгу|*105#

[highlight]Додаткові послуги[/highlight]
Послуга | USSD код
Дізнатися точний час і дату|*160#
Мелорінг|*150#
Послуга "Заборона визначення номера"|*123*2547#
Замовити додаткові хвилини всі оператори|*220#
Послуга "125 SMS"|*123*125#
Послуга "lifecell 500 SMS"|*123*500#
Замовити додаткові ГБ|*301#
Послуга "lifecell Відео"|*226#
Послуга "Соціальні мережі + Яндекс"|*123*79#
Безліміт на Viber, WhatsApp і Skype|*224#
 
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
"Дізнатися IMEI телефону" -- это не услуга сети, а возможность, заложенная в прошивке.

Послуга "Переказ балансу" *111*номер*сумма# (*111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#)
Пропустил диез.

Безліміт на Viber, WhatsApp і Skype как раз и предоставляется Послуга "Цифрове спілкування" -- зачем дублировать?
 

johnlife

gutta cavat lapidem
Реєстрація
11.10.15
Місто
Житомир
Телефон
12 128 (A2172)
MASolomko, это "вырезанная сборка" от lifecell, не все поправил еще

диез добавил, по поводу IMEI - об услугах сети речь не идет, чисто для информации, а цифрове спілкування уберу

да, и любой желающий пусть добавляет свою инфу, которую считает полезной
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
по поводу IMEI - об услугах сети речь не идет, чисто для информации
Хорошо, тогда ответь на вопрос. Как IMEI устройства может напрямую связан с "Інформація за вашим номером: (БЕЗКОШТОВНО)"?
 

goga

Звичайний свинорил
Реєстрація
25.10.09
Місто
Одеса
Дуже цікаве питання.
Коли в лайфі вважається номер активований - коли картка встає в телефон і бачить мережу чи коли з неї робиться першій дзвінок?
Просто є куплений неактивований пільговий, а брав мамі, щоб могла спокійно у Києві спілкуватися.
Через декілька днів буде їхати.
Не хочеться і раніше активувати та й начитався, як їх блокують.

Відповідаю сам.

Коли вставив картку - мережа з'явилася.
Дзвінки на номер показують, що номер тимчасово не обслуговується.

Перший дзвінок на номер абонента - спочатку розповідають, який лайф гарний, потім йде з'єднання.

Висновок - активація номеру лише після дзвінка. Тариф "Пільговий".
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Как установить пароль на номер Лайф? Ответы на какие вопросы нужно знать? Через чат это можно сделать?
 
Реєстрація
22.01.16
Місто
Брашов, Румунія
Якщо мається на увазі послуга СуперПароль, то:
1. надішли SMS з текстом PAROL на номер 123;
2. подзвони *123#, вибери категорію Upravlinnya rahunkom, потім SuperParol і Otrymaty novyi SuperParol;
3. набери *123*779#.
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Якщо мається на увазі послуга СуперПароль, то:
1. надішли SMS з текстом PAROL на номер 123;
2. подзвони *123#, вибери категорію Upravlinnya rahunkom, потім SuperParol і Otrymaty novyi SuperParol;
3. набери *123*779#.

Пароль нужен для восстановления номера в ЦОА. Его же, вроде, через оператора устанавливают. А эти шаги для какого пароля? Для чего он?
 
Зверху