Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
15.12.15
Місто
Київ
Телефон
Zenfone 10
@Квазар, как разрешилось?
Здешний бот ответил ждать 2 недели решения заявки. 2 недели. 2 гривны. Мне пофиг, просто из принципа.

А оператор из 3700 говорила о сутках. С"3.14"здела.
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
А давно з'явилась можливість зараховувати кошти з валютного ПВ на грн КДВ? Чи то я сліпий був і вони завжди там були?)))
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
так, а теперь распиши процесс логина на приват, учитывая, что логин/пароль это пара, так как в 99% случаев используют соль, включающую логин. И как я, не зная логина и пароля залогинюсь. Даже не учитываем 2-факторную аутентификацию.

Цей процес потрібно взнати в Привата.

Я розписав те, що було в мене.
1. Абсолютно лівий номер, ніколи не повязаний з Приватом, розпізнається як фінансовий. Виникає помилка аутентифікації.
2. Після цього вже йде помилка авторизації. Тобто на той самий лівий номер надсилають смс з паролем для входу в Приват-24.
3. Вводиться пароль і двухкрокова авторизація пройшла.
Отже зловмисник авторизувався в системі Приват24. А далі вже його фантазія.
 

Menwyy

все четко
Реєстрація
01.07.09
Місто
Киев
Телефон
Nokia E72
Цей процес потрібно взнати в Привата.

Я розписав те, що було в мене.
1. Абсолютно лівий номер, ніколи не повязаний з Приватом, розпізнається як фінансовий. Виникає помилка аутентифікації.
2. Після цього вже йде помилка авторизації. Тобто на той самий лівий номер надсилають смс з паролем для входу в Приват-24.
3. Вводиться пароль і двухкрокова авторизація пройшла.
Отже зловмисник авторизувався в системі Приват24. А далі вже його фантазія.

1) ты не знаешь был ли он когда-то засвечен в привате до тебя (ну разве он появился у тебя до появления привата)
2) смс отправляется, насколько я помню, только в случае корректного ввода своего пароля.
3) если, по твоим словам, номер никогда не был засвечен в привате, то в чей аккаунт попадет входящий? Если уникальным айди есть номер мобильного.

В общем че-то ты себе нашифровал. То, что тебе пришла такого рода смс вообще никак не свидетельствует о том, что кто-то куда-то может попасть.

п.с.: при ошибке аутентификации пользователь не допускается до процесса авторизации так что это тоже ты куда-то не туда пошел.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
ну разве он появился у тебя до появления привата
Номер мій з часів Екотелу.

В общем че-то ты себе нашифровал. То, что тебе пришла такого рода смс вообще никак не свидетельствует о том, что кто-то куда-то может попасть.
Якраз це і свідчить про те, що хтось кудись може попасти. Інакше би смс взагалі не прийшла.

при ошибке аутентификации пользователь не допускается до процесса авторизации так что это тоже ты куда-то не туда пошел.
Я нікуди не йшов. Абсолютно лівий логін система аутентифікації прийняла як коректний.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Qwertивый, через термінал в Приват24 вже пускає?
Текст смс: "Privat24. Ne peredavaite cei parol nikomu. Parol vhodu: 91-85 . Yakscho ...."
І ще дивно було, за пару хвилин був дзвінок з приватівського номеру, однак не встиг відповісти. Напевно була авторизація через дзвінок.
 

alex_b

Особый статус
Реєстрація
15.04.10
Місто
Черкассы
Телефон
MiMax 3/32 "096 Онлайн3ж/063 Удобный"
Кочевник, похоже таки терминал. У них прошивки обновили, может что и поменялось.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
AngryDen, валяется... Видимо, Приват перебухал на майских шашлыках... Оплатить Универсалкой через PayPal тоже не получается.
 

NokLa

Заблокирован
Реєстрація
13.03.17
Місто
г.Киев
Что это может быть: при попытке зайти в privat24 думает до бесконечности. Приложение privat24 на Андроид очень долго думает, потом наконец показывает и видно что вообще карт нет или не все карты (самую главную не показывает).
Пробую тогда зайти через браузер, QR код отправлен с Андроида -> ничего не происходит в браузере. Пробую тогда через SMS, но до SMS даже не доходит - ввожу номер телефона и думает до бесконечности...
Это временные трудности Привата или у меня что-то?
Кстати заметил что приложение на Андроид стало тёмного цвета после обновления. Когда раньше было светлым то хорошо работало.
Чего делать?
PS Заметил что вроде и у других глючит.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Вход в приват 24 у всех лежит?
Так каждый вечер воскресенья или повезло?

AngryDen, здравствуйте.
Ранее могли наблюдаться трудности в работе Приват24. На текущий момент проблема устранена и Вы можете воспользоваться Приват24.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
С уважением, ПриватБанк.
 

NokLa

Заблокирован
Реєстрація
13.03.17
Місто
г.Киев
Не работает приложение "Мои вклады" для Android. Раньше нормально всё было. Видимо приложение обновилось и после этого уже не могу зайти в него (авторизация). Как исправить?
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Не работает приложение "Мои вклады" для Android. Раньше нормально всё было. Видимо приложение обновилось и после этого уже не могу зайти в него (авторизация). Как исправить?
Все працює. Перевірте чи стоїть остання версія, можливо таки не оновилась?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Не работает приложение "Мои вклады" для Android. Раньше нормально всё было. Видимо приложение обновилось и после этого уже не могу зайти в него (авторизация). Как исправить?
Поможет очистка данных приложения.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Не работает приложение "Мои вклады" для Android. Раньше нормально всё было. Видимо приложение обновилось и после этого уже не могу зайти в него (авторизация). Как исправить?

Добрый день!
В данное время приложение "Мои вклады" работает в штатном режиме.
Рекомендуем в настройках телефона удалить данные о приложении (Настройки / Приложения / Мои вклады / Очистить кэш и Очистить данные), подключиться к другому соединению и повторно авторизовываться. После чего ошибки возникать не будет.
С уважением, ПриватБанк.
 

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Попал и я на беспредел Привата:

30-го мне надо было пополнить счет, чтоб 1-го снялась абонка. Через сайт КС не приходила СМС с кодом подтверждения, решил наплевать на гривну комиссии, уже вечером зашёл через П24 для Андроида - там успешно снялись 36 грн, однако на счет не поступили. Звоню в Приват - говорят проблемы, ждите, решаем. Ну думаю ладно, 1-го поступят... А нифига! 1-го звоню - говорят решается. Пополнил уже в другом месте, звоню вечером - говорят, деньги на счет не поступят, 3-го вернутся на карточку.

И вот, вчера до 17.00 деньги не вернулись, звоню опять в поддержку, объясняю ситуацию, а там говорят - ничего мы не вернем, пополнение прошло успешно. Я, еле сдерживаясь от грубостей, объясняю, что номер принадлежит мне и что деньги не поступали. Оператор предлагает составить заявку в техотдел, типа будут разбираться. Обещают 1-3 рабочих дня.

Конечно, 36 грн - сумма очень маленькая, но я не собираюсь её дарить банку. Подскажите, каковы должны быть мои действия в случае, если заявка не будет рассмотрена в мою пользу?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Попал и я на беспредел Привата:

30-го мне надо было пополнить счет, чтоб 1-го снялась абонка. Через сайт КС не приходила СМС с кодом подтверждения, решил наплевать на гривну комиссии, уже вечером зашёл через П24 для Андроида - там успешно снялись 36 грн, однако на счет не поступили. Звоню в Приват - говорят проблемы, ждите, решаем. Ну думаю ладно, 1-го поступят... А нифига! 1-го звоню - говорят решается. Пополнил уже в другом месте, звоню вечером - говорят, деньги на счет не поступят, 3-го вернутся на карточку.

И вот, вчера до 17.00 деньги не вернулись, звоню опять в поддержку, объясняю ситуацию, а там говорят - ничего мы не вернем, пополнение прошло успешно. Я, еле сдерживаясь от грубостей, объясняю, что номер принадлежит мне и что деньги не поступали. Оператор предлагает составить заявку в техотдел, типа будут разбираться. Обещают 1-3 рабочих дня.

Конечно, 36 грн - сумма очень маленькая, но я не собираюсь её дарить банку. Подскажите, каковы должны быть мои действия в случае, если заявка не будет рассмотрена в мою пользу?

Добрый день!
Направьте, пожалуйста, на [email protected] детали вопроса и контактные данные, чтобы мы могли помочь Вам в его решении.
С уважением, ПриватБанк.
 
Зверху