Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Andryuha, просто идешь и меняешь эту. Или проходишь процедуру, что пришел поменять из-за её потери.
 

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

если есть в наличии симкарта VF 3в1, но хотелось бы с 4G Ready, то есть ли какая-то возможность бесплатной замены?
Нужно зайти в ЦОА и узнать если или нету . На форуме экстрасенсов нету. ;)
 
Реєстрація
13.11.16
Місто
Днепр
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Подскажите пожалуйста,
при замене формата сим-карты обязательно ли наличие документов ?
Нет желания подвязывать документы под симку на предоплате.
К сим-карте которую нужно заменить есть холдер и бумаж.упаковка стартового пакета.

Спасибо.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Реєстрація
13.11.16
Місто
Днепр
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Нужна только рабочая сим карта в телефоне

В магазине мтс не захотели обменивать без документов.
На 111 подтвердили требование предоставление документов при обмене.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

В магазине мтс не захотели обменивать без документов.
На 111 подтвердили требование предоставление документов при обмене.
1000 раз уже тут это обсуждалось!

SIM-карты в формате micro- и nano-SIM можно получить в центрах продаж и обслуживания и салонах-магазинах без предварительного создания заявки и без каких-либо документов. http://www.mts.ua/ru/services/poleznye-servisy/ekstra/vosstanovlenie-sim-karty
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Запорожье
Телефон
Realme PadMini
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

В магазине мтс не захотели обменивать без документов.
На 111 подтвердили требование предоставление документов при обмене.

Значит в магазине только диллер, а представителя мтс нет. В таком случае верно, требуют доки. В Запорожье, в диллерских магазинах ( не в каждом) представитель мтс работает только по будням, а в других его нет вовсе.
 
Реєстрація
22.11.15
Місто
Киев
Телефон
Iphone - Meizu
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Менял в Пассаже на Крещатике (неделю назад), надо было nano sim (в телефоне стояла живая карта), паспорт брали ксерили, карточку не забирали старую. Активировалась моментально.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

паспорт брали ксерили,
На лицо халатность и нарушение процедуры у сотрудника. Я бы такому случаю приделал ноги , жалобой на начальника ЦОА (для начала)

PS Но опять таки , о нарушении знаю Я и ещё с 10 форумчан. Но люди в целом этого не знают , с людей можно брать их данные . А куда они потом деваются подумайте сами))))
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Запорожье
Телефон
Realme PadMini
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

На лицо халатность и нарушение процедуры у сотрудника. Я бы такому случаю приделал ноги , жалобой на начальника ЦОА (для начала)

PS Но опять таки , о нарушении знаю Я и ещё с 10 форумчан. Но люди в целом этого не знают , с людей можно брать их данные . А куда они потом деваются подумайте сами))))
Верно. Если ( как минимум ) бумажку о персональных данных не дали на Вам на подпись - нарушение. Так и кредит за Ваш счет возьмут. :D
 
Реєстрація
13.11.16
Місто
Днепр
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Значит в магазине только диллер, а представителя мтс нет. В таком случае верно, требуют доки.
Документы требуют и в магазине где есть представитель Водафон Украина.

На лицо халатность и нарушение процедуры у сотрудника. Я бы такому случаю приделал ноги , жалобой на начальника ЦОА (для начала)
Что за процедура, где она описана и в чем заключается ?

Повторюсь, даже девушка с службы 111 повторила что при замене формата сим-карты нужно предоставить документы ( водит.права, паспорт или пр.)

В общем зайду еще в центральный центр поддержки абонентов, если и там потребуют доки то тогда не судьба.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

serg.mobil, при наличии на руках рабочей SIM-карточки оператора или карточки, на которой виден её серийный номер, дубликат выдают без документов и составления заявления. При старую карту как бы изымают у вас.
https://www.vodafone.ua/uk/pidtrimka/operaciyi-z-simusim-kartkoyu-ta-nomerom

Восстановление карты по причине её утери -- с документами.
 
Реєстрація
13.11.16
Місто
Днепр
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

ещё на сайте МТС, внизу страницы
Это информация для "Восстановление SIM-карты"

Если же зайти в раздел "Замена SIM карты "
вот что там сказано: " Гарантийная замена SIM-карты осуществляется бесплатно. При замене SIM-карты абонентский номер не меняется. В момент осуществления замены владельцу необходимо иметь при себе паспорт."
 
Реєстрація
26.12.16
Місто
Рубежное
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

serg.mobil, а это: " SIM-карты в формате micro- и nano-SIM можно получить в
центрах продаж и обслуживания и салонах-магазинах без предварительного создания заявки и без каких-либо документов."
P.S. Гарантийная замена и замена рабочей - разные вещи..
 
Реєстрація
13.11.16
Місто
Днепр
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

И как тогда это понять,
это все информация из раздела "Восстановление SIM-карты "
- Как восстановить SIM-карту и получить ее на руки

В моем случае, мне нужна замена формата сим-карты, а прямой ссылки на описание этой услуги нигде нет, только информация вырванная из контекста разных услуг по замене сим-карт.
Вот и получается что сотрудники вырывают информацию о предоставлении паспорта при любых манипуляциях с сим-картой.

Опять набрал 111 и пытался доказать что документ не буду предоставлять так как у нас нет соглашения о защите личных данных, но им ничего не докажешь. Просят любой документ иметь при себе для идентификации ( какой, это ведь не котракт ) Обещают информацию сразу удалить.
В общем если не получится обменять без доков - тогда в топку мтс.
 
Реєстрація
26.12.16
Місто
Рубежное
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

serg.mobil, человеческий фактор, упирай на то, что она рабочая и требуется замена формата, ссылайся на инфу с оф. сайта выше, шугани их жалобой начальству и т.п., удачи! ;)
 

lsd

Реєстрація
20.08.15
Місто
Киев
Телефон
OP10Pro, S23U, S24U
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

А не подскажите, где точно в Киеве можно сделать замену рабочей карты, без паспорта и каких-либо данных в виде доп. проверок.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

lsd, в любом фирменном магазине. Список на сайте.
 

lsd

Реєстрація
20.08.15
Місто
Киев
Телефон
OP10Pro, S23U, S24U
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

В "любом" требуют паспорт. Проверенно.
 
Зверху