У столичній підземці впровадили новий механізм оплати проїзду на станції «Кловська». Тепер тут немає кас і жетонів.
Всі види оплати проїзду пропонуються в одному виді автоматів. Найзручнішу для себе модель пасажир обирає самостійно: придбати QR-квиток чи поповнити проїзний, оплатити банківською карткою чи скористатися готівкою.
«Це важливий проект для міста і значний крок до повного впровадження електронного квитка у громадському транспорті столиці. У час розвитку технологій – автоматизація процесів – світова практика. Після завершення пілотного періоду проекту нововведення повністю запрацює у підземці. Зокрема наступними smart- станціями метрополітену будуть «Університет», «Дружби народів», «Либідська» та «Політехнічний інститут», – заявив заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Два роки тому київський метрополітен став п’ятим у світі, де можна оплатити безконтактною банківською карткою. І підприємство продовжує впроваджувати зручні послуги для пасажирів.
«Зараз разом з вами ми ламаємо традицію. Традицію кас, черг та невдоволених пасажирів. Тепер не потрібно довго запитувати. Ви самостійно отримуєте послугу у кілька кліків. Водночас наші співробітники більше не будуть займатися рутиною, з якою легко справляється автоматика. Вони застосовуватимуть свої знання для вирішення нестандартних ситуацій та надання консультацій», - сказав начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
Він також додав, що фахівці працюють над он-лайн поповненням проїзних квитків та мобільним додатком метро.
У розробці проекту автоматизації станцій взяла участь громадська формація «Агенти змін». Безкоштовно для міста волонтери розробляли оптимальні та зручні рішення для пасажирів.
«Нові автомати метро — це повноцінні кіоски самообслуговування, що здатні замінити собою касу, більш того — бути кращими та швидшими за неї. Щоб ви не робили — купували разову поїздку чи картку, поповнювали картку метро готівкою чи банківською карткою, та навіть прив’язували тарифи метро до своєї безконтактної банківської картки — все це ви зможете зробити без зайвих кроків, отримати вчасну підказку, звести майже до нуля можливі помилки», пояснив очільник формації «Агенти змін» Ігор Скляревський.
За його словами перші місяці роботи автоматів їх функціонування буде ретельно вивчатися. Зауваження користувачів враховуватимуться для покращення інтерфейсу.