Re: Новая Почта
Не раджу нікому підписувати договори з Новою поштою для обслуговування в них в якості бізнес-клієнтів. Очікував отримати покращений сервіс, а маю купу турбот. Поясню чому.
Якщо мої контрагенти надсилають мені вантажі і не завжди вчасно повідомляють номер декларації (а інколи взагалі забувають повідомити цей номер), то я ніяк не можу дізнатися про такі відправлення і товар відлежується на складі довгий час, через що я можу пропустити граничний термін безкоштовного зберігання відправлень на складі. Фізособи бачать усі відправленні в додатках Нової пошти для iOS та Android, а для юросіб та ФОП додаток не доступний взагалі. Питав у колл-центрі як зв’язатися з розробником додатку, щоб доступ до нього відкрили для бізнес-клієнтів, мені повідомили, що ніяк не зв’язатися і мою просьбу не передадуть, бо передають скарги тільки щодо тих сервісів, які надаються компанією, а якщо додаток не доступний для бізнес-клієнтів, то й передавати нічого не будуть. Але як тоді допроситися, щоб вони таки дали той сервіс, який є для одних клієнтів, але немає для інших? У відповідь отримую щось типу: "Компанія постійно розширює перелік своїх сервісів". Тобто відповідь ні про що і вирішити питання ніяк не вдається.
Інформацію щодо відправлень, які надсилаються мені моїми контрагентами, можна було б отримати в електронному кабінеті Нової пошти, але там є лише інформація про мої відправлення, які я створюю в тому кабінеті, а якщо оформлення відправлення відбувається через відділення, то інформації про такі відправлення в електронному кабінеті немає. А якщо відправлення робиться у своєму електронному кабінеті моїми контрагентами, то я їх теж не бачу. Як зв’язатися з особами, відповідальними за електронний кабінет, відповідь була така ж, як і про додаток - ніяк. Якщо в електронному кабінеті немає можливості переглядати інформацію про відправлення, які здійснюються через відділення мною чи моїми контрагентами, то й скаржитися мені немає на що?! В Новій пошті мені порекомендували звертатися в колл-центр і в телефонному режимі дізнаватися про відправлення, номери декларацій яких в мене відсутні. Але якщо я майже щоденно отримую відправлення, то мені теж щоденно дзвонити в колл-центр, щоб дізнатися чи немає ще якогось відправлення, про яке мені могли забути повідомити? Серйозно?! Чому б просто мені не надати можливість перевірити це самостійно в електронному кабінеті?
Є ще в Нової пошти така штука, яка називається "Сервіс розширеного інформування". Це коли мені надсилають відправлення і я можу отримати інформацію про ці відправлення на свою електронну скриньку. Тобто якщо мій контрагент забув надіслати мені номер декларації, то цей номер буде у моїй електронній скриньці. Зручно? Не зовсім! Бо мінімальний термін надсилання листа з інформацією про відправлення становить 3 дні. Тобто вантаж прийшов на відділення, 3 дні повалявся на складі і вже потім я отримав листа про таке відправлення. Якщо протягом наступних двох днів я не встигну забрати відправлення, то буду сплачувати додаткову плату за зберігання. Тобто замість п’яти днів безкоштовного зберігання, я маю лише два, бо за перші три дні, коли відправлення вже є на складі, я про нього можу навіть нічого не знати.