Завдяки новому сервісу від Facebook понад 2 млрд користувачів зможуть побачити сотні шоу від таких компаній, як: Vox, Buzzfeed, Discovery
У YouTube відбирають частину доходів
У четвер Facebook відкрив новий сервіс Watch і планує, що кожен зможе додати своє шоу для загального перегляду. Таким чином, Facebook може забрати у YpuTube велику аудиторію любителів онлайн відео. Однак мова йде перш за все про прибуток від реклами.
Про це повідомляє Fortune.
Згідно з даними компанії eMarketer, що займається вивченням цифровий комерції, американці витрачають більше 73 хвилин в день на перегляд відео в інтернеті, що на 7% більше, ніж в минулому році. А ось час перегляду телевізора навпаки – зменшилася на 2% в порівнянні з минулим роком – до 244 хвилин в день.
Завдяки Watch, який Facebook почав тестувати ще в перших числах серпня, понад 2 мільярди користувачів зможуть побачити сотні шоу від таких компаній, як Vox, Buzzfeed, Discovery Communications, ABC від Walt Disney, а також спортивні змагання, що проводяться, наприклад Головною Бейсбольної Лігою.
Facebook вважає, що Watch є більш орієнтованим на громаду, ніж конкуренти. Наприклад, він може пропонувати покази на основі інтересів користувача, і друзі можуть поділитися своїми думками, коли вони переглядають відео або беруть участь у групах, присвячених шоу.
Згідно з даними Opinion Software Media © – проекту медіадосліджень інтернет-аудиторії України на замовлення ІнАУ, в липні цього року You Tube значно обійшов Facebook як за охопленням, так і середній частці відвідувань.
Так, You Tube охопив 62% української аудиторії, в той час, як Facebook – всього лише 46%. Середня частка YouTube від відвідувань усіх оцінюваних сайтів склала 48%, а Фейсбуку – тільки 31%. Однак, Facebook відвідали майже на 10% більше інтернет-користувачів, ніж заборонений VKontakte. Варто зазначити, що кількість респондентів, які брали участь в дослідженні – 5000. Оцінювалися сайти з аудиторією не менше 50 панелістів.
https://mind.kiev.ua/news/20176181-u-youtube-vidbirayut-chastinu-dohodiv