Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Карта с чипом. Поменял пин в банкомате в отделении. При попытке оплатить в магазине пин не прошел. Ещё раз в банкомат ее засунуть надо было?
 
Реєстрація
19.02.12
Місто
Черновцы
Телефон
Iphone 6s plus
Карта с чипом. Поменял пин в банкомате в отделении. При попытке оплатить в магазине пин не прошел. Ещё раз в банкомат ее засунуть надо было?



Может надежней было б изменить пин-код в приложении Приват24, через меню карт?
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Может надежней было б изменить пин-код в приложении Приват24, через меню карт?

Может, но менеджер заявила, что на карте с чипом пин через приложение не поменять, кроме того через банкомат можно выбрать пин.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Arbitr, для карты с магнитной лентой ПИН можно изменить в терминале самообслуживания и в банкомате, для карты с чипом только в банкомате.

Если делать замену ПИН через приложение, SMS и т. п., то после этого всего всё равно необходимо идти к банкомату/терминалу.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Целая трагедия для банка изменить в персональных данных емайл на актуальный.
И письмо отправлялась (несколько раз) на известный адрес и образно говоря 50 000 раз в чате общался с разными сотрудниками.

И открыть соответствующий раздел персональных данных на десктопе - тоже не могут
Меню «Смена персональных данных» недоступно для отображения

А мобильная версия П24 постоянно хочет подтверждения емайла которого уже года 4 как не существует.

:mad:
 

babuin

Заблокирован
Реєстрація
06.10.17
Місто
Donetsk
Карта с чипом. Поменял пин в банкомате в отделении. При попытке оплатить в магазине пин не прошел. Ещё раз в банкомат ее засунуть надо было?

Если в магазине не прошел офлайновый ПИН, значит глюкнул скрипт в банкомате. Если не прошел онлайновый ПИН, значит глюкнул процессинг.
 
Реєстрація
18.10.16
Місто
Полтава
Телефон
Samsung SM-G900FD
Black_Shef,
сегодня, около получаса висел на линии - выяснял почему смс о движении средст по карте, приходить перестали... не та уже поддержка у привата.
На вопрос - почему урезали лимит (с 10К - до 0), ответа вообще так и не получил...
:rolleyes:

Luft,
всплывет еще, у меня тоже - периодически пропадает а потом снова всплывает :cool:
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Целая трагедия для банка изменить в персональных данных емайл на актуальный.
И письмо отправлялась (несколько раз) на известный адрес и образно говоря 50 000 раз в чате общался с разными сотрудниками.

И открыть соответствующий раздел персональных данных на десктопе - тоже не могут
Меню «Смена персональных данных» недоступно для отображения

А мобильная версия П24 постоянно хочет подтверждения емайла которого уже года 4 как не существует.

:mad:
Black_Shef, добрый вечер!
Подтвердить новую почту можно отправив смс с финансового номера телефона с новым адресом на номер 10060 либо по ссылке https://privatbank.ua/ru/email/
Также Для смены неактуального финансового email:
1. Зайти в Приват24, в меню «Мои настройки» (в правом углу экрана или Все услуги / Настройки / Изменение персональных данных).
2. Снять галочку в окне у неактуальной электронной почты.
3. Заполнить новой адресу поле для ввода email адреса.
4. Подтвердить изменении адреса в письме, которой поступит Вам на новую почту, сразу после сохранения данных.
Данные в банке обновятся в течение 15 минут.
Старый адрес удалить можно при помощи смс с финансового номера телефона с текстом [email protected] на номер 10060, где [email protected] - адрес Вашей не актуальной почты. (альтернатива номера 10060 для отправки смс из-за границы +380920003700).
С уважением, ПриватБанк.
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
главное что изменить банк на актуальный - не проблема... :D
и уж точно - не трагедия... ;)

Если бы вы знали все причины, так бы не говорили.....
Знать надо сначала причины, а уж потом можно было б или нет так говорить

Добавлено через 8 минут
Подтвердить новую почту можно отправив смс с финансового номера телефона с новым адресом на номер 10060 либо по ссылке https://privatbank.ua/ru/email/
Также Для смены неактуального финансового email:
1. Зайти в Приват24, в меню «Мои настройки» (в правом углу экрана или Все услуги / Настройки / Изменение персональных данных).
2. Снять галочку в окне у неактуальной электронной почты.
3. Заполнить новой адресу поле для ввода email адреса.
4. Подтвердить изменении адреса в письме, которой поступит Вам на новую почту, сразу после сохранения данных.
Данные в банке обновятся в течение 15 минут.
Старый адрес удалить можно при помощи смс с финансового номера телефона с текстом [email protected] на номер 10060, где [email protected] - адрес Вашей не актуальной почты. (альтернатива номера 10060 для отправки смс из-за границы +380920003700).

И почему я не удивлен этому шаблоному ответу дающего в 100500 раз в режиме копипаста
Этот ответ изучен назубок.
Придумаете какой-нибудь другой, но правильный ответ


Почему ваше хваленное ПО не поддерживает такого элементарного как аллиаса в имени email ?
имя1+имя2@домен
+имя2 - видите ли не корректно с точки зрения вашего ПО. Не в состоянии это изменить ?

Почтовые аллиасы
Добавление к имени дополнительной строки с плюсом - [email protected]

Позволяет вам получить практически неограниченное количество синонимов вашего адреса электронной почты на Gmail — использование дополнительной строчки со знаком плюса перед знаком "собаки". То есть, имея адрес вида [email protected], в качестве его синонимов можно использовать [email protected], [email protected], [email protected] — при приёме почты система направит письмо на адрес, который находится слева от плюса.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
После разделения Привата и А-банка обнаружилась довольно странная вещь: нигде нельзя взять справку по кредитам ОЧ/мгновенная растрочка, которые были оформлены на карты А-банка. Ни в разделе справок приват24, ни в том же разделе абанк24. До недавнегоо времени они светились в приват24 в меню Оплата частями, в закрытых договорах, там была сумма и дата открытия/закрытия, теперь пропали и оттуда
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
После разделения Привата и А-банка обнаружилась довольно странная вещь: нигде нельзя взять справку по кредитам ОЧ/мгновенная растрочка, которые были оформлены на карты А-банка. Ни в разделе справок приват24, ни в том же разделе абанк24. До недавнегоо времени они светились в приват24 в меню Оплата частями, в закрытых договорах, там была сумма и дата открытия/закрытия, теперь пропали и оттуда

Не было никогда растрочек/ОЧ в абанке.
 
  • Like
Реакції: kvv

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Black_Shef, они не любят "+", алиасы без плюсов по-моему работают.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
panatar, были, отключили при "разводе". Я тоже хотел возмутиться, что какая ОЧ в А-банке, а потом вспомнил - я ж телефон тестю по рассрочке покупал. У меня кред лимит был только в А-банке (приват впервые позавчера налил, непонятно с какого перепугу), и ОЧ была там же.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
panatar, были, отключили при "разводе". Я тоже хотел возмутиться, что какая ОЧ в А-банке, а потом вспомнил - я ж телефон тестю по рассрочке покупал. У меня кред лимит был только в А-банке (приват впервые позавчера налил, непонятно с какого перепугу), и ОЧ была там же.

Может быть. У меня лимит на абанковской универсалке всегда 0 был, потому она на полке валялась, не интересовался ОЧ. После развода налили 25к лимита.
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Приват24 мобильное приложение не хворает у вас?
То карты не все подгружает, то просто висит.
 
Зверху