Рік тому Київстар першим та єдиним серед телеком-операторів України запустив власний онлайн-форум – Спільнота Київстар.
Спільнота була створена як альтернативний канал для допомоги у вирішенні питань чи ситуацій, які виникають при користуванні мобільним зв’язком, та можливість поспілкуватися із однодумцями.
Щомісяця форум відвідує близько 130 000 користувачів і їх кількість постійно зростає. За цей час у Спільноті зареєструвалося більше 17 000 тисяч користувачів, обговорили більше 700 тем і надали понад 30 000 відповідей. Наразі на форумі запитання чи скаргу можна залишити у трьох розділах: Мобільний зв'язок, Домашній Київстар і Сервіси та продукти. Зареєстровані користувачі можуть долучатися до обговорень у вже існуючих темах або створювати нові.
Київстар, в свою чергу, забезпечує модерацію платформи, а також фахівці компанії, за необхідності, можуть приєднається у вирішенні питань. Та, все ж, головна роль виділяється користувачам та Амбасадорам Спільноти. Амбасадори — це найактивніші учасники спільноти. Ними можуть стати зареєстровані учасники форуму, які активно беруть участь в обговоренні та вирішенні питань і надають правильні відповіді щодо послуг компанії.
Наразі, в Спільноті є 10 найактивніших користувачів. Вони щодня у свій вільний час допомагають усім, хто має питання щодо послуг нашої компанії. Київстар цінує роботу Амбасадорів, відтак наші активісти мають ексклюзивну можливість першими отримувати всю необхідну інформацію про новини компанії і брати участь у зустрічах зі співробітниками Київстар.
Ділитись знаннями і допомагати іншим просто, так само просто як і стати учасником Спільноти. Реєстрація на платформі займе менше хвилини. Приєднуйтесь і ви.