Ну ок, авиакомпания обеспечила трансфер и дожидалась пока пассажиры доехали из Жулян в Борисполь. Из-за этого в итоге вышла задержка на 6 часов.Легионер, ну затримки через погоду в усіх авіакомпаніях та аеропортах бувають. От лише по-різному їх вирішують.
Скажіть, хіба не авіакомпанія має забезпечувати трансфер пасажирів, якщо рейс перенесено на інше летовище?
Ви ж знаєте, якщо квитки різними авіакомпаніями і не в одному квитку, то жодна компанія не несе відповідальності за запізнення попереднього рейсу. Те саме стосується перш за все лоукостів.А вот следующие пересадки
Як на сайті Візейра побудувати маршрут з пересадкою? Наприклад, є варіанти LWO-EIN через KTW. Однак можна дивитися тількі прямий рейс. LWO-KTW і KTW-EIN.
В авиаперелетах гарантии тебе не даст никто. Но я бы советовал иметь запасной вариант при полете с ними. В целом из 3 полетов только 1 они обломали и то, не отменили, а сделали из прямого - с пересадкой. Но то, что рейс через барсу дает надежду так как это их основной хаб.Помню тут были жалобы на Vueling, есть идея заюзать их внутри ЕС на одном из двух сегментов в\на Барсу. Привлекает прежде всего адекватная ручная кладь + цена в районе 20Е за рейс. Они грешат только при полетах из\в UA или везде бардак ?
то есть проблема была только с рейсом из UA. Ок, тут я бы тоже не надеялся 100%. У меня например Вена-Барса тут конечно я не представляю что нужно им мутить чтобы сделать это с пересадкой Сколько по времени получилась задержка прибытия в конечный пункт в твоем случае ?В авиаперелетах гарантии тебе не даст никто. Но я бы советовал иметь запасной вариант при полете с ними. В целом из 3 полетов только 1 они обломали и то, не отменили, а сделали из прямого - с пересадкой. Но то, что рейс через барсу дает надежду так как это их основной хаб.
Вышло вместо 3,5 часов более 10. Я вернул деньги. Не стоит оно того.то есть проблема была только с рейсом из UA. Ок, тут я бы тоже не надеялся 100%. У меня например Вена-Барса тут конечно я не представляю что нужно им мутить чтобы сделать это с пересадкой Сколько по времени получилась задержка прибытия в конечный пункт в твоем случае ?
P.S. по моему шаблону максимально допустимая цена в лоукост сегменте должна быть на прямой из Киева в Барсу 35 евро. Все остальное это дичь. Кто ими летает по 85 евро я х.з. Надеюсь они изменят свою тарифную политику в этом направлении ввиду появления альтернатив.
Французька авіакомпанія Aigle Azur оголосила про запуск прямих регулярних рейсів Київ-Париж з 18 квітня.
Про це повідомляє Avianews.
Польоти будуть виконуватися тричі на тиждень між паризьким аеропортом "Орлі" і київським аеропортом "Бориспіль" з короткою нічною стоянкою в Києві.
Рейси з Парижа будуть виконуватися по вівторках, четвергах і суботах о 22:00 з прибуттям на наступний день до Києва о 02:10. Зворотні вильоти з Києва заплановані по середах, п'ятницях і неділях о 04:30 з прибуттям в Париж о 07:00.
Мінімальна ціна квитків починається від 274 євро в обидва боки по тарифу Basic, який передбачає провезення тільки ручної поклажі вагою до 10 кг.
Слід зазначити між Україною і Францією дії угода, що на лінії Київ-Париж може працювати тільки по одній авіакомпанії від кожної зі сторін, яким дозволено виконувати 14 рейсів на тиждень.
Зараз рейси між київським аеропортом "Бориспіль" і аеропортом Парижа імені Шарля-де-Голля виконують Air France і МАУ.
Таким чином, для допуску на маршрут Aigle Azur з нього повинна піти Air France, або ж Україна і Франція мають змінити умови спільної угоди про повітряне сполучення між країнами.