anaconda
мирный житель
Ярослав Пахольчук, «1+1 медіа»: Усі чотири медіагрупи попередньо заявляють про готовність кодувати сигнал на супутнику
Наразі тривають консультації про кодування в першому півріччі 2018 року, каже виконавчий директор групи «1+1 медіа».Ярослав Пахольчук, «1+1 медіа»: Усі чотири медіагрупи попередньо заявляють про готовність кодувати сигнал на супутнику
Найбільші українські телеканали як ніколи близькі до кодування свого сигналу на супутнику. Нині між чотирма медіагрупами тривають перемовини про початок кодування в першому півріччі 2018 року. Для глядачів супутникового телебачення це означатиме, що вони більше не матимуть безкоштовного доступу на супутнику до контенту таких каналів, як, наприклад, «1+1», СТБ, «Україна» та інших. Тобто якщо вони й далі хотітимуть дивитися ці канали, то муситимуть або підписатися на одного з супутникових платних провайдерів (Viasat або Xtra TV), або обрати інший спосіб телеперегляду (безкоштовне ефірне телебачення, підписка на платне кабельне ТБ, IPTV або OTT).
Вочевидь, кодування драматично змінить розподіл телевізійної аудиторії за типами споживання. Втім, знайдеться й та частина аудиторії, котра не захоче нічого змінювати й залишиться на супутнику з наявним там безкоштовним контентом (переважно російським). Як за таких умов боротися з російським інформаційним впливом?
Про передумови кодування, технічні та організаційні нюанси цього процесу, його наслідки для ринку та інформаційної безпеки й політики держави «Детектор медіа» поговорив із Ярославом Пахольчуком, виконавчим директором групи «1+1 медіа», яка є одним із флагманів процесу кодування
http://detector.media/rinok/article...t-pro-gotovnist-koduvati-signal-na-suputniku/
Наразі тривають консультації про кодування в першому півріччі 2018 року, каже виконавчий директор групи «1+1 медіа».Ярослав Пахольчук, «1+1 медіа»: Усі чотири медіагрупи попередньо заявляють про готовність кодувати сигнал на супутнику
Найбільші українські телеканали як ніколи близькі до кодування свого сигналу на супутнику. Нині між чотирма медіагрупами тривають перемовини про початок кодування в першому півріччі 2018 року. Для глядачів супутникового телебачення це означатиме, що вони більше не матимуть безкоштовного доступу на супутнику до контенту таких каналів, як, наприклад, «1+1», СТБ, «Україна» та інших. Тобто якщо вони й далі хотітимуть дивитися ці канали, то муситимуть або підписатися на одного з супутникових платних провайдерів (Viasat або Xtra TV), або обрати інший спосіб телеперегляду (безкоштовне ефірне телебачення, підписка на платне кабельне ТБ, IPTV або OTT).
Вочевидь, кодування драматично змінить розподіл телевізійної аудиторії за типами споживання. Втім, знайдеться й та частина аудиторії, котра не захоче нічого змінювати й залишиться на супутнику з наявним там безкоштовним контентом (переважно російським). Як за таких умов боротися з російським інформаційним впливом?
Про передумови кодування, технічні та організаційні нюанси цього процесу, його наслідки для ринку та інформаційної безпеки й політики держави «Детектор медіа» поговорив із Ярославом Пахольчуком, виконавчим директором групи «1+1 медіа», яка є одним із флагманів процесу кодування
http://detector.media/rinok/article...t-pro-gotovnist-koduvati-signal-na-suputniku/