Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
21.02.15
Місто
Николаев
Телефон
Redmi Note 9 Pro
Re: Приватбанк і Приват24

В настройках П24, где уведомления о транзакциях по карте, есть Вайбер бот. Поставил, говорит - доступно после подписки на паблик привата в вайбер, и сбрасывает настройку на П24 мессенджер.

Подписался и ничего. Года два назад в вайбер хорошо приходило. Поломали? Сейчас в вайбер только копилка приходит, при онлайне (если стоит - по смс).
 
Реєстрація
31.03.10
Місто
Харьков
Телефон
Nokia C7
Всем доброго Дня! Подскажите, что за актуализация данных в приват24? Потребовало скан или фото паспорта, согласно образцу, отправил все необходимое. В приложение приходит ответ, что паспорт не прошел проверку, так как он был предоставлен ранее и нужно в течении 15 дней попасть в отделение, иначе блокировка. Что за новая мошенническая схема перед выборами?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Всем доброго Дня! Подскажите, что за актуализация данных в приват24? Потребовало скан или фото паспорта, согласно образцу, отправил все необходимое. В приложение приходит ответ, что паспорт не прошел проверку, так как он был предоставлен ранее и нужно в течении 15 дней попасть в отделение, иначе блокировка. Что за новая мошенническая схема перед выборами?


Добрый вечер! Позвольте Вам сообщить, что это требование законодательства Украины - банки не могут обслуживать клиентов, если в базе заполнены не все их данные. Согласно постановлению НБУ №417 от 26.06.2015 об утверждении Положения "Об осуществлении банками финансового мониторинга" банк обязан привести в соответствие с требованиями законодательства Украины идентификацию имеющихся клиентов или их представителей.
 
Реєстрація
20.04.10
Місто
Днепр
ПриватБанк, Уважаемый форумчанин, а чего эти данные у вас с вашей базы данных пропадают спустя 3-4 месяца? Человек конкретно привел пример, когда у него повторно в приложении появился запрос на предоставление данных, однако как бы ему без паспорта и ИНН была бы выпущена в вашем банке карта? Сами же сотрудники банка специально удаляют, личные данные клиентов, дабы он как живой человек появился в отделении, его поснимали камерами и подложили бы еще какую нибудь свинью-копилку, я думаю все поняли о чем идет речь! Боитесь что обслуживаете мертвецов?
 
Останнє редагування:

abx

Реєстрація
12.07.16
Місто
Сіверськ -> Кам'янське
Телефон
Samsung M21
дабы он как живой человек появился в отделении, его поснимали камерами и подложили бы еще какую нибудь свинью-копилку, я думаю все поняли о чем идет речь!
За навязывание копилок, а также всякой дребедени, называемой "обучение" клиентов, как мне объяснили на форуме, менеджеры исправно получают премии. Возможная причина вызова в этом
 
Реєстрація
17.12.18
Місто
Kyiv
За навязывание копилок, а также всякой дребедени, называемой "обучение" клиентов, как мне объяснили на форуме, менеджеры исправно получают премии. Возможная причина вызова в этом

Неделю назад мама пенсионерка меняла "пенсионную" КДВ, по которой закончился срок действия - насчет того что карта gold ей нафиг не нужна я ее предупредил заранее, а вот универсалку с лимитом аж в пол пенсии и страховку от несчастных случаев таки впарили под соусом "мы можем только так - иначе оформлением будет заниматься главный офис, приезджайте за новой картой через 2 недели" :mad: "Обучение" тоже присутствовало - на смарт установлен клиент П24 (с тривиальным паролем аля инициалы+дата рождения) и включена та-самая "копилка", которую я ей отключал года полтора назад. Предложить включить обратно начисление %% на остаток почему-то "не догадались". - "Клубничкой" на весь поселок балуется одна аптека, 2 продуктовых магазина с ценами значительно выше присутствующей сети Фора и пивная, но как говорится - "с паршивой овцы хоть шерсти клок".
Что характерно - мне ни Gold Club ни страховки при посещении отделений никогда особо не навязывали. Gold - один раз попал под холодный обзвон и мило поболтал с девушкой из банка, месяца через 3 расставаясь с Альфой оформил именную в Привате, страховки - ответа "спасибо, но у меня уже есть очень неплохая корпоративная ДМС и сомневаюсь, что вы сможете предложить что-то лучше" всегда хватало чтобы закрыть эту тему.

С универсалкой все очевидно - спрятать подальше и забыть; П24 тоже - поменять пароль на нормальный, включить информирование через Viber и удалить приложение П24.
Страховка - вроде бы вполне-вменяемая и можно оставить. Вопрос к тем, кто уже сталкивался с подобными навязанными страховками - ежемесячная плата (20грн.) будет сниматься с пенсионной КДВ, или с универсалки (тем самым загоняя ее в минус, %% и штрафы)?
 

Poison2029

Заблокирован
Реєстрація
21.04.09
Місто
Запорожье
Телефон
Wileyfox Swift 2X
Неделю назад мама пенсионерка меняла "пенсионную" КДВ.....
Если Вы видите, что человек сам не может чётко сформулировать что ему нужно, или отбиться от агрессивного впаривания, то советую его сопровождать, или дать указание "отказываться от всего, чего не понимаешь", или "отказываться от всего платного, даже за 1грн".
Или иметь "своего менеджера".
Или воспитать плохого - оставить заявку на 3700 за навязывание услуг, сути которых клиент не понимает (часто впаривают "шопопало" как раз таким пенсионерам)

Впринципе ничего плохого в кредитном лимите, или копилке - нет. Но с агрессивным впариванием, или разводом в стиле "или так, или никак" - нужно бороться
 
Реєстрація
08.07.11
Місто
Харkiв.
Телефон
Lenovo
На просьбу выдать КДВ-получил ответ: " Вы не получаете зарплату через Приватбанк" ???(отделение ПБ в Новой Водолаге). Слабо возразив : " Раньше же выдавали без вопросов ?"-Ответ:" Раньше и хлеб стоил 2 копейки".
 
Зверху