Подключал услугу год назад. Теперь срок действия сертификата подходит к концу. Получил СМС о необходимости продления. Что из этого вышло читайте ниже. Это жалоба в Киевстар. Имя представителя заменил на "эксперт".
Шановні добродії!
Я є користувачем послуги MobileID. Мешкаю у м. Запоріжжі. Ще 7 лютого 2019 року я вперше вирішив собі підключити послугу MobileID. З сайту я дізнався, що це можна зробити у дилера у м. Дніпро на пр. Слобожанському 87. Сказано – зроблено. Я поїхав туди (підкреслюю – із Запоріжжя у Дніпро!!!). Але ж на моє здивування експерт з послуги MobileID мене розчарував. Мовить – немає указівки керівництва на початок підключення цієї послуги. Мені її 07.02.19 так і не підключили. Я зателефонував до 466 де розповів про цю прикрість. Мене запевнили, що вирішають цю проблему. Дійсно, вже наступного дня мені зателефонував той самий експерт та повідомив, що все гаразд с підключенням та запросив до салону для підключення послуги. Я 14.02.19 знов поїхав до Дніпра (із Запоріжжя!!!) та нарешті підключив послугу. Но це не все!!! Нещодавно я отримав СМС, що термін дії ЕЦП добігає кінця і мені його треба подовжити. Я телефоную 31.01.2020 до салону у м. Дніпро на пр. Слобожанському 87. Попадаю на того ж самого експерта, що й рік тому. Мені він повідомив, що подовжити термін дії ЕЦП можна у робочі дні у робочий час, але у понеділок сказав, що він вихідний. А з вівторка будь ласка. Я сказав, що приїду у вівторок. Сказано – зроблено. Я в 07:00 04.02.2020 з двома дітьми (не на кого було їх залишити) вирушаю у Дніпро (підкреслюю – із Запоріжжя у Дніпро!!!). У 09:00 я в салоні. І … експерта немає!!! Як сказали співробітники салону – він пішов додому тому, що захворів та у нього температура 40°. Ну від такої ситуації у мене перехопило подих. Дежа вю?? А ще співробітники салону, що я ПОВИНЕН (!!!!) був зателефонувати перед тим, як їхати. На мої заперечення, що я вже телефонував мені відповіли, що «такое мы слышим каждый день». З цього я можу зробити висновок, що відсутність експерта на роботі це звичне явище. А ще те, що я ПОВИНЕН телефонувати перед тим, як прийти у робочий день у робочий час до салону, щоб отримати послугу. Це що за маячня!! Тоді хай співробітники салону телефонують до водіїв міських маршруток перед тим як йти на зупинку!
Якщо ти захворів, то якого дідьку треба було пертися на роботу на 08:30 (це час відкриття салону), щоб у 09:00 піти додому. Ключ віддати мабуть? Тобто я хочу сказати, що консультанта зранку не було на роботі. Такі дилери ганьба для компанії «Київстар». Я рік тому витратив на поїздки до Дніпра 400 грн, та й сьогодні 240. Дорогувато виходить мені «безкоштовне» MobileID. Тому я хочу «сатисфакції» від нешановного дилера. По перше – компенсація за витрачене пальне сьогодні (240 грн). По-друге – якщо мені все ж таки запропонують під’їхати та підключити послугу, то повідомляю, що на разі я це можу робити тільки у суботу. Якщо це технічно неможливо то нехай пан експерт (представник дилера) мені телефонує та пропонує варіанти. Підкреслюю – фізично до Дніпра я можу приїхати тільки по суботах. Якщо проблема вирішена не буде, то я розглядаю варіанти переходу до іншого оператора за допомогою MNP. Та підключати послугу MobileID у них. На разі мене там не будуть ганяти, як м’ячик.
Ще момент. Нарешті зробіть можливим підключення MobileID у Запоріжжі. Це не так тяжко, але понад рік з моменту старту послуги компанія так і не зробила для Запоріжжя нічого!
Прошу вважати цей лист офіційним звернення. Чекаю відповіді будь-яким каналом комунікації.