Re: Новая Почта
Чи "Нова пошта" деградує, чи то мені так щастить..?
1) Спочатку повідомили, що до мене прямує міжнародне відправлення. Спробував через оператора спрямувати на найближче до мене відділення, але вона відповіла, що такого номера в системі немає. Наступного дня ту саму відповідь отримав в своєму кабінеті. Врешті відправили на незручне для мене (далеке) відділення. Зважаючи на копійчану ціну товару - вирішив не забирати. Ситуацію розписав оператору по телефону. Отримав геніальну відповідь: "прийдіть у відділення і напишіть відмову". Ви тупі зовсім? Якщо я вже доберусь до того відділення, куди ви чомусь відправили мою бандероль - я її заберу, а не буду писати якісь відмови
2) Іншу бандероль відправили на незручне для мене (далеке) відділення. Запитав у чаті: "можна переадресувати?" - "Звичайно".
Зробив переадресацію. Отримав смс, що бандероль уже у зручному для мене відділенні, а за переадресацію потрібно заплатити 15грн. Чому про це не попередив оператор???
Зважаючи на те, що приїхав кабель вартістю 90центів - не бачу сенсу забирати його за доплату 15грн