Black_Shef, ну хрень это видео, 10 минут зря потраченного времени.
2,5 €/месяц . Прикольно, наверное в десятке стран с самой дешёвой связью в мире.
Даже учитывая это. В странах где зарплаты и пенсии ещё ниже, связь стоит как минимум также.По відношенню до мінімальної/середньої зарплати/пенсії
Не верю! Конечно, повышения тарифов в основном были под конец квартала, но что бы большая часть абонентов у Vodafone пользовалась спецтарифами и лайтами? Прибедняются, чтоб оправдать серьёзное повышение цен.
Тариф для набору абонбази, причому досить якісної, власники таких номерів теоретично можуть надовго злишитись з оператором, платити досить регулярно, а назовні не "свинорилити".Тариф Joice. Якщо він вигідний оператору, то чому в нього можна перейти тільки по MNP?
Вигідний! Підібрати хоч щось у "синіх" регіонах, але у той самий час максимально ускладнити можливість роботи тарифу у червоних регіонах.Тариф Express за 20 гривень на місяць. Якщо він невігідний оператору то навіщо його взагалі було створювати?
Це вже давно робить Київстар у лінійці "Онлайн". Називаеться ціновою дискримінацією. У світі дуже розповсюджене явище-"збити" з клієнта рівно стільки - на скільки він піддастьсяВсе це свідчить про неринково-шахрайський підхід оператора ЯЄЦЬ до клієнтів. А те, що "регулятор" нічого не робить з цим свідчить про те, що в нього немає яєць. Ну то взяв би яйця у цього МТС-шахрая. Кінцева суть в тому, що тарифи повинні бути доступними для всіх або не існувати взагалі (якщо вони невигідні оператору).
Нахіба тоді існує НКРЗІ? Вона для того і існує щоб якийсь лад був в сфері телекомоператорів.У світі дуже розповсюджене явище-"збити" з клієнта рівно стільки - на скільки він піддасться
В Лайці номер на полці швидко дохне без використання. А в Тримобі 2 роки живе!от вышепредложенного отличия минимальны
Удивительно читать в теме "лучший ОПЕРАТОР/ТАРИФ" сообщения про "2 года без ИСПОЛЬЗОВАНИЯ -В Лайці номер на полці швидко дохне без використання. А в Тримобі 2 роки живе!
Ну, пусть будет так... Хотя для меня это дикость просто...Через 1,5 роки згадає про номер з полки
От доречі твій улюблений Інтертелеком має термін життя номеру 9 місяців. Це не оптимально. Навіть у слонів 1 рік що більше ніж 9 місяців. А Інтертелеком не користується особливою популярністю. Тим більш йому було б варто зробити не менше ніж у слонів. Дивись на приклад Тримоба (2 роки). І зробити, щоб в Асса (особовий кабінет) показувало кінцевий термін. Бо коли я ще користувався Інтертелеком то доводилось вручну рахувати ті 9 місяців що було дуже незручно. А клієнти, вони люблять коли все добре (зручно). Компанія повинна бути якою? Клієнтоорієнтованою.Ну, пусть будет так... Хотя для меня это дикость просто...