НКРЗІ проведено опрацювання звітів операторів про якість телекомунікаційних послуг за 2018 рік
https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=1686&language=uk
Важливим напрямком діяльності НКРЗІ залишається створення сприятливих організаційних умов для задоволення попиту громадян України на якісні телекомунікаційні послуги, забезпечення всебічного та періодичного інформування споживачів про рівні якості таких послуг.
З метою своєчасного інформування громадськості та відповідно до вимог Закону України «Про телекомунікації» та Положення про якість телекомунікаційних послуг, НКРЗІ щорічно розміщує узагальнені дані звітів операторів телекомунікацій.
Так, організаційно-правові засади всебічного та періодичного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються операторами, провайдерами телекомунікацій на ринку телекомунікацій визначені Положенням про якість телекомунікаційних послуг.
Відповідно до вимог пункту 2 рішення НКРЗІ від 19.12.2017 № 656 операторами телекомунікацій в 2018 році здійснено випробування показників якості послуг фіксованого телефонного зв’язку, рухомого (мобільного) зв’язку та послуг із доступу до Інтернету.
Надаємо узагальнені дані звітів операторів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання телекомунікаційних послуг фіксованого телефонного зв’язку, рухомого (мобільного) телефонного зв’язку та доступу до Інтернету за 2018 рік.
Аналіз отриманих даних показав виконання всіма (100%) операторами рухомого (мобільного) зв’язку встановлених рівнів якості, затверджених наказом Мінтрансзв’язку від 19.03.2010 № 147.
Слід зазначити, що відповідно до зазначеного рішення оператори рухомого (мобільного) зв’язку вперше звітували щодо середньої швидкості передавання даних (для HTTP).
Наразі 6 операторів телекомунікацій фіксованого телефонного зв’язку (4,2% від кількості поданих звітів) зазначили окремі показники якості, рівні яких є нижчі за граничні норми, встановлені наказом Мінтрансзв’язку від 22.02.2010 № 91.
Також 22 оператори, які надають послуги доступу до Інтернету (2% від кількості поданих звітів) зазначили окремі показники якості, рівні яких є нижчі за граничні норми, встановлені наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 28.12.2012 № 803.
В цілому спостерігається динаміка щодо збільшення кількості поданих звітів суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність з надання послуг доступу до Інтернет та виконують вимоги діючого законодавства стосовно надання звітності про якість телекомунікаційних послуг до НКРЗІ. Так, загальна кількість поданих звітів про якість телекомунікаційних послуг з доступу до Інтернету збільшилась на 16% порівняно з минулим роком.
Збільшення поданих та оприлюднених звітів про якість телекомунікаційних послуг за 2018 рік свідчить, що питання всебічного інформування споживачів про якість послуг стає важливим чинником для посилення конкуренції на ринку телекомунікації України та важливим інструментом для розвитку телекомунікаційних послуг.
https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=1686&language=uk