Mobile ID

kikiwora

 Software Engineer 🇺🇦🇪🇺
Реєстрація
11.08.15
Місто
Kyïv
Телефон
На даний час зареєструвати номер в lifecell можна лише з ЕЦП Привата.

Много где.
Но самое смешное - ЕЦП привата можно получить только через сайт, который требует давно устаревший плагин, который не запускается ни на одном современном браузере.

В итоге, ЕЦП привата как бы есть, но реально он не работает, поскольку получить его не реально. :dash1:
 

gen

Реєстрація
15.06.18
Місто
Київ
Logshield, Mobile ID працюватиме з ЕЦП отриманим будь-де, не обов'язково в Приваті. Але зареєструвати номер у особистому кабінеті lifecell можна лише через BankID Приватбанку.
 
Реєстрація
12.11.16
Місто
Київ
На днях отримав ЕЦП Приватбанку на сайті за 5 хвилин і використав його на декількох сайтах-робочий)
 
  • Like
Реакції: gen

kikiwora

 Software Engineer 🇺🇦🇪🇺
Реєстрація
11.08.15
Місто
Kyïv
Телефон
Только сам просит себя же обновить :)

Не просит. Тот плагин который даёт на скачивание Приват устанавливается, но никогда не запускается, поскольку базируется на старом API.
В итоге сам сайт просит поставить его снова, хотя плагин уже стоит.
Идиотизм, короче.

Поддержка морозится, им насрать что плагин древний как задница мамонта
Собственно причина по которой я перешёл на УкрСиб + Моно/

Просто чтобы вы понимали, прикладываю скрин. Плагин использует API который в 2019м отрубили ради безопасноси и включить его нельзя, пока не перепишут под новый API. А Приват сидит на жопе.

При этом в современном браузере уже есть встроенная крипта, и например, новый business.ukrsibbank.com уже использует его.

Но кого это волнует, правда?
Не волнует даже что пакет настолько древний, что минимальная поддерживаемая версия 10.7. Тобишь это прям дикий легаси.
 

Вкладення

  • Знімок екрана  о 22.35.01.png
    Знімок екрана о 22.35.01.png
    18.9 КБ · Перегляди: 33
  • Знімок екрана  о 22.37.02.png
    Знімок екрана о 22.37.02.png
    64 КБ · Перегляди: 30
Реєстрація
04.03.18
Місто
Киев
Ок, возможно неправильно выразился, но обновление только что установленного "порадовало"
 

gen

Реєстрація
15.06.18
Місто
Київ
lifecell запускає Mobile ID для корпоративних абонентів

Відсьогодні корпоративні абоненти діджитал-оператора lifecell зможуть користуватися послугою Mobile ID. Це дозволить їм швидко та безпечно здійснювати віддалену ідентифікацію, отримувати доступ до електронних послуг та підписувати документи онлайн.

Mobile ID забезпечує надійну ідентифікацію користувача для отримання будь-яких електронних послуг і є, по суті, цифровим посвідченням особи. Приватний ключ електронного цифрового підпису генерується і зберігається на SIM-карті нового покоління, яка є захищеним носієм, що підтверджено висновками Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

Послуга буде доступна юридичним особам, які є контрактними абонентами оператора, по всій Україні. Mobile ID дозволить істотно розширити спектр сервісів, якими зможуть скористатись абоненти lifecell за допомогою мобільного телефона. Це електронні державні послуги, онлайн-документообіг на платформах vchasno.ua і document.online, послуги Головного сервісного центру МВС України, податкова звітність та електронний кабінет платника податків тощо.
 

gen

Реєстрація
15.06.18
Місто
Київ
Київстар з 8 жовтня 2019 року зробить користування послугою Mobile ID доступною у всіх тарифних планах та не тарифікуватиме додатково для контрактних абонентів (для тарифних планів з щомісячною платою 225 грн/міс та більше, інакше 50 грн).
Детальну інформацію про підключення сервісу Mobile ID від Київстар читайте за посиланням https://kyivstar.ua/uk/sme/mobile-id
 

gen

Реєстрація
15.06.18
Місто
Київ
Київстар скасовує плату за користування послугою Mobile ID

З 08 жовтня 2019 року користування цифровою мобільною ідентифікацією та електронним підписом Mobile ID включено в усі тарифні плани для корпоративних та контрактних абонентів. Вартість послуги становить 0 гривень. Раніше, залежно від тарифного плану, плата за послугу складала 50 грн на місяць.
Пропозиція користування послугою Mobile ID від Київстар за 0 гривень дійсна до кінця 2020 року.
 

Вкладення

  • mobileid2.jpg
    mobileid2.jpg
    324.9 КБ · Перегляди: 58
Реєстрація
14.09.19
Місто
Хмельницкий
Підключив послугу Mobile id від Киїастар. Але зіштовхнувся з проблемою:
Телефон підтримує дві сім карти або одну сім карту та карту пам'яті. Під час використання другого слоту сімкою або картою пам'яті ніякі запити на телефон не приходять. Як тільки другий слот порожній усе працює відмінно. Таке враження що використання другого слоту телефона блокує можливості Mobile id.
 

студент

Тут може бути ваша реклама!
Команда форуму
Реєстрація
10.07.09
Місто
Київ, Вінницька
Телефон
i8+, i13ProMax, bbq20
simen, для работы Mobile ID нежен софт с самой SIM, а он во втором слоту не в каждом телефоне работает нормально.
 
Реєстрація
14.09.19
Місто
Хмельницкий
simen, для работы Mobile ID нежен софт с самой SIM, а он во втором слоту не в каждом телефоне работает нормально.

А можна детальніше. І при чому тут другий слот, якощо сім карта з Mobile id завжди у першому слоті.
 

kikiwora

 Software Engineer 🇺🇦🇪🇺
Реєстрація
11.08.15
Місто
Kyïv
Телефон
А можна детальніше. І при чому тут другий слот, якощо сім карта з Mobile id завжди у першому слоті.



Может она использует какие-то механизмы которые обычно не используются, но в некоторых двусимочниках используются второй картой.
Это только предположение, но я с подобным в другой сфере сталкивался.
 
Реєстрація
17.11.16
Місто
Запорожье
Подключал услугу год назад. Теперь срок действия сертификата подходит к концу. Получил СМС о необходимости продления. Что из этого вышло читайте ниже. Это жалоба в Киевстар. Имя представителя заменил на "эксперт".



Шановні добродії!​

Я є користувачем послуги MobileID. Мешкаю у м. Запоріжжі. Ще 7 лютого 2019 року я вперше вирішив собі підключити послугу MobileID. З сайту я дізнався, що це можна зробити у дилера у м. Дніпро на пр. Слобожанському 87. Сказано – зроблено. Я поїхав туди (підкреслюю – із Запоріжжя у Дніпро!!!). Але ж на моє здивування експерт з послуги MobileID мене розчарував. Мовить – немає указівки керівництва на початок підключення цієї послуги. Мені її 07.02.19 так і не підключили. Я зателефонував до 466 де розповів про цю прикрість. Мене запевнили, що вирішають цю проблему. Дійсно, вже наступного дня мені зателефонував той самий експерт та повідомив, що все гаразд с підключенням та запросив до салону для підключення послуги. Я 14.02.19 знов поїхав до Дніпра (із Запоріжжя!!!) та нарешті підключив послугу. Но це не все!!! Нещодавно я отримав СМС, що термін дії ЕЦП добігає кінця і мені його треба подовжити. Я телефоную 31.01.2020 до салону у м. Дніпро на пр. Слобожанському 87. Попадаю на того ж самого експерта, що й рік тому. Мені він повідомив, що подовжити термін дії ЕЦП можна у робочі дні у робочий час, але у понеділок сказав, що він вихідний. А з вівторка будь ласка. Я сказав, що приїду у вівторок. Сказано – зроблено. Я в 07:00 04.02.2020 з двома дітьми (не на кого було їх залишити) вирушаю у Дніпро (підкреслюю – із Запоріжжя у Дніпро!!!). У 09:00 я в салоні. І … експерта немає!!! Як сказали співробітники салону – він пішов додому тому, що захворів та у нього температура 40°. Ну від такої ситуації у мене перехопило подих. Дежа вю?? А ще співробітники салону, що я ПОВИНЕН (!!!!) був зателефонувати перед тим, як їхати. На мої заперечення, що я вже телефонував мені відповіли, що «такое мы слышим каждый день». З цього я можу зробити висновок, що відсутність експерта на роботі це звичне явище. А ще те, що я ПОВИНЕН телефонувати перед тим, як прийти у робочий день у робочий час до салону, щоб отримати послугу. Це що за маячня!! Тоді хай співробітники салону телефонують до водіїв міських маршруток перед тим як йти на зупинку!

Якщо ти захворів, то якого дідьку треба було пертися на роботу на 08:30 (це час відкриття салону), щоб у 09:00 піти додому. Ключ віддати мабуть? Тобто я хочу сказати, що консультанта зранку не було на роботі. Такі дилери ганьба для компанії «Київстар». Я рік тому витратив на поїздки до Дніпра 400 грн, та й сьогодні 240. Дорогувато виходить мені «безкоштовне» MobileID. Тому я хочу «сатисфакції» від нешановного дилера. По перше – компенсація за витрачене пальне сьогодні (240 грн). По-друге – якщо мені все ж таки запропонують під’їхати та підключити послугу, то повідомляю, що на разі я це можу робити тільки у суботу. Якщо це технічно неможливо то нехай пан експерт (представник дилера) мені телефонує та пропонує варіанти. Підкреслюю – фізично до Дніпра я можу приїхати тільки по суботах. Якщо проблема вирішена не буде, то я розглядаю варіанти переходу до іншого оператора за допомогою MNP. Та підключати послугу MobileID у них. На разі мене там не будуть ганяти, як м’ячик.

Ще момент. Нарешті зробіть можливим підключення MobileID у Запоріжжі. Це не так тяжко, але понад рік з моменту старту послуги компанія так і не зробила для Запоріжжя нічого!

Прошу вважати цей лист офіційним звернення. Чекаю відповіді будь-яким каналом комунікації.
 
Реєстрація
02.08.10
Місто
Дніпро
Телефон
Iphone 13Pro
Ну такое. Вас же никто не заставлял специально ехать. Что первый раз, что второй. Тем более с детьми. А по поводу того, что человек заболел- так вообще перегиб с вашей стороны.
А так вообще подняли настроение, спасибо)
 
Зверху