Відключаю два домашні телефони (вирішив спробувати через лінію, без ЦОА). Телефоную із одного з них на 08005068800. Побродивши по голосовому меню, знайшов пункт з'єднання з оператором. Питаю, так і так, хочу відключити домашній телефон, і чи потрібно для цього йти в ЦОА, чи можна в телефонному режимі. Сказали, що можна і по телефону, і переключили мене на іншого оператора, який займається цим питанням. Почекав хвилину-дві, піднімає трубку інший оператор. Почувши, що я хочу відключати, почав мене неадекввтно вмовляти – хвилин 5–7 точно не міг від нього відв'язатися (пропонував екслюзивну знижку до 99 грн/міс на постійній основі – нагадаю, вже 117/123 грн/міс). Ледве відв'язався від його вмовлянь (допомогла просьба перемкнути мене на іншого оператора). Тоді він щось деякий час дивився, і виявилось, що за телефон борг 123 грн (не оплачено за цей місяць. Я думав, що аванс, який оплатив в лютому, за березень, а то було за лютий – причому це точно, перевіряв виписки, і аванс, оплачений у лютому, був за лютий – дивно, чому це називається аванс). Сказав поповнити, почекати зарахування коштів наступної доби і знову телефонувати.
Висновки:
1. Подати заявку на відключення телефону через гарячу лінію можливо, хоч і доведеться подовбатись. Не обов'язково волочити в ЦОА людину, на яку зареєстровано телефон.
2. Коли подаєте заявку на відключення, потрібно, щоб напередодні був оплачений рахунок, сформований поточного місяця.