Це архівний тариф, його не можна підключити.
Тариф «Лайфхак»
*Інтернет
Пакет послуг на 1 день
Стандартна тарифікація
Інші умови тарифного плану
Тариф «Лайфхак»
Інтернет | 20 ГБ + використані ГБ* +1 ГБ за кожні 30 хв з BiP Out |
Дзвінки | Безліміт на lifecell та 150 хв на інші номери по Україні (міські та інші мобільні) або 1500 хв на всі номери по Україні (міські та мобільні, включаючи lifecell) |
Соцмережі (Facebook, Instagram, Twitter), Мессенджери | Безліміт |
Послуга «Слухняні хвилини» | Включено |
lifebox | 50 ГБ |
Вартість | 360 грн/4 тижні |
Корисні коди USSD
Підключення та управління послугою «Тарифна підписка» | *490# |
Повторне замовлення пакету послуг/4 тижні | *700# |
Управління пакетом послуг на 1 день | *103# |
*Інтернет
До вказаного в таблиці об’єму інтернет трафіку додається об’єм, що був використаний в попередньому 4-тижневому пакеті послуг. Чим більше користуєшся – тим більше отримуєш!
Наприклад:
В першому 4-тижневому пакеті послуг тарифу Лайфхак, Ви використали 15 ГБ Інтернет-трафіку, при нарахуванні наступного 4-тижневого пакету послуг, Вам буде надано 35 ГБ (15 ГБ що були використані в попередньому пакеті послуг та ще 20 ГБ в рамках пакету послуг, що замовляється). Після чого, якщо Ви використаєте,наприклад, 30 ГБ, то при нарахуванні наступного 4-тижневого пакету послуг, отримаєте вже 50 ГБ (30 ГБ що були використані в попередньому пакеті послуг та ще 20 ГБ в рамках пакету послуг, що замовляється).
Дані щодо обсягу інтернет трафіку, яку абонент використав в рамках попереднього 4-тижневого пакету послуг тарифу «Лайфхак», фіксуються та зберігаються протягом 7 днів. Тобто, у випадку, якщо з моменту закінчення останнього 4-тижневого пакету послуг пройшло більше ніж 7 днів, то при замовленні нового 4-тижневого пакету послуг буде нараховано інтернет трафік у розмірі 20 ГБ.
Наприклад:
В першому 4-тижневому пакеті послуг тарифу Лайфхак, Ви використали 15 ГБ Інтернет-трафіку, при нарахуванні наступного 4-тижневого пакету послуг, Вам буде надано 35 ГБ (15 ГБ що були використані в попередньому пакеті послуг та ще 20 ГБ в рамках пакету послуг, що замовляється). Після чого, якщо Ви використаєте,наприклад, 30 ГБ, то при нарахуванні наступного 4-тижневого пакету послуг, отримаєте вже 50 ГБ (30 ГБ що були використані в попередньому пакеті послуг та ще 20 ГБ в рамках пакету послуг, що замовляється).
Дані щодо обсягу інтернет трафіку, яку абонент використав в рамках попереднього 4-тижневого пакету послуг тарифу «Лайфхак», фіксуються та зберігаються протягом 7 днів. Тобто, у випадку, якщо з моменту закінчення останнього 4-тижневого пакету послуг пройшло більше ніж 7 днів, то при замовленні нового 4-тижневого пакету послуг буде нараховано інтернет трафік у розмірі 20 ГБ.
Пакет послуг на 1 день
При несвоєчасній оплаті пакету послуг на 4 тижні буде автоматично нараховуватися пакет послуг на 1 день, наповнення якого залежить від суми на рахунку, щоб ви завжди залишалися на зв’язку.
Якщо сума на рахунку ≥ 20 грн
Якщо сума на рахунку ≥ 20 грн
- Інтернет: 500 МБ
- Дзвінки на всі номери по Україні: 50 хв
- Безліміт на lifecell, який надається після використання хвилин на всі номери по Україні, наданих у пакеті послуг на 1 день
- Вартість пакету послуг на 1 день: 20 грн
- Інтернет: 100 МБ
- Дзвінки на всі номери по Україні: 10 хв
- Безліміт на lifecell, який надається після використання хвилин на всі номери по Україні, наданих у пакеті послуг на 1 день
- Вартість пакету послуг на 1 день: 10 грн
- застосовується стандартна тарифікація
- Налаштуйте Автооплату і пакет послуг на 4 тижні за вашим тарифом буде оплачуватися вчасно та автоматично.
- Замовляйте 6 або 12 пакетів послуг за вашим тарифом наперед з вигодою до 15% з послугою «Тарифна підписка».
Стандартна тарифікація
Стандартна тарифікація застосовується, якщо:
Інтернет (МБ надаються до кінця дня):
Абоненту нараховується пакет у розмірі 10 хвилин на lifecell на 10 днів. Після вичерпання вказаних 10 хвилин застосовується стандартна тарифікація. Після закінчення періоду дії пакету абоненту нараховується черговий пакет у розмірі 10 хвилин на lifecell.
За наявності на рахунку суми більшої ніж 2 коп, але недостатньої для оплати хвилини вихідного та/або переадресованого дзвінка за стандартною вартістю, абоненту нараховується кількість секунд, відповідна до залишку коштів на рахунку (з розрахунку вартості 1 сек=0,033 грн).
Нараховується пакет з 10 SMS, який діє до кінця доби (за київським часом). Починаючи з 11-ої SMS за добу або у випадку, якщо на рахунку менше 5 грн вартість становитиме 2 грн за кожне SMS.
При переході з обслуговування на умовах письмового договору на тариф «Лайфхак» за замовчуванням в тарифі активується пакет хвилин, який включає 1500 хв на всі номери по Україні (міські та мобільні, включаючи lifecell). Для зміни пакету хвилин скористайтеся послугою «Слухняні хвилини» за номером *850# (два перших переходи – безкоштовно, далі – 10 грн/перехід; протягом одного дня доступно не більше одного переходу).
- не сплачено вартість пакетів послуг на 4 тижні або на 1 день;
- вичерпався обсяг окремої послуги в рамках пакету послуг на 4 тижні або на 1 день до закінчення періоду його дії.
10 хв на lifecell на 10 днів | 0,50 грн |
Дзвінки на всі номери по Україні (міські та мобільні, включаючи lifecell) | 2 грн/хв |
SMS по Україні | 10 SMS за 5 грн в день користування |
Інтернет (МБ надаються до кінця дня):
Якщо на рахунку більше ≥ 15 грн | 500 МБ / 15 грн |
Якщо на рахунку < 15 грн | 250 МБ / 7,5 грн |
Якщо на рахунку < 7,5 грн | 1 МБ/ 0,50 грн |
Після оплати 30 грн впродовж дня | безліміт 2.5G |
Абоненту нараховується пакет у розмірі 10 хвилин на lifecell на 10 днів. Після вичерпання вказаних 10 хвилин застосовується стандартна тарифікація. Після закінчення періоду дії пакету абоненту нараховується черговий пакет у розмірі 10 хвилин на lifecell.
За наявності на рахунку суми більшої ніж 2 коп, але недостатньої для оплати хвилини вихідного та/або переадресованого дзвінка за стандартною вартістю, абоненту нараховується кількість секунд, відповідна до залишку коштів на рахунку (з розрахунку вартості 1 сек=0,033 грн).
Нараховується пакет з 10 SMS, який діє до кінця доби (за київським часом). Починаючи з 11-ої SMS за добу або у випадку, якщо на рахунку менше 5 грн вартість становитиме 2 грн за кожне SMS.
При переході з обслуговування на умовах письмового договору на тариф «Лайфхак» за замовчуванням в тарифі активується пакет хвилин, який включає 1500 хв на всі номери по Україні (міські та мобільні, включаючи lifecell). Для зміни пакету хвилин скористайтеся послугою «Слухняні хвилини» за номером *850# (два перших переходи – безкоштовно, далі – 10 грн/перехід; протягом одного дня доступно не більше одного переходу).
Інші умови тарифного плану
Усі податки та збори враховано. Мінімальний строк дії цього тарифного плану — 7 календарних днів із дати його введення в дію. Підключаючи цей тарифний план, споживач підтверджує, що ознайомився і погоджується з умовами обраного тарифного плану, умовами й порядком надання телекомунікаційних послуг ТОВ «лайфселл», порядком застосування обраних ним тарифів, отримав необхідну, доступну, достовірну інформацію про електронні комунікаційні послуги, їх кількість, якість, асортимент, а також про їх виробника (виконавця, продавця).
Переадресовані дзвінки тарифікуються за тарифами вихідного дзвінка залежно від напрямку дзвінка. При здійсненні переадресації на номери lifecell стягується додатково плата за переадресацію – 0,50 грн за дзвінок.
Умови тарифного плану наведено станом на 21.09.2023 р.
Дата введення тарифного плану в дію — 18.12.2019 р.
Тарифний план із зазначеними умовами діє на всій території України. Отримання послуг на тимчасово окупованих та неконтрольованих територіях України може бути обмежене або неможливе у зв’язку з обставинами, що знаходяться поза межами впливу та контролю оператора.
Переадресовані дзвінки тарифікуються за тарифами вихідного дзвінка залежно від напрямку дзвінка. При здійсненні переадресації на номери lifecell стягується додатково плата за переадресацію – 0,50 грн за дзвінок.
Умови тарифного плану наведено станом на 21.09.2023 р.
Дата введення тарифного плану в дію — 18.12.2019 р.
Тарифний план із зазначеними умовами діє на всій території України. Отримання послуг на тимчасово окупованих та неконтрольованих територіях України може бути обмежене або неможливе у зв’язку з обставинами, що знаходяться поза межами впливу та контролю оператора.
Причина: Зміни з 21.09.2023
Останнє редагування: