Вообще нашел на ред форуме.Для контрактных.Пишет сумму,задолженность,аванс.А что это за код?
У меня не работает
Вообще нашел на ред форуме.Для контрактных.Пишет сумму,задолженность,аванс.А что это за код?
У меня не работает
Підтверджую, реєстрація номеру з ецп привату успішно працює (принаймні так показує сайт). Через який час після реєстрації можна переводити номер і чи зміняться дані про власника в особистому кабінеті?Уже полагодили реєстрацію номера за допомогою ЕЦП? Чи все так же глюки?
Ну так тримоб сам сделал так чтоб ему деньги не платили.денег нет, но вы держитесь
А в Киевстаре , водафоне и лайфе есть тариф-аналог семьи?
Так что бы был один счёт и можно было распределять услуги?
Ну зато блочат исходящие, я спрыгую с данного оператора, год шары, это плюс, но осталось два месяца, и куча проблем с недозвоном, интернетом , я уже начал Киевстар пополнять ибо в нужный момент 3Моб очень сильно подвёл.На 3 моб гораздо дешевле
Сьогодні врешті дізнався, чому вони не зареєстрували мій номер. Виявляється треба було подавати копії своїх документів, хоча інші оператори цього не вимагають, ані постанова. А тепер надали мені адресу імейл для їх відправки. Ви теж усі подавали їм копії для реєстрації номера на сайті через ецп?Підтверджую, реєстрація номеру з ецп привату успішно працює (принаймні так показує сайт). Через який час після реєстрації можна переводити номер і чи зміняться дані про власника в особистому кабінеті?Уже полагодили реєстрацію номера за допомогою ЕЦП? Чи все так же глюки?
Я никакик копий документов не подавал. За 5 минут зарегистрировался с ключём привата в сентябре прошлого года.Сьогодні врешті дізнався, чому вони не зареєстрували мій номер. Виявляється треба було подавати копії своїх документів, хоча інші оператори цього не вимагають, ані постанова. А тепер надали мені адресу імейл для їх відправки. Ви теж усі подавали їм копії для реєстрації номера на сайті через ецп?Підтверджую, реєстрація номеру з ецп привату успішно працює (принаймні так показує сайт). Через який час після реєстрації можна переводити номер і чи зміняться дані про власника в особистому кабінеті?Уже полагодили реєстрацію номера за допомогою ЕЦП? Чи все так же глюки?
Скарга до НКРЗІ подіяла, писав її з позиції усіх користувачів, так що має допомогти усім. Сьогодні сім зареєстровано. Прийшло смс. Правда, у моєму кабінеті нічого не змінилося, і потреби в переході вже немаСьогодні врешті дізнався, чому вони не зареєстрували мій номер. Виявляється треба було подавати копії своїх документів, хоча інші оператори цього не вимагають, ані постанова. А тепер надали мені адресу імейл для їх відправки. Ви теж усі подавали їм копії для реєстрації номера на сайті через ецп?Підтверджую, реєстрація номеру з ецп привату успішно працює (принаймні так показує сайт). Через який час після реєстрації можна переводити номер і чи зміняться дані про власника в особистому кабінеті?Уже полагодили реєстрацію номера за допомогою ЕЦП? Чи все так же глюки?
При попытке позвонить в контакт-центр по номеру 0800 50 1188, или просто 1188 - в ответ то же самое.на жаль, абонент не може прийняти Ваш дзвінок
Пиши им сразу в группу на фейсбуке, через них быстрей всего вопрос с разблокировкой решается, как показывает практика. Ну и для пущей убедительности оставить заявку с другого номера в колл-центре и через форму обратной связи на сайте - это ускоряет решение данной проблемы и не придется ждать несколько суток пока они соизволят рассмотреть твою заявкуПривет)
При попытке звонков с нового номера на стационарные номера неприятный женский голос сообщает, что
При попытке позвонить в контакт-центр по номеру 0800 50 1188, или просто 1188 - в ответ то же самое.на жаль, абонент не може прийняти Ваш дзвінок
Правильно ли я понимаю, что для решения этой проблемы нужно написать оператору, который что-то там сделает? Или это тревожный звоночек и пора искать новое теле-пристанище?
в бете для iOS уже тоже естьВідеодзвінки давно є у всіх месенджерів, окрім тєлєграми...