Apple судиться багато і часто, але ця справа вибивається із загальної маси певною абсурдністю. Компанія подала до суду на українського режисера незалежного кіно Василя Москаленка, який наразі знімає комедію “Apple-Man”. Компанія вважає, що назва фільму порушує права на торговельну марку Apple.
Що найцікавіше, компанія Apple не згадується у фільмі жодним словом. Стрічка є пародією на супергеройські фільми, а суперсилою головного героя є вміння левітувати яблука. Виробництво фільму було запущено 2020 року за допомогою Kickstarter, де проєкт профінансували на 120 000 доларів.
Зараз фільм перебуває на стадії постпродакшену. У відеоролику на YouTube Москаленко пояснює, що Apple опротестувала торгову марку “Apple-Man” та “почала судовий розгляд”, надіславши йому документ на 467 сторінках, “повних адвокатської термінології”.
“Мій фільм не має жодного відношення до корпорації Apple”, – каже Москаленко у відеоролику. “Я ніколи нічого не говорив про MacBook, iPhone, iPad і так далі. Жодного слова”. Москаленко каже, що його фільм — про яблука, “про фрукти”.
Москаленко каже, що він “відкритий для будь-яких переговорів” та сподівається, що йому вдасться досягти угоди з Apple. Він також побоюється, що йому доведеться витратити гроші, зібрані на Kickstarter, на судовий розгляд. Якщо в реєстрації товарного знака буде відмовлено, Apple зможе вимагати видалення фільму після його виходу.
Хай там як, а ми маємо новий яскравий приклад
Ефекту Стрейзанд. Для незалежного фільму в стилі
Attack of the Killer Tomatoes це може виявитися найкращою рекламою. Ось ви раніше чули про це
кіно?