lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
знов вмикнути і вимкнути рекламу.
Схоже на те, що Ви повністю праві! Наприклад, в мене у веб-версії "мій Лайфселл" "баланс інфо промо" було візуально відключено і раніше, але при перевірці *111# під станом рахунку було написано купа всякого рекламного гівна про гіроскутери, мелорінг і т.д. А зараз за Вашої поадою включив рекламу, знову відключив – і вже там все чисто! Тобто заборона реклами справді не діяла. Напевно, з пуш-рекламою – все так само.
 

Вкладення

  • IMG_20200803_152536.jpg
    IMG_20200803_152536.jpg
    34 КБ · Перегляди: 12
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
23.03.19
Місто
Луганська область
Телефон
Sony Xperia Z5 Compact
В прошлом году на тарифе Гигамайнинг на черную пятницу предложили взять 500ГБ на год за 500грн.
Сейчас осталось 150ГБ. Если перейти на другой тариф то ГБ не сгорят???
 

onakis

©️
Реєстрація
24.03.20
Місто
Дружківка
Утречко! Вопрос к тем кто давно с лайфом.
Меняет ли оператор тариф у абонента? И как часто? Ну, типа у нас кризис и всё такое? Особенно региональные интересуют.
Вот пример: ВФ может цену поднять, но тариф может жить несколько лет, могут предложить переход в другой пакет, но сами не переводят.
 
Останнє редагування:

lubov

Заблокирован
Реєстрація
02.03.20
Місто
Mikolaiv
По поводу вопроса: никто в lifecell ни у кого не спрашивает. Переводят на другие тарифы без спроса. Просто уведомляют об этом факте. Сама в vodafon сижу на тарифе без абонплаты, отказала напрочь несколько раз операторам переводить на другой. Страна вроде пока одна, а правила для операторов мобильной связи в ней- разные...
 

drifter

проблемный аналитик
Реєстрація
10.05.16
Місто
Умань
Телефон
LG-A390; LG X venture
Подскажите,пожалуйста,как отключить ,,Дополнительные деньги,,?
Так данная инфа в свободном доступе на сайте Лайфа:4tenie:
Как отказаться от услуги «Дополнительные деньги»?
Наберите *123#, выберите Upravlinnia rahunkom, Dodatkovi groshi и подтвердите свой запрос.
Наберите *117*1# и подтвердите свой запрос.
 
Реєстрація
23.03.19
Місто
Луганська область
Телефон
Sony Xperia Z5 Compact
Чтобы воспользоваться скидкой на тариф за регистрацию, сколько времени нужно ждать после регистрации чтобы сменить тариф и сработала скидка?
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
А как узнать, или зареган мой номер на меня? :oops: Не помню, или регался.. :LOL:
 
Реєстрація
22.04.12
Місто
Харьков
как узнать, или зареган мой номер на меня?
в кабинете должно быть что-то вроде такого:

Переглянути вкладення 32819
Только что посмотрел, пункт: основная информация, персональные данные все заполнено, номер зарегистрирован на мой паспорт, инструкция по проверке зарегистрирован номер или нет работает (y)
 
Реєстрація
18.02.15
Місто
Київ
Зверху