регулятор в правилахТільки як показує практика використати ті 1500 хв і не загриміти в блок не так то й просто
Останнє редагування:
регулятор в правилахТільки як показує практика використати ті 1500 хв і не загриміти в блок не так то й просто
регулятор в правилах вроде заложил 2 часа в сутки в одном направлении.Тільки як показує практика використати ті 1500 хв і не загриміти в блок не так то й просто
ПРАВИЛА
надання та отримання телекомунікаційних послуг
Загальна частина
3. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:
..
аномальна інтенсивність викликів - спрямування міжнародних та/або національних (міжміських та місцевих) викликів на мережі інших операторів телекомунікацій тривалістю більше однієї години на одному і тому ж напрямку;
..
При интерконнекте 60коп надо было поддерживать гос. укртелеком, т.к все опсосы сильно были вовлечены в использование укртелекомовских магистралей,lite, а аналітику вмикнути?
При інтерконекті у 50 коп, за хвилина дзвінка коштувала 30-60 коп
При інтері 12 коп - 1-3 гривні. Те саме з вартістю пакетів послуг та їх наповненням.
Тоді були тарифи з оплатою по факту і ними реально користувалися, а зараз пакетами продають. Нинішні 1-3 грн/хв не розраховані на те, що хтось буде їх купувати постійно та свідомо - це нахлобучування клієнтів, так само, як і кінські тарифи на смс (де інтерконекту взагалі нема) та міські, які у пакети як правило не включені. Мало кому ті смс потрібні (більшість нічого не помітить), мало трафіку на міські, але кому треба, той заплатить скільки скажуть, чому б на них не відірватися.lite, а аналітику вмикнути?
При інтерконекті у 50 коп, за хвилина дзвінка коштувала 30-60 коп
При інтері 12 коп - 1-3 гривні. Те саме з вартістю пакетів послуг та їх наповненням.
І так, і ні, бо тут ми обговорюємо 2 підходи: Лайфа і КСа. В 1-му випадку інтерконект суттєвий, у 2-му - взагалі не має значення.lite, ну так що, то ви зі мною згодні вже?
Рішення НКРЗІ стосовно розгляду проектів нормативно-правових актів та інших документів
Відповідно до статті 129-1 Конституції України, статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та у зв’язку з постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 серпня 2020 року у справі №640/3535/19 щодо судових рішень попередніх інстанцій про визнання протиправним та скасування рішення НКРЗІ від 19.02.2019 № 82 «Про анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України № 5241, виданої ТОВ «Українські новітні технології», Комісія прийняла рішення взяти до відома, що видана ТОВ «Українські новітні технології» ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України від 01.11.2006 № 5241 діюча з 19.08.2020, та скасувала рішення НКРЗІ: від 12.11.2019 № 526 «Про анулювання дозволів на експлуатацію РЕЗ, виданих ТОВ «Українські новітні технології»; від 12.11.2019 № 529 «Про видачу ліцензії на користування радіочастотним ресурсом на конкурсних або тендерних засадах» з подальшим забезпеченням підготовки та подання відповідних процесуальних документів.
да как бы наоборот:FreshTel перемогли і 3500 вивільнили?
но может и нет... там явно кавычек закрывающих не хватает, чтоб понять правильно... Комісія прийняла рішення взяти до відома, що видана ТОВ «Українські новітні технології» ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України від 01.11.2006 № 5241 діюча з 19.08.2020, та скасувала рішення НКРЗІ: від 12.11.2019 № 526 «Про анулювання дозволів...
Интертелеком всего лишь сдал номерную емкость в Севастополе, а также лишился вот этого
код транзитний 23-14-0 пункту сигналізації мережі СКС-7 у м. Полтава;
код транзитний 24-04-0 пункту сигналізації мережі СКС-7 у м. Суми;
код транзитний 32-03-0 пункту сигналізації мережі СКС-7 у м. Севастополь
Позиція Мінцифри та НКРЗІ
[...] У вересні 2020 року Мінцифри та НКРЗІ заявили про необхідність встановити ефективніші механізми захисту абонентів від несанкціонованого підключення контент-послуг. Отримання на мобільний телефон контенту, якого абонент не замовляв, – звична ситуація для українців, переконані урядовці.
До НКРЗІ за останні 4,5 року надійшло 1 809 звернень громадян щодо порушень прав споживачів при наданні контент-послуг. Динаміка таких скарг постійно зростає: у 2016 році їх було лише 97, у 2017 році – 413, у 2018 році – 549, у 2019 році – 481, за перше півріччя 2020 року – 269.
"Зважаючи на загальну кількість абонентів, може видатися, що скарг мало. Однак це пов'язано з тим, що для скарги абоненту треба зібрати багато доказів, у тому числі дані від операторів, які вони надають неохоче. До того ж, багато людей просто не знають, як саме можна поскаржитися регулятору на дії оператора, тому і не скаржаться", – пояснюють у Мінцифри.
Що пропонує держава
НКРЗІ вирішила внести зміни до "Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг". ЕП ознайомилася з редакцією запропонованих правок, які вже підтримало Міністерство цифрової трансформації.
Документ передбачає такі зміни.
✔ Впровадження двокрокової згоди абонента на отримання платної контент-послуги. Тобто при першому кліку абонент отримуватиме інформацію про послугу та умови її оплати, а іншим кліком зможе замовити послугу.
✔ Згода споживача повинна надаватися письмово або діями, що можуть бути зафіксовані обладнанням оператора (голосове повідомлення, текстове повідомлення, використання сигналів тонового набору).
✔ Заборона операторам надавати контент-послуги, якщо на особовому рахунку абонента немає коштів або він досягнув граничної суми коштів, визначеної договором. Тобто абонент не може піти в мінус, отримуючи контент-послуги.
✔ Зобов'язання для операторів одночасно із замовленням контент-послуги надавати абоненту інформацію, яким чином можна відмовитися від послуги.
✔ Заборона операторам надавати контент-послуги, для відмови від яких потрібні активні дії абонента. Йдеться про діджингли, користування якими пропонується як бонус при придбанні нової сім- картки протягом місяця. Надалі послуга стає платною і для відмови від неї абонент повинен звернутися до оператора.
✔ Встановлення переліку дій, якими абонент погоджується на замовлення контент- послуги: письмова згода, голосове або текстове повідомлення, ussd-запит, натискання відповідної кнопки на офіційній сторінці оператора в інтернеті або в добровільно скачаному застосунку. На кнопці мусить бути чітко написаний текст: "Замовлення, що передбачає зобов'язання з оплати".
Наразі проєкт урядової постанови проходить процедуру погодження з іншими органами. Коли ці зміни будуть винесені на голосування уряду, Мінцифри не знає.