Тариф передплати «Інтернет Жара» (2019) (архівний)

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15 Pro
Це архівний тариф, його не можна підключити.

Тариф «Інтернет Жара»

Інтернет25 ГБ + 1 ГБ за кожні 30 хв з BiP Out
Дзвінки на всі номери по Україні (міські та мобільні, включаючи lifecell)500 хв
Соцмережі (Facebook, Instagram, Twitter) та Facebook MessengerБезліміт
lifebox50 ГБ
Вартість230 грн/4 тижні

Корисні коди USSD
Підключення та управління послугою «Тарифна підписка»*490#
Повторне замовлення пакету послуг на 4 тижні*700#
Управління пакетом послуг на 1 день*103#

Пакет послуг на 1 день
Якщо: сума на рахунку ≥ 20 грн
  • Інтернет: 500 МБ
  • Дзвінки на всі номери по Україні: 50 хв
  • Безліміт на lifecell, який надається після використання хвилин на всі номери по Україні, наданих за пакетом послуг на 1 день
  • Вартість пакету послуг на 1 день: 20 грн
Якщо: 10 грн ≤ сума на рахунку < 20 грн
  • Інтернет: 100 МБ
  • Дзвінки на всі номери по Україні: 10 хв
  • Безліміт на lifecell, який надається після використання хвилин на всі номери по Україні, наданих за пакетом послуг на 1 день
  • Вартість пакету послуг на 1 день: 10 грн
Якщо: сума на рахунку < 10 грн
  • застосовується стандартна тарифікація

Стандартна тарифікація
Стандартна тарифікація застосовується, якщо:
  • не сплачено вартість пакетів послуг на 4 тижні або на 1 день;
  • вичерпався обсяг окремої послуги (крім інтернет-трафіку) в рамках пакету послуг на 4 тижні або обсяг окремої послуги в рамках пакету послуг на 1 день до закінчення періоду його дії.
Дзвінки на всі номери по Україні (міські та мобільні, включаючи lifecell)2 грн/хв
SMS по Україні10 SMS за 5 грн в день користування

Інтернет (МБ надаються до кінця дня):
Якщо на рахунку більше ≥ 15 грн500 МБ / 15 грн
Якщо на рахунку < 15 грн250 МБ / 7,5 грн
Якщо на рахунку < 7,5 грн1 МБ / 0,50 грн
Після оплати 30 грн впродовж днябезліміт 2.5G

За наявності на рахунку суми більшої ніж 2 коп, але недостатньої для оплати хвилини вихідного та/або переадресованого дзвінка за стандартною вартістю, абоненту нараховується кількість секунд, відповідна до залишку коштів на рахунку (з розрахунку вартості 1 сек=0,033 грн).

Нараховується пакет з 10 SMS, який діє до кінця доби (за київським часом). Починаючи з 11-ої SMS за добу або у випадку, якщо на рахунку менше 5 грн вартість становитиме 2 грн за кожне SMS.

Інші умови тарифного плану
Послуги Соцмережа Facebook та Месенджер Facebook Mesenger надаватимуться виключно за умови використання офіційних додатків, веб-браузерів.

Усі податки та збори враховано. Мінімальний строк дії цього тарифного плану — 7 календарних днів із дати його введення в дію. Підключаючи цей тарифний план, споживач підтверджує, що ознайомився і погоджується з умовами обраного тарифного плану, умовами й порядком надання телекомунікаційних послуг ТОВ «лайфселл», порядком застосування обраних ним тарифів, отримав необхідну, доступну, достовірну інформацію про електронні комунікаційні послуги, їх кількість, якість, асортимент, а також про їх виробника (виконавця, продавця).

Переадресовані дзвінки тарифікуються за тарифами вихідного дзвінка залежно від напрямку дзвінка. При здійсненні переадресації на номери lifecell стягується додатково плата за переадресацію – 1 грн за дзвінок.

Умови тарифного плану наведено станом на 21.09.2023 р.

Дата введення тарифного плану в дію — 05.06.2019 р.

Тарифний план із зазначеними умовами діє на всій території України. Отримання послуг на тимчасово окупованих та неконтрольованих територіях України може бути обмежене або неможливе у зв’язку з обставинами, що знаходяться поза межами впливу та контролю оператора.
 
Причина: Зміни з 21.09.2023
Останнє редагування:

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Київ / Житомирська обл. / ČR
Телефон
Samsung S23+|OnePlus 6T
Пополнил полочный номер на 10 ку для продления срока. Перед этим в кабинете проверил услугу "Управление пакетом услуг на 1 день", она была с кнопкой "Активировать", т.е. значит была неактивна. Но после пополнения сняли 6 грн за дневной пакет. Нажал кнопку "Активировать" и сейчас пишет "Активна" и кнопка "Отключить". Логика мне подсказывает, что как раз сейчас услуга включена, так почему у меня сняло суточные при неактивной услуге? Или у меня логика неправильная?)
 

Яша

Бывалый
Реєстрація
01.01.18
Місто
Киев
Телефон
Poco X3 Pro
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Для НЕснятия дневной абонки услуга должна быть активна.
И... услугу лучше активировать через *103#
Трохи не так. Вже кілька разів тут пояснювали: послуга "Управління пакетом послуг на 1 день" має бути активною, а відключення здійснюється ЛИШЕ юссд-кодом *103#. Тобто, послуга лише забезпечує можливість роботи із юссд-кодом *103#. Якщо послуга не активна, то юссд-код не спрацює. Після відключення деннюї абонки, послугу можна відключити.

Цю інформацію варто добавити в шапку, бо з часом це забувається і повторюються питання постійно. Я сам минулого тижня так попав, включав-відключав послугу в ок, а про код зовсім забув, хоча раніше, на інших номерах, успішно відключив денну абонку.
 
Останнє редагування:

Яша

Бывалый
Реєстрація
01.01.18
Місто
Киев
Телефон
Poco X3 Pro
Трохи не так. Вже кілька разів тут пояснювали: послуга "Управління пакетом послуг на 1 день" має бути активною
И шо-ж "Трохи не так", если я выше конкретно так и написАл?)
Вы в своем посте не привели пример из личной жизни. Поэтому и оценка ниже.
Пример есть, только он АЖ 2 стр. назад ))): https://red-forum.com/threads/Тариф-Интернет-Жара-архивный.32100/page-47#post-1615580
 

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Київ / Житомирська обл. / ČR
Телефон
Samsung S23+|OnePlus 6T
Трохи не так. Вже кілька разів тут пояснювали: послуга "Управління пакетом послуг на 1 день" має бути активною, а відключення здійснюється ЛИШЕ юссд-кодом *103#. Тобто, послуга лише забезпечує можливість роботи із юссд-кодом *103#.
Після активації у кабінеті (так як на скріні у Яша) по *103# видає "Ви бажаєте підключити?" тобто в кабінеті відключає і *103# потім не потрібен, але про всяк випадок краще перевірити)
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
И шо-ж "Трохи не так", если я выше конкретно так и написАл?)
Ось це трохи не так:
И... услугу лучше активировать через *103#
Послугу (керування юссд-кодом) не "лучше" активувати через юссд-код, а ДЕННУ АБОНКУ можна відключити ЛИШЕ через юссд-код. Інакше не вийде.
Post automatically merged:

Після активації у кабінеті (так як на скріні у @Яша) по *103# видає "Ви бажаєте підключити?" тобто в кабінеті відключає і *103# потім не потрібен, але про всяк випадок краще перевірити)
Ні, не так. Юссд-код потрібен обов"язково. Повторюю: в кабінеті воно підключає\відключає лише можливість користування юссд-кодом, а не управління денною абонкою. Включиш послугу в кабінеті - юссд-код працює; не включиш - юссд-код не працює. В кабінеті можна хоть 100 разів включати/виключати можливість управління послугою, але денна абонка від цього не буде включатись/відключатись. Вона керується ЛИШЕ юссд-кодом.
 
Останнє редагування:

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Київ / Житомирська обл. / ČR
Телефон
Samsung S23+|OnePlus 6T
Ні, не так. Юссд-код потрібен обов"язково.
Ти мене не зрозумів, я активував в кабінеті "курування пакетом послуг на день" потім надіслав запит *103# і отримав "Ви бажаєте підключити?", тобто активація в кабінеті відключила денну АП.
 
Реєстрація
22.04.12
Місто
Харьков
Включить в Мой лайфсел предоставление пакетов услуг на 1 день, дальше набрать код *103# выдало: подключить предоставление пакетов услуг на 1 день, варианты ответов 1.Да 2.Нет (отправляем запрос 2.Нет) выдало: запрос отменен
на этом все больше снимать 6гр не будет
 
Останнє редагування:
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Ні, не так. Юссд-код потрібен обов"язково.
Ти мене не зрозумів, я активував в кабінеті "курування пакетом послуг на день" потім надіслав запит *103# і отримав "Ви бажаєте підключити?", тобто активація в кабінеті відключила денну АП.
Та ніфіга. Це ти не зрозумів. Активація в кабінеті лише дозволила працювати юссд-коду. Вона не відключає денну абонку. Відключає абонку лише код *103#. Без активації в кабінеті, код не працює.
 
Реєстрація
12.03.16
Місто
Маріуполь -> Рівне
Телефон
Xiaomi 11t + Vivo V29 L
Активація в кабінеті лише дозволила працювати юссд-коду. Вона не відключає денну абонку. Відключає абонку лише код *103#. Без активації в кабінеті, код не працює.
Маячня! Відключив денну абонку через код *103# на двох номерах. І тільки після цього побачив в особистому кабінеті активну послугу, до того її там не було.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Маячня! Відключив денну абонку через код *103# на двох номерах. І тільки після цього побачив в особистому кабінеті активну послугу, до того її там не було.
А в мене, навпаки, на всіх номерах, в ок, послуга є. Але її там хоть включай, хоть виключай, - толку ніякого.

Маячню пишеш ти. Бо абонка відключається/включається ЛИШЕ введенням коду *103#, а не в особистому кабінеті. А те, що послуги в ок не було, це вже другорядне питання, яке треба адресувати Лайфу. Наявність/відсутність/активація/деактивація послуги в ок, абсолютно ніяк не впливає на наявність/відсутність денної абонки.
 
Реєстрація
12.03.16
Місто
Маріуполь -> Рівне
Телефон
Xiaomi 11t + Vivo V29 L
абонка відключається/включається ЛИШЕ введенням коду *103#, а не в особистому кабінеті.
Знову маячня. В особистому кабінеті працює підключення та відключення так само як і через ussd. Це одна і та сама дія. Тільки в кабінеті її назва вводить в оману. Вже хтось писав, що вимкнув послугу в кабінеті та попав на денну абонку.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
mentor, я ще у перші дні появи цього непорозуміння у млс писав, що денні пакети вимикаються лише кодом. Навіть лишав операторам заявку, щоб вони поправили опис послуги, щоб такі як ви, любителі тицяти, не "попадались". Вони нічого не зробили... 😳
Уже неодноразово на форумі розбирали цю тему. А ви знову тут...
Послуга у млс не НЕ ВІДКЛЮЧАЄ ДЕННІ ПАКЕТИ, вона лиш забороняє або ні користуватись кодом 103.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G

mentor

Ти сам не розібрався толком і пишеш маячню, чим вводиш інших дописувачів в оману. Я вже 5 разів пояснив, і ось, люди таке ж пишуть, а ти вперся і пишеш своє. Я більше пояснювати не збираюсь. Хто хотів почути, той почув. А хто буде використовувати твій метод, той сам собі господар, і це вже не наші проблеми. Зрештою, наука коштує гошей. Бажаю всім успіху.
 
Реєстрація
12.03.16
Місто
Маріуполь -> Рівне
Телефон
Xiaomi 11t + Vivo V29 L
idea, raptor, робіть що хочете, але людина тут на реді писала, що після відключення послуги в особистому кабінеті, з нього зняли денну абонку. Підключав через ussd, відключав помилково через кабінет, кошти зняли, все.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
@idea, @raptor, робіть що хочете, але людина тут на реді писала, що після відключення послуги в особистому кабінеті, з нього зняли денну абонку.
Так я про це ж і кажу: при включенні/виключенні послуги в ососбистому кабінеті, абонка, все-одно, знімається, бо вона відключається лише кодом. Я на власному досвіді через таке ж пройшов.
Post automatically merged:

Підключав через ussd, відключав помилково через кабінет, кошти зняли, все.
От, тому-то й зняло гроші, що абонку підключив через юссд. А відключити намагався через особитий кабінет, а воно там відключає не абонку, а відключає лише управління кодом. Тому, все правильно, гроші зняло так як треба.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.04.12
Місто
Харьков
що після відключення послуги в особистому кабінеті, з нього зняли денну абонку.
Да это правда, так и было
Post automatically merged:

От, тому-то й зняло гроші, що абонку підключив через юссд. А відключити намагався через особитий кабінет, а воно там відключає не абонку, а відключає лише управління кодом. Тому, все правильно, гроші зняло так як треба.
Ох и накрутил lifecell с этой услугой, без пол литры не разобраться
 
Реєстрація
12.03.16
Місто
Маріуполь -> Рівне
Телефон
Xiaomi 11t + Vivo V29 L
raptor, не абонку підключав, а послугу відключення абонки підключав.
Конкретизую, через ussd відключив денну абонку та деякий час все було нормально. А потім його заплутала назва в особистому кабінеті, і помилково підключив через ОК денні пакети, гроші почали знімати. Ти навмисно починаєш перекручувати, чи сам заплутався?
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
raptor, не абонку підключав, а послугу відключення абонки підключав.
Конкретизую, через ussd відключив денну абонку та деякий час все було нормально. А потім його заплутала назва в особистому кабінеті, і помилково підключив через ОК денні пакети, гроші почали знімати. Ти навмисно починаєш перекручувати, чи сам заплутався?
Я не перекручую, а зробив такі висновки з того, як зрозумів написане. В мене є особистий досвід користування послугою в ок: послуга підключена, гроші не знімає. На іншому номері - послуга відключена, гроші теж не знімає.
 
Зверху